PDA

View Full Version : Gear Leendert Haaksma



Angel
18 mei 2006, 19:13
Kan me iemand vertellen welke effecten Leendert gebruikt op de laatste tour met Anouk? Zijn versterkers zijn bekend, zijn gitaren ook, maar welke effecten gebruikt hij juist?

Tristan
18 mei 2006, 19:37
Van een aantal pedaaltjes weet ik in ieder geval zeker dat hij ze heeft of heeft gehad...
Roger Mayer Voodoo Vibe, Boss CE1, Arion Chorus,
MXR Phase 100, Roger Mayer Voodoo 1 i.c.m. Ibanez TS9 Tubescreamer...
Dat is zo'n beetje wat ik weet...

Robbert
18 mei 2006, 20:25
Is dit een wekelijks terugkerend topic? :???:

the sure thing
19 mei 2006, 22:02
Robbert, bemoei je er niet mee. Graag alleen zinnige reacties, ik ben ook erruug nieuwsgierig!!!

BartL
19 mei 2006, 23:06
Een Plexitone ;)



...you know :)

Hell's Engl
20 mei 2006, 09:58
Volgens de Gitaar Plus van mei 2004, waar ´n interview met ´m in staat, gebruikt hij ´t volgende

G force
Arion stereo chorus
Zvex Ooh Wah
Red Snapper
TS9
Boss Digitale Delay
VooDoo 1
Black Cat Vibe

Patchmate
Ernst Navigator
Roland EV5
Roland PV 1
Clyde De luxe Wah

Later heeft de Red Snapper plaats moeten maken voor Fulltone 70 Fuzz
en zijn de Roger Mayer Okavia en de Carl Martin Tremovibe toegevoegd

Groeten Joost

Sjaakie
20 mei 2006, 10:15
dit mailde hij 2maanden geleden:


"Ik gebruik

Mi audio -blues pro nieuw, erg goed!
ts 9
arion chorus
voodoo 1
oktavia
fulltone '70
zvex- fuzzfactory
zvex- Ooh-wah
fulltone clyde deluxe , meestal middenstand medium gain
Whammy uit G-Force

dat was het zo ongeveer



groet van leendert"

LPplayer
20 mei 2006, 10:56
Welk pedaal gebruikt hij voor zijn leadtone en z'n solo's?
is dat de: fulltone '70?
Dat is wel het gene waar hij echt goed in is vind ik: De sound van zijn solo's is altijd super.



dit mailde hij 2maanden geleden:


"Ik gebruik

Mi audio -blues pro nieuw, erg goed!
ts 9
arion chorus
voodoo 1
oktavia
fulltone '70
zvex- fuzzfactory
zvex- Ooh-wah
fulltone clyde deluxe , meestal middenstand medium gain
Whammy uit G-Force

dat was het zo ongeveer



groet van leendert"

Speeddemon
20 mei 2006, 13:10
Tijd dat ik 'm eens ga mailen. :cooler:

Hell's Engl
20 mei 2006, 15:06
Ik dat hij voor z'n solo's het 2e of 3e kanaal van z'n Hook gebruikt...

robzilla
20 mei 2006, 15:13
Ik dat hij voor z'n solo's het 2e of 3e kanaal van z'n Hook gebruikt...

Volgens ieme stond er bij het concert van de nieuwe dvd ook nog een Bogner Uberschall te knallen onder het podium..

the sure thing
20 mei 2006, 20:09
KIJK! DIT is nou een interessante roddel...

Hell's Engl
20 mei 2006, 20:20
KIJK! DIT is nou een interessante roddel...

Zo heb ik er nog een....

Begin april speeld hij met Candy Dulfer in Waalwijk waar ik ben gaan kijken..
Hij had op z'n Hook 'n Fender Bassman (?) staan. Ben toen bij zijn spullen gaan kijken en zag dat er vanuit de Hook geen speakerkabel naar de Bogner ging....

the sure thing
20 mei 2006, 20:32
Whoops ...

ruezzz
21 mei 2006, 03:32
Volgens mij gebruikt hij de Uberschall voor het nummer met de 7-snarige gitaar = extra bottom-end

Angel
21 mei 2006, 10:24
Denk dat ook dat hij voor "Who Cares" die Ubershall gebruikt.

Maar waarvoor gebruikt hij dan die VoodooLab GroundControl? Om zijn kanalen te schakelen of ook om effecten mee te schakelen?

fullorder
21 mei 2006, 11:10
Hij had op z'n Hook 'n Fender Bassman (?) staan.

