PDA

View Full Version : Het is weer Woensdag nieuwe Ampdag voor Nocki



Nocki
17 mei 2006, 09:34
Ja... Vandaag mn ENGL Savage 120 geruild voor een echte marshall top.
het is een Marshall AVT 150 head met 4 kanalen... klinkt best goed over mn mesa cabs... :)

1 acoustic sim
2 clean
3 od1
4 od2

met ingebouwde fx waar ik nog even aan moet wennen.
het leukste is de footswitch. heel erg leuk 4 knoppen voor kanalen en 2 voor de fx aan en uit! erg leuk backup topje voor de time being..

klinkt echt niet zo slecht als ik had verwacht...

BartL
17 mei 2006, 09:36
Jezus...


:D



Ik hoop wel dat je er een dikke bijbetaling hebt bijgekregen. Right?

rupke
17 mei 2006, 09:44
Nocki?????????

Wat doe je nu een marshall uit de AVT serie??????????

Greetz Rupke

Nocki
17 mei 2006, 10:16
Ok eerste shock effect heeft een leuk resultaat!

Ik heb inderdaad vanochtend mn ENGL Savage 120 head geruild tegen een AVT 150 head.

en natuurlijk heb ik daarbij een bijbetaling gehad. ik heb nu gelukkig het geld voor mn Roadster top en ook een backup top voor de time being dus...

Nocki

marc_o
17 mei 2006, 10:25
Gaat lekker Nocki, nog 12 versterkers te gaan en je zit weer op je jaargemiddelde, hehehehe!


Mag ik wel zeggen dat ik deze ruil als ietwat vreemd bestempel? Ik hoop dat je er vet geld hebt bijgekregen....


Wanneer verwacht je de Roadster eigenlijk te krijgen? Zodra die binnen is en je hebt je geluid, kom ik naar Terneuzen, ben erg benieuwd.

almarvk
17 mei 2006, 10:40
Wat een schok weer. Een Engl inruilen voor een Marshall transistor top...

Hoelang ga je trouwens de Roadster houden?? :cooler:

Nocki
17 mei 2006, 11:04
Hee Marc. Natuurlijk ben je welkom om ernaar te komen luisteren zodra ik m binnen heb (juli/augustus). Natuurlijk was de bijbetaling meer dan redelijk te noemen. en ook het inruil bedrag wat hij voor zn AVT heeft gehad is meer dan redelijk te noemen. het was een win/win situatie.

Vaak redden amps het niet omdat ze niet precies doen wat ik wil. vaak zijn dat toch te weinig mogelijkheden of compromissen. Ik houdt ervan iets te hebben wat aan de eisen voldoet. Als de roadster eraan voldoet dan zal hij zeker net zo lang blijven als de MarkIV is geweest. ongeveer een jaar of 2 dus (iets langer).

De Marshall is een leuk top je voor thuis en als ik straks thuis ben ga ik eens kijken welke buis m het mooiste laat klinken.

Nocki

Scali
17 mei 2006, 11:09
Wat een schok weer. Een Engl inruilen voor een Marshall transistor top...

Ja, zegt dat wat over Engl, of zegt dat wat over Marshall? :)

LordRiffenstein
17 mei 2006, 11:12
Ja, zegt dat wat over Engl, of zegt dat wat over Marshall? :)

Dat zegt vooral dat door GAS, mensen gekke dingen doen 8-)

Nocki
17 mei 2006, 11:40
Beide ENGL amps hebben me een grote fan gemaakt van ENGL amps.
Mocht ik ooit in een band komen waar ik dat geluid nodig heb zal ik niet schromen om er 1 te kopen. Maar nu heb ik een bestelling geplaatst voor de roadster top en daar was gewoon geld voor nodig.

Ik kon mn 2:90 van mesa ruilen tegen een ENGL powerball die meer waard was en die heb ik kunnen ruilen tegen een ENGL Savage met bijbetaling en die heb ik kunnen ruilen tegen een marshall met bijbetaling. ondertussen heb ik dus een goede prijs gekregen voor de 2:90 en de Marshall gratis.


