PDA

View Full Version : H&K



Letsgo21
19 mei 2006, 08:49
Ik weet dat hier al een topic over bestaat, maar daar wordt ik niet echt veel slimmer van...

Wie heeft hier een H&K Matrix100 Combo? En wat zijn je ervaringen ermee?

Ik twijfel bijna aan de kwaliteit ervan, voor een amp met die eigeschappen is em wel erg goedkoop...maar ik zou em graag echt uitproberen, gstrn echter de lokale dealers afgelopen: geen in stock staan...

Scali
19 mei 2006, 09:59
Een vriend van mij heeft een H&K Edition Blue 60, ook een hele goedkope versterker. Maar dat is een heel degelijk ding, met een erg mooi geluid.
Hij heeft ook een H&K Tubeman, ook zeer degelijk, en klinkt fantastisch.
Ik heb ook een keer bij iemand over een H&K TriAmp combo gespeeld, dat was ook prima spul.
Ik heb wel vertrouwen in H&K, het klinkt over het algemeen erg goed, en het is heel stevig en degelijk gebouwd.

ruurdtje
19 mei 2006, 16:12
Ik heb hem laatste gekocht.
Ik vind hem lekker spelen je kunt er van mooi clean naar metal geluid.
De effecten zelf zijn ook erg mooi maar met het autorestore is effe klunggelen omdat door te hebben. Alleen ik moet nog effe de footswitch er bij hebben maja.
Als je nog meer info moet hebben mot je maar effe vragen ofzo..

Letsgo21
20 mei 2006, 00:40
Ik heb hem laatste gekocht.
Ik vind hem lekker spelen je kunt er van mooi clean naar metal geluid.
De effecten zelf zijn ook erg mooi maar met het autorestore is effe klunggelen omdat door te hebben. Alleen ik moet nog effe de footswitch er bij hebben maja.
Als je nog meer info moet hebben mot je maar effe vragen ofzo..

Eindelijk iemand gevonden :-)
Ik ben gewoon benieuwd naar de ervaringen met die amp.
Metal is niet echt mijn ding, maar ik ben gewoon op zoek naar een betaalbare/veelzijdige/betrouwbare amp.
Wat ik ook raar vond is dat ze hem in de plaatselijke winkels niet hebben, dus kan ik em zelf niet testen...