En gelijk heeft ie! :rockon:

Hell's Engl
21 mei 2006, 15:53
Denk dat ook dat hij voor "Who Cares" die Ubershall gebruikt.

Maar waarvoor gebruikt hij dan die VoodooLab GroundControl? Om zijn kanalen te schakelen of ook om effecten mee te schakelen?

Hij gebruikt geen Ground Control, Martijn van Agt wel... Leendert gebruikt de Ernst Navigator i.c.m. de Rocktron Patchmate........

En ach....... wat maakt 't uit wat Leendert gebruikt... Hij blijft een van mijn favoriete gitaristen met 'n hele lekkere sound!!!

Sjaakie
21 mei 2006, 19:05
En ach....... wat maakt 't uit wat Leendert gebruikt... Hij blijft een van mijn favoriete gitaristen met 'n hele lekkere sound!!!

+1
precies! wat maakt het uit!!
al speel je op zn hele stack + effecten en shit..je krijgt nooit 'zijn' sound. Die krijg je alleen als je een afrokapsel hebt en leendert haaksma heet. :D

Helter Skelter
21 mei 2006, 19:16
Zo heb ik er nog een....

Begin april speeld hij met Candy Dulfer in Waalwijk waar ik ben gaan kijken..
Hij had op z'n Hook 'n Fender Bassman (?) staan. Ben toen bij zijn spullen gaan kijken en zag dat er vanuit de Hook geen speakerkabel naar de Bogner ging....

hehe, ook Leendert is net als elke andere gitarist: experimenteren met zo'n beetje elke amp die er te krijgen is en uiteindelijk toch gewoon een oude Marshall, Fender of Vox op het podium zetten :speed:

the sure thing
21 mei 2006, 20:27
Of in zijn geval een HOOK die die af en toe Un-hooked :) JAAA DIE IS GRAPPIG!!!!

Hell's Engl
22 mei 2006, 21:11
Hij gebruikt geen Ground Control, Martijn van Agt wel... Leendert gebruikt de Ernst Navigator i.c.m. de Rocktron Patchmate........

En ach....... wat maakt 't uit wat Leendert gebruikt... Hij blijft een van mijn favoriete gitaristen met 'n hele lekkere sound!!!

Weet iemand eigenlijk wat Matrijn van Agt gebruikt... Heb nooit echt kunnen zien wat voor gear hij heeft....

the sure thing
22 mei 2006, 21:24
Qua pedalen bedoel je? In ieder geval een band-echo, welk merk/type weet ik niet. Qua amps in ieder geval een Matchless. En dan zijn GIbson ES335

ruezzz
22 mei 2006, 21:29
De bandecho is een Fulltone lijkt me:

http://www.fulltone.com/tte.asp

Michael AE
22 mei 2006, 21:43
Weet iemand eigenlijk wat Matrijn van Agt gebruikt... Heb nooit echt kunnen zien wat voor gear hij heeft....

Hij gebruikt niet zo veel. Hij heeft een OCD en zo'n MI Audio ding, en een Fulltone Bandecho. Ook heeft hij net een Moogerfrooger Phaser gekocht, en hij had al een ringmodulator. ik zal eens aan hem vragen wat hij voor de rest gebruikt normaliter.

Hij heeft inderdaad Matchless versterkers, namelijk een Chieftan en een HC30. (te gek ding...)

Tristan
23 mei 2006, 13:08
Martijn heeft nog wel wat meer hoor:
Die Moogerfooger Low-Pass filter, EHX 20 sec. delay reissue (of zoiets), EHX Memory Man, meer weet ik nu even niet...
Zijn vetste gitaren zijn een '68 Telecaster elzen body met maple hals, een 60's ES335 en een 70's Strat elzen met maple hals en lipstick pickups...
Hij heeft nog wel meer oude strats, allemaal eind 60's, begin 70's volgens mij...
Wat betreft amps heeft hij ook nog die Tone King Imperial combo...
en twee Matchless kasten, een 2x12 en een 2x10/2x12 combi in een 4x12 box...

robzilla
23 mei 2006, 17:06
Cool dat hij de Moogers gebruikt, heeft niemand een foto ofzo van zijn board?

ieme
23 mei 2006, 18:41
leendert heeft geen voodoolab switcher das martijn
leendert gebruikt de Fliek switcher

LEENDERT GEBRUIKT VOOR DE HEAVEY 7 STING DINGEN DE UBERSCHALL
(en die stond bij de anouk show ONDER t podium)

ieme
23 mei 2006, 18:43
martijn zn echo is idd een tubetape echo van fulltone

ieme
23 mei 2006, 18:44
ja die leendert kan raar uit de hook komen....

ieme
23 mei 2006, 18:47
Volgens mij gebruikt hij de Uberschall voor het nummer met de 7-snarige gitaar = extra bottom-end



Denk dat ook dat hij voor "Who Cares" die Ubershall gebruikt.