Nocki

Dude
17 mei 2006, 13:42
mag ik vragen wat je roadster top moet kosten en wanneer je die binnen krijgt ? en uiteraard verwachten we VEEL soundclips

qroy
17 mei 2006, 13:46
Hmm, dezelfde top als waar ik op moet spelen in 't oefenhok...

Nocki
17 mei 2006, 13:54
Advies prijs voor de roadster top is € 2995,- Alle winkels die je zult bellen zullen niet verder gaan dan 5% korting dus € 2845,- zal hij je kosten.
Dat wordt geloof ik ook de prijs van feedback.
Leverdatum wordt ergens in juli en augustus.

Nocki

DaveItUp
17 mei 2006, 14:31
Hoelang zal die roadster het uithouden. Poule maken? ;)

Helter Skelter
17 mei 2006, 14:39
Hoelang zal die roadster het uithouden. Poule maken? ;)

ik heb al een bedrag opzij gelegd...

Nocki
17 mei 2006, 14:46
Ik ook... :)

Iemand ervaring met het vervangen van de BUIS in de Valvestate series?? geeft dat een ander geluid?

Nocki

marc_o
17 mei 2006, 14:47
Ja, zegt dat wat over Engl, of zegt dat wat over Marshall? :)


Het zegt meer iets over Nocki in dit geval, in alle andere gevallen was het een goede vraag geweest overigens...8-)

Helter Skelter
17 mei 2006, 14:48
Ik ook... :)

Nocki


mijn bedrag is lager :D


ff serieus: laat idd ff wat horen als je 'm binnen hebt, ben wel benieuwd eigenlijk

marc_o
17 mei 2006, 14:49
ik heb al een bedrag opzij gelegd...


Ik koop alvast een Valvestate, kan hij die straks ruilen....

Nocki
17 mei 2006, 14:52
Ik heb inderdaad lopen zoeken naar een valvestate topje voor thuis. nu gelukkig niet meer nodig want ik heb nu deze.


Als de Roadster er is horen jullie het zeker.

BartL
17 mei 2006, 15:00
Dude...3000 euro :rockon:

Dat zijn voor mij toch nog ff iets te hoge prijzen :D

Nocki
17 mei 2006, 16:46
Voor mij ook :)

Nocki
17 mei 2006, 20:58
http://people.zeelandnet.nl/nocki/Marshall%20avt150H.JPG

shamehair
17 mei 2006, 21:20
Ziet mij er wel een leuke stack uit om wat te gaan rocken in het bejaardentehuis :)

Allemaal die pampers aan en kak in de broek!

DaveItUp
17 mei 2006, 23:58
Ik ook... :)

Iemand ervaring met het vervangen van de BUIS in de Valvestate series?? geeft dat een ander geluid?

Nocki

Ja. Nee nauwelijks.

Neals
18 mei 2006, 11:33
Congrats Nocki.

Zelf snap ik het eeuwige gebash van die valvestate topjes ook niet.

Zelf heb ik ook eentje, en hoewel het tonewise 80/90% in de buurt komt van wat ik eigenlijk wil bevalt hij me prima. Persoonlijk vind ik de enigste nadeel aan valvestatejes dat ze af en toe best wel een knetterend geluid brengen, maar gain een slagje terug en er is niks aan de hand.

armageddon
18 mei 2006, 17:14
ik las 3000 euro en dacht WTF? Roadkings zijn toch duurder?
Maar je gaat voor een Roadster....ik schrok al :D

Cris
18 mei 2006, 17:32
Ja, word het nu een roadking of een roadster?

Nocki
18 mei 2006, 17:48
Roadster. Ik heb de EL34 buizen niet nodig en ook de 2e fxloop niet.

ieme
18 mei 2006, 23:12
nocki, nocki......

