PDA

View Full Version : onderdelen floorboard



AMkrisis
17 mei 2006, 10:49
Hallo

Weet er iemand een goedkope europese (online) store waar je zowal alles kan kopen qua bouw onderdelen?

ik zoek:

- handvaten, jacks, velcro, jacks, rubberen voetjes etc ... voor een DIY pedalboard
- JJ 12AX7 en EL34's voor men Orange OR120 head...

EN ik zou het graag allemaal op dezelfde plaats kopen, being poor as i am

alvast bedankt!

EDIT: wat gebruik ik het best voor 'bekleding' van men board? ik ga hem gewoon uit hout optrekken denk ik. Gewoon hetzelfde waarmee je cabs enzo bekleed?

The Chief
17 mei 2006, 10:57
ik heb carpet gebruikt, met uitsparingen erin waar ik mijn duallock gekleefd heb...

JoostBaksteen
17 mei 2006, 11:08
Zie het sticky topic.

AMkrisis
17 mei 2006, 11:16
nog een vraagje:

wat te doen met de stroomtoevoer?

Ik meen me te herinneren dat van die kant en klare oplossingen vrij duur zijn?
En mijn effecten hebben verschillende voltages en uiteindes? hoe word dit opgelost?

Verder dacht ik aan gewoon een stekkerdoos in te bouwen, maar die transfo's zijn meestal vrij breed dus verspil ik telkens 1 stopcontact? of is daar ook een mauw aan te passen?

Wicked Willy
17 mei 2006, 11:39
Gewoon verven (het mijne is zwart) met verf die tegen een stootje kan.

AMkrisis
17 mei 2006, 15:39
uit wat voor een hout trek ik het best op, en wat een dikte?

het is een beetje afwegen denk ik, stevigheid vs gewicht ...

let wel dat ik hem vrij groot ga maken ... een podxt live + ruimte voor een extra volummepedaal + ruimte voor een (deels toekomstig) effectje of 8

lespaul57
23 mei 2006, 09:03
uit wat voor een hout trek ik het best op, en wat een dikte?

het is een beetje afwegen denk ik, stevigheid vs gewicht ...

let wel dat ik hem vrij groot ga maken ... een podxt live + ruimte voor een extra volummepedaal + ruimte voor een (deels toekomstig) effectje of 8

12mm multiplex kan je gebruiken voor grotere board en voor een klein board 9mm multiplex.