En dat klopt ook!

the sure thing
23 mei 2006, 21:00
He Ieme, over Leendert gear gesproken: ben je die HAAR strat nou nog niet kwijt? Hoe kan dat nou? De prijs lijkt mij alleszins redelijk...

cosmos
23 mei 2006, 21:55
Denk dat ook dat hij voor "Who Cares" die Ubershall gebruikt.


Er zitten trouwens een paar bizarre drumfills in dat nummer, aan het einde!!

ieme
23 mei 2006, 23:10
He Ieme, over Leendert gear gesproken: ben je die HAAR strat nou nog niet kwijt? Hoe kan dat nou? De prijs lijkt mij alleszins redelijk...


ja is verkocht

ieme
24 mei 2006, 15:27
ik zit op mn vrije middag de anouk ahoy dvd te bekijken/luisteren, maar wat een stel muzikanten heeft ze toch om zich heen echt geweldig! en wat is die dvd geweldig gemixt...

ieme
24 mei 2006, 15:34
Cool dat hij de Moogers gebruikt, heeft niemand een foto ofzo van zijn board?


ja, ik zal em je even mailen, upload jij hem dan even?

ieme
24 mei 2006, 16:10
heeft martijn ook niet een Mesa V-twin en H&K retrosphere op zn board?

ieme

Hell's Engl
24 mei 2006, 21:46
heeft martijn ook niet een Mesa V-twin en H&K retrosphere op zn board?

ieme

Als je goed naar de DVD van Anouk heb gekeken, moet je gezien hebben dat Martijn 'n Ground Control gebruikt....

ieme
24 mei 2006, 23:55
Als je goed naar de DVD van Anouk heb gekeken, moet je gezien hebben dat Martijn 'n Ground Control gebruikt....

ja, weet ik, bedoelde zn pedalshelf...

marc_o
25 mei 2006, 16:01
En nu gaat Leendert op Zwier spelen, heeft al een tele en er komt er nog eentje bij, die wordt nu gebouwd (en ja, het is de befaamde marc-o-caster) :)

http://i47.photobucket.com/albums/f192/marc_odijk/Marc-o-CasterenRiveraFandango55.jpg

Daniël_san
25 mei 2006, 19:51
patser :D
@ieme: Kan je anders even die foto naar mij sturen?
danielstilkenboom@hotmail.com

Hell's Engl
22 augustus 2006, 21:27
Weet iemand wat Leendert gebruikt op de "For once in my life" CD van Trijntje Oosterhuis?
Ik heb 't nog ergens op video. Hij gebruikt geloof ik, 'n Blade RH4 en 'n Soldano pre-amp....
Ontzettende lekkere sound!!

ieme
22 augustus 2006, 22:49
Weet iemand wat Leendert gebruikt op de "For once in my life" CD van Trijntje Oosterhuis?
Ik heb 't nog ergens op video. Hij gebruikt geloof ik, 'n Blade RH4 en 'n Soldano pre-amp....
Ontzettende lekkere sound!!


is dat niet zn zelfbouw matchless dc30 clone?

Hell's Engl
23 augustus 2006, 17:56
Geloof dat ie 'n kleine rack gebruik op 'n 2x12 cab.
Dus denk ik van niet....

MSNL
23 augustus 2006, 18:16
Leendert heeft vroeger nog gespeeld op een programmeerbare Soldano X99.

the sure thing
25 augustus 2006, 20:38
Bij Trijntje speelde hij in ieder geval op een Blade gitaar en een Rivera 1x12 speaker-kastje.

Toaster
26 augustus 2006, 20:16
Zo heb ik er nog een....

Begin april speeld hij met Candy Dulfer in Waalwijk waar ik ben gaan kijken..
Hij had op z'n Hook 'n Fender Bassman (?) staan. Ben toen bij zijn spullen gaan kijken en zag dat er vanuit de Hook geen speakerkabel naar de Bogner ging....

