PDA

View Full Version : Artikeltjes...



Picker
17 mei 2006, 11:50
De laatste tijd zijn er weer wat nieuwe artikeltjes verschenen op mijn website ("A Good Acoustic Guitar", "How to Tame the Thumbpick", ...).

Dus iedereen hier die niet dagelijks, als vaste routine, voor het ontbijt nog :) mijn website bezoekt: www.eltjohaselhoff.com (http://www.eltjohaselhoff.com), Tech Talk.

Dirk_Hendrik
17 mei 2006, 14:36
Aargh!
Haal die muziek op de achtergrond weg! Ik schrik me a) de tering en b) had ik al een muziekje opstaan.

Dridon
17 mei 2006, 15:23
Aargh!
Haal die muziek op de achtergrond weg! Ik schrik me a) de tering en b) had ik al een muziekje opstaan.

Vind het wel lekker klinken :D.

Keep up the good work...

Don Capo
17 mei 2006, 15:57
Zit net even te bladeren op je site en zag die verzamelaar cd van Fingerpickers...

Ben je daar speciaal voor de studio ingedoken en heb je dan ook met Laurence Juber gespeeld? Mucho respecto voor die man. Intro muziekje klinkt lekker trouwens.

Picker
17 mei 2006, 17:05
Aargh!
Haal die muziek op de achtergrond weg! Ik schrik me a) de tering en b) had ik al een muziekje opstaan.

Dan moet je gewoon even op je kruis drukken (bovenaan in het explorer menu bedoel ik). :)

Boom-chick-Franky
17 mei 2006, 21:18
Geweldig Picker !

Jij bied eerlijke informatie voor zowel de beginnende als de meer ervaren gitarist.Gewoon top !Ik bedoel, er zijn maar weinig `goede`gitaristen die zomaar hun kennis vrijgeven zoals jij( en ook Gert,en natuurkijk Tommy).

Zoals ik in een ander artikel ook al eens geschreven heb,zijn er helaas veel `bekende`gitaristen die zo`n mening hebben van :ik heb de wijsheid ,en jij moet het zelf maar uitzoeken`.
Maar hier heeft iedereen iets aan !
Ga vooral zo door ! :cheerup:

Groeten Frank.