PDA

View Full Version : effecten



funkbas
17 mei 2006, 21:46
sinds kort zijn er bij Feedback mega goedkope baseffecten te koop van Behringer. Is er iemand die al ervaring met deze effecten heeft?

nielsduursma
17 mei 2006, 21:59
sinds kort zijn er bij Feedback mega goedkope baseffecten te koop van Behringer. Is er iemand die al ervaring met deze effecten heeft?
even zoeken naar het behringer stompbox topic in effecten. hij staat nu redelijk bovenaan;)

rxsxtx
18 mei 2006, 18:48
ik heb wel ervaring met bass effecten maar niet met die van Behringer....

funkbas
18 mei 2006, 20:19
Het gaat mij juist om die baseffecten van Behringer! Gezien de prijs namelijk. Ze kosten maar 19 euro! per pedaal!!!

nielsduursma
18 mei 2006, 20:41
Het gaat mij juist om die baseffecten van Behringer! Gezien de prijs namelijk. Ze kosten maar 19 euro! per pedaal!!!

tsja, voor 19 euro....

voor een paar honderd euro kan je ook geen lambo verwachten, eerder een 2ehands afgeragde panda, om maar even wat te noemen.

buuck
19 mei 2006, 11:09
volgens mij zijn dat van die pedalen, als je er 3 van achter elkaar zet dat ze dan je volledige signaal op hebben geslurpt

huskey
24 mei 2006, 19:49
Ik gebruik de Behringer Bass V-Amp als effectenpedaal maar ik denk niet dat dat hier van toepassing is. Trouwens, in de winkel zijn die Behringer pedaaltjes ook €19. Via Via heb ik gehoord dat ze opzich wel goed klinken, maar dat vooral het omhulsel nogal uhhh... niet stevig is.

musicmaestro
25 mei 2006, 10:05
ben niet zo voor effecten voor op bas.

maar evengoed,is niet duur.

Heb overigens zelf wel een chorus van EBS in de fx-loop zitten, voor een extra randje.

Uitproberen en/of kopen, voor dat beetje geld...