Blackface Superreverb uit Amerika

Uit vertrouwbare bron


(Staat trouwens onder het podium)

Tristan
26 augustus 2006, 20:29
Het klopt dat hij een tijdje geleden een Blackface Super Reverb gekocht heeft, maar die Bassman is een andere amp, dat is gewoon een chassisdeel om zijn amp modellen en tweaks in te testen, daar zit geen Bassman in...

the sure thing
27 augustus 2006, 14:33
... ik word niet goed van al die versterkers onder het podium :-)

Helter Skelter
27 augustus 2006, 14:40
... ik word niet goed van al die versterkers onder het podium :-)

hehe..ja...

wel cool, al die amps onder het podium! 8-)

een nieuwe trend? je amp onder het podium? :satisfie:

ieme
27 augustus 2006, 14:41
das wel goedkoop "gas" je amp onder t podium, en t kan gewoon met je eigen amp! WHOOHOO!!

Helter Skelter
27 augustus 2006, 14:54
hmmm, ik zie een gat in de markt...een amp voor onder het podium :satisfie:

The Helter Skelter-amp is a 3 channel all-tube guitar amplifier, designed for real players. After many years of research, live and studio testing we came up with an amplifier built without compromise and loaded with tone. Much time and devotion was spent on the design: the clean and lead channels don't share circuitry, which would have compromised the tone-shaping abilities of the amp. We use only top quality components, build our amps by hand and test every single amp extensively before it leaves the shop. The result? An amp especially designed for under the stage so you can use a better looking, very expensive but lousy sounding and not connected dummy-amps onstage for everyone to see....and buy!

Hell's Engl
27 augustus 2006, 21:28
Blackface Superreverb uit Amerika

Uit vertrouwbare bron


(Staat trouwens onder het podium)

hmmmmmmm..... Dat optreden wat ik ergens op video heb staan, is gedaan op 'n zeer laag podium..... Aangezien 'n Superreverb best hoog is (4x10)...
Ik ben errug benieuwd...

ieme
27 augustus 2006, 21:30
hmmmmmmm..... Dat optreden wat ik ergens op video heb staan, is gedaan op 'n zeer laag podium..... Aangezien 'n Superreverb best hoog is (4x10)...
Ik ben errug benieuwd...

Dan staat hij er achter...
Bij Anouk in Ahoy staat er een bogner 412 met een Uberschall erbij ONDER het podium...

Toaster
28 augustus 2006, 14:12
Ik heb het gehoord van iemand die hem op regelmatige basis ziet....

Maar ik heb geen zin om namen te namen ofzo. Aangezien hij met een eigen merk op het podium staat.

Beetje Van Halen taferelen krijgen we dan.

Chris Winsemius
28 augustus 2006, 14:29
... ik word niet goed van al die versterkers onder het podium :-)

Éénvoudige verklaring:
Sommige amps hebben last van hoogtevrees, baasjes zorgen dan dat ze niet te hoog komen te staan zodat ze niet gestressed raken.

:D

Naar mijn weten wordt het ook (wel) bij AC/DC gedaan met cabs en al, om daar het PA-gitaar-geluid te miken.

Helter Skelter
28 augustus 2006, 16:02
Éénvoudige verklaring:
Sommige amps hebben last van hoogtevrees, baasjes zorgen dan dat ze niet te hoog komen te staan zodat ze niet gestressed raken.

:D

Naar mijn weten wordt het ook (wel) bij AC/DC gedaan met cabs en al, om daar het PA-gitaar-geluid te miken.

ja dat klopt inderdaad ja, je hebt er ook speciale flightcases met mic voor die hermetisch worden afgesloten en vervolgens worden die onder het podium of in ieder geval uit het zicht geplaatst :)

zo ben je als geluidsman wel gelijk van de overspraak en een te hard podiumgeluid af... 8-)

Hell's Engl
28 augustus 2006, 18:34
Ik heb het gehoord van iemand die hem op regelmatige basis ziet....

Maar ik heb geen zin om namen te namen ofzo. Aangezien hij met een eigen merk op het podium staat.

Beetje Van Halen taferelen krijgen we dan.

Hoef ook geen namen te hebben hoor....
Maaruh....... Van Halen taferelen...?

Toaster
29 augustus 2006, 19:39
ja gesponsord worden door een merk en dan alleen de behuizing gebruiken :D

Tristan
29 augustus 2006, 20:15
Zo is Leendert niet hoor, hij staat wel achter zijn spullen en terecht, want die Hook is een fantastische amp...
Een van de meest open klinkende higain channel switchers die ik ooit heb gehoord...
Ik heb hem vandaag weer gehoord bij Van De Haar en het is echt een hele goede amp...

