PDA

View Full Version : Gezocht: Bassist, Drummer en Zanger(es) (twente)



Mirakels
18 mei 2006, 11:41
Ik, gitarist, ga samen met toetsenist (beide o.a. ex-Right Next Door) de handen ineenslaan, omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Plan:
Oprichting nieuwe coverband met serieuze ambities. De lol komt op plaats nummer 1 maar het is wel de bedoeling dat er serieus en hard gewerkt gaat worden om de boel lekker te gaan laten draaien en een strakke show te laten zien.

Repertoire en soort band:
Voornamelijk toegankelijke Pop/Rock met een herkenbare en commerciele inslag. De zaal moet op de kop en het publiek staat centraal.

Doelstelling optredens:
Uiteindelijk streven is minimaal 40 optredens per jaar. Meer is beter.

Doelstelling optreedlokaties:
Overal, maar het moet zeker een uitdaging zijn om uiteindelijk in de bekende dancings/dicotheken aan het werk te kunnen. Overmoedig? Met zo'n instelling kom je er niet mensen!

Gevraagd:
Ervaren, gemotiveerde muzikanten die weten waar ze mee bezig zijn, weten hoe het werkt in een band en weten wat ze kunnen. Je moet in dienst van de band en de muziek staan. Het is een team en iedereen is gelijk. Enige zelfspot en ruimte bieden aan anderen is absoluut een vereiste.

Wat wij nog zoeken:

Bij voorkeur een zanger (niet per definitie noodzakelijk). Eventueel aangevuld met zangeres. Je moet ballen hebben (geldt ook voor zangeres) en een goede interaktie met het publiek afdwingen. Tja, ze zeggen dat uiterlijk geen rol mag hebben, maar je bent wel het gezicht van de bende dus enige sexappeal moet er wel zijn.

Bassist

Drummer

Uiteraard heb je je muzikale hardware goed voor elkaar. Oh ja, leeftijden vanaf liefst een hele ruime 20 tot max. 35 om enigszins een geheel te blijven vormen. Ik ben zelf inmiddels 30, dus het zou mooi zijn als het daar een beetje om heen zou liggen. Maar het is geen vereiste, als het klikt klikt het.
Ik woon zelf in Almelo, dus het is ook wel makkelijk als je enigszins in de omgeving woont.

Het is allemaal zeker niet in een paar weken te realiseren dus je moet zeker bereid zijn om er veel tijd in te investeren.

Je kan me als volgt bereiken:

E-mail/MSN: christianjansen@hotmail.com

Groeten Christian