PDA

View Full Version : Gitarist biedt zich aan



RockNroll
18 mei 2006, 22:19
Hierbij bied ik mij dus aan als Gitarist..
Ik speel zowel rhytm als solo-guitar
Ik speel zo'n 5 jaar gitaar maar heb 1,5 jaar geleden mijn hand fors gebroken en moest in therapie om handcontrole terug te krijgen..
Heb het gitaarspelen pas 5 à 6 maanden geleden weer op kunnen pikken en ben dus weer flink aan het aanpoten om mijn oude niveau terug te krijgen.

Ik speel zelf op een Epiphone Custom 6-string.
En luister graag naar Hair-Rock en Classic Rock en 'gewoon' Rock..
The Darkness, Van Halen, AC/DC, Rye Coalition, Secret Machines, Red Hot Chili Peppers, Snow Patrol (bepaalde nummers), Guns N' Roses, Foo Fighters, KISS (Frehley), Mötley Crüe etc. En zou dus graag deze stijlen willen spelen.

Ik ben van plan om me ook wat te verdiepen in toetsen en wil een Roland AX-7 aanschaffen, zo'n keytar dus.. Voor misschien wat leuke keyboard partijen tussendoor.
Backing Vocals kan ik ook en mensen zeggen dat ik ook leads zou kunnen zingen maar op dit moment zou ik dat niet willen.

Het maakt me niet uit of je band al langere tijd optreed of dat jullie ook net beginnen.. De ervarenen zouden alleen voorlopig rekening met me moeten houden wat betreft mijn niveau op dit moment.
Ik heb overigens wel serieuze plannen, het moet ten eerste altijd leuk blijven maar ik wil wel wat bereiken met muziek..

Ik woon in Dodrecht en ik zou het graag een beetje in die omgeving houden.

Rob