Chiel
4 september 2006, 23:41
Ben alleen zeer benieuwd wanneer hij nou eens klaar is :nervous: . . . (en velen met mij).

ruezzz
5 september 2006, 13:02
Anders ik wel...
Het laatste wat ik gehoord heb. Eind september/begin oktober.
Zal mij es benieuwen.

future2future
20 september 2006, 19:39
Heey als leendert zijn solospot krijgt in die song waar iedereen wordt voorgesteld. Als Anouk dan nog aan het zingen is heeft ie echt een te vet lijpe sound. Iemand enig idee wat dat is?

ieme
20 september 2006, 22:55
Heey als leendert zijn solospot krijgt in die song waar iedereen wordt voorgesteld. Als Anouk dan nog aan het zingen is heeft ie echt een te vet lijpe sound. Iemand enig idee wat dat is?


home is in my head, witte haar strat en Hook amp!

Bruce
20 september 2006, 23:39
Heey als leendert zijn solospot krijgt in die song waar iedereen wordt voorgesteld. Als Anouk dan nog aan het zingen is heeft ie echt een te vet lijpe sound. Iemand enig idee wat dat is?
Dat zou ik ook graag willen weten, en het is meer dan
alleen strat + Hook denk ik. Is een erg gaaf geluid!
Luister maar

Sound Leendert (http://www.2ndopinion.nu/overig/Leendert.mp3)

LPplayer
20 september 2006, 23:55
Komt ook omdat hij met zijn duim speelt. en het is een soort van Fuzz


Dat zou ik ook graag willen weten, en het is meer dan
alleen strat + Hook denk ik. Is een erg gaaf geluid!
Luister maar

Sound Leendert (http://www.2ndopinion.nu/overig/Leendert.mp3)

ReinoutV
21 september 2006, 00:16
Je hoort hier duidelijk het werk van een octaver (bekend geworden door Hendrix, denk ik, ook veel gebruikt door Michael Landau). Welke het precies is, dat weet ik niet.

future2future
21 september 2006, 00:31
Zou kunnen, maar dat is het niet alleen...

ReinoutV
21 september 2006, 00:39
Een octaver is standaard ook een fuzz (of iig bij de octavers die ik gehoord heb, dat zijn er niet zo veel :)). Reken maar dat dat em is :).

Tristan
21 september 2006, 10:48
Het basisgeluid wordt waarschijnlijk gemaakt door een Fulltone Octafuzz...
Volgens mij gebruikt hij bij dit fragment ook een wah pedaal, waarschijnlijk de Fulltone Clyde Wah...
Tenslotte zit er ook nog een korte slapback delay op, maar die komt waarschijnlijk uit de PA, die heeft de geluidsman zo te horen erop gezet...

Ik vind het geluid wel vet, maar een beetje te ongedefinieerd vanwege het gebruik van het wah pedaal en omdat hij er een beetje te veel gain in heeft gedraaid...

Nog even ter verduidelijking, een Octaver is een ander pedaal zonder Fuzz die meestal juist beneden de gespeelde toon octaven toevoegd...
Een Octave Fuzz voegt meestal juist een octaaf, of octaven boven de gespeelde toon toe...

Bruce
23 september 2006, 00:55
Duidelijke uitleg Tristan
Thanks!

Denk dat ik ook maar eens een Fulltone octafuzz moet gaan checken!

Tristan
23 september 2006, 01:33
Graag gedaan...
Ik heb zo'n Fulltone Octafuzz weleens gecheckt en ik vond die wel vet klinken, er zijn tegenwoordig ook Octave Fuzz pedalen op de markt waarbij je het Octave effect uit kan schakelen zodat je ook een normale Fuzz hebt, die zijn nog net even wat veelzijdiger...

Bruce
23 september 2006, 01:53
Je bedoeld deze (http://www.fulltone.com/of_lg.asp)?
Lijkt me een erg vet pedaal!

Angel
23 september 2006, 08:08
Lang geleden heb ik deze vraag eens gesteld, nooit een duidelijk antwoord op verkregen tot nu. Ik ga deze ook eens checken, vind het heel erg goed klinken.
Bedankt voor de reacties.

fullorder
23 september 2006, 11:33
Je bedoeld deze (http://www.fulltone.com/of_lg.asp)?
Lijkt me een erg vet pedaal!

En dan is deze (http://www.fulltone.com/UO.asp) misschien nog wel vetter, kun je de octave-up aan en uit schakelen.
Overigens zijn er nog wel wat octave fuzzes op te noemen, o.a. van Voodoo Lab Proctavia, Roger Mayer Octavia, Fender Blender, ...

Tristan
23 september 2006, 11:56
Fullorder:
We vergissen ons, want als je goed kijkt dan heeft de Octafuzz nu ook een schakelaar waarmee je tussen Octave Fuzz en gewone Fuzz kan kiezen...
De Ultimate Octave heeft een ander Fuzzcircuit dan de Octafuzz...
Deze schijnt wat dikker en noisier te klinken heb ik weleens horen zeggen, ik geloof dat de meeste mensen die Octafuzz beter vinden en hij is wat transparanter, dus beter geschikt voor solo's a la Leendert...
Oh, en hij is ook nog eens goedkoper dan de Ultimate Octave... :)

fullorder
23 september 2006, 13:08
Fullorder:
We vergissen ons, want als je goed kijkt dan heeft de Octafuzz nu ook een schakelaar waarmee je tussen Octave Fuzz en gewone Fuzz kan kiezen...
De Ultimate Octave heeft een ander Fuzzcircuit dan de Octafuzz...
Deze schijnt wat dikker en noisier te klinken heb ik weleens horen zeggen, ik geloof dat de meeste mensen die Octafuzz beter vinden en hij is wat transparanter, dus beter geschikt voor solo's a la Leendert...
Oh, en hij is ook nog eens goedkoper dan de Ultimate Octave... :)

Wij zijn abuis! ;)
Ik had al begrepen dat de Ultimate Octave niet hetzelfde circuit is, maar het is natuurlijk wel geinig dat die een foot switch heeft in plaats van een toggle switch. Heb verder geen ervaring met beide pedalen dus kan er verder ook niks zinnigs over zeggen :chicken:

Dudeman
23 oktober 2006, 10:46
Net de nieuwe CD van Blowbeat gekocht.....
over toffe gitaarsound gesproken...

Vond dat die van Engels al tof gitaar speelde maar met Leendert erbij is dit wel een hele vette band!!!

Is trouwens lastig te krijgen in de winkel...heb um via hun eigen label besteld... binnen een paar dagen in huis!!!

Staat trouwens een clipje op youtube waarin Leendert die weirdo tunersounds gebruikt..

http://www.youtube.com/watch?v=xA8U_7UYuxw

duckman
23 oktober 2006, 10:55
Net de nieuwe CD van Blowbeat gekocht.....
over toffe gitaarsound gesproken...

Vond dat die van Engels al tof gitaar speelde maar met Leendert erbij is dit wel een hele vette band!!!

Is trouwens lastig te krijgen in de winkel...heb um via hun eigen label besteld... binnen een paar dagen in huis!!!

Staat trouwens een clipje op youtube waarin Leendert die weirdo tunersounds gebruikt..

http://www.youtube.com/watch?v=xA8U_7UYuxw


thanks duDEman!!

Zeker blowbeat rocks!

mazzel from the duCKman

ruezzz
23 oktober 2006, 11:07
Cool nummer, had nog nooit iets van deze band gezien/gehoord (kende de naam wel uiteraard). Beetje Peppers meet Zappa, niks mis mee.
Haaksma ziet eruit alsof ie het hier erg naar zijn zin heeft iig.
Hopelijk heeft ie nog wat tijd over om de HOOK's in elkaar te solderen...

new deep
23 oktober 2006, 19:13
Infectious Grooves!!!!!!!!!!!

future2future
29 oktober 2006, 16:08
Ik heb vandaag op de MILE in de stand van erik over die hook gespeeld, en hij klonk echt goed! Tering! Echt te gek, heel helder clean, goede crunch en te gekke lead. Hij reageert ook goed op pedaaltjes, T-Rex Comp en RC booster ertussen en klonk te gek. Man ik ga mijn amp niet wegdoen, maar dit is wel iets om over na te denken.

Btw die strat van erik was ook echt lekker. 'k Moet er een hebben!

elkay
31 oktober 2006, 21:48
Heb Blowbeat zondag in Weert in de Bosuil gezien. Meer dan indrukwekkend (ben blij dat ik geen muzikant ben)

Groovend clipje op http://www.youtube.com/watch?v=xA8U_7UYuxw