BeeJee
18 mei 2006, 23:48
@ Ieme: Ken je het gezegde "De pot verwijt de ketel"? :seriousf:

jorrit
19 mei 2006, 15:18
http://people.zeelandnet.nl/nocki/Marshall%20avt150H.JPG


arg... dit is toch wel ernstig. maar elk nadeel heeft zn voordeel, hierna zul niet niet veel mensen meer verassen... (ik geil al te lang op een savage en jij ruilt hm tegen een.... brr)

Nocki
19 mei 2006, 15:31
Waarom heb je dan mn savage niet geruild tegen een animal amp?

:)

Nocki

Dude
23 mei 2006, 09:09
en hij staat alweer te koop

johantipker
23 mei 2006, 10:48
Ok eerste shock effect heeft een leuk resultaat!

Ik heb inderdaad vanochtend mn ENGL Savage 120 head geruild tegen een AVT 150 head.

en natuurlijk heb ik daarbij een bijbetaling gehad. ik heb nu gelukkig het geld voor mn Roadster top en ook een backup top voor de time being dus...

Nocki

Ik heb wel eens het genoegen mogen smaken om een heel weekend te mogen rondrijden in een Smart Roadster, met m'n rig op de passagiersstoel. Deze bedoel je vast niet......

BLOK182
23 mei 2006, 12:17
Congrats Nocki.

Zelf snap ik het eeuwige gebash van die valvestate topjes ook niet.

Zelf heb ik ook eentje, en hoewel het tonewise 80/90% in de buurt komt van wat ik eigenlijk wil bevalt hij me prima. Persoonlijk vind ik de enigste nadeel aan valvestatejes dat ze af en toe best wel een knetterend geluid brengen, maar gain een slagje terug en er is niks aan de hand.
Ik speel op de repetitie altijd door een valvestatecombo, en ondanks de afgejakkerde staat van het ding moet ik toegeven dat het met een beetje tweaken en een degelijke gitaar toch heel aardig klinken kan!

Nocki
23 mei 2006, 13:03
Het zij idd leuke amp maar het reageren op de je spel en de volume knop is niet zo lekker als "echte" amps. maar toch voor het geld krijg je iets geweldigs...

welke top geeft je voor dat geld clean, acoustic, en 2 overdrives met 2 verschillende fx in 1 behuizing met deze kwaliteid...


Ik hoop binnenkort een boss gt-8 te krijgen. ben erg beneiuwd hoe die weer klinkt...

Nocki

Neals
23 mei 2006, 14:32
mjah, merk zelf ook dat ik steeds meer aan the real thing toe ben qua amps, weet alleen nog niet helemaal wat.

Erikt
23 mei 2006, 19:09
he nocki, het is morgen weer woensdag :hippie:

Scali
23 mei 2006, 19:20
Het zij idd leuke amp maar het reageren op de je spel en de volume knop is niet zo lekker als "echte" amps. maar toch voor het geld krijg je iets geweldigs...

Ik vind ValveStates best fijn om een modeler/multifx uit te versterken.
Je hebt wel die 'druk' van echte gitaarspeakers, en die ValveState-eindtrappen hebben ook een apart karakter, veel meer 'gitaar' dan een gewone PA/keyboardversterker. Prikt altijd prima door de mix.
En je hebt niet het 'nadeel' van eindbuizen die vervormen.
Als je het clean wilt hebben, kan dat tot op grote volumes. Vooral met een apparaat als een Koch PedalTone, een Vox Tonelab of een Zoom G7/G9, waar je de eindbuisvorming al uit het apparaat haalt is het alleen maar een voordeel. Je weet dan dat je geluid op ieder volume even clean of smerig klinkt.
Ik vind die distortions met die contour-knop eigenlijk ook best veelzijdig. Als je het doorhebt, kun je best veel geluiden uit je versterker toveren.

Axelll
23 mei 2006, 19:54
Morgen is het weer woensdag nocki!!! :)

JD666
23 mei 2006, 20:36
Ik vind ValveStates best fijn om een modeler/multifx uit te versterken.
Je hebt wel die 'druk' van echte gitaarspeakers, en die ValveState-eindtrappen hebben ook een apart karakter, veel meer 'gitaar' dan een gewone PA/keyboardversterker. Prikt altijd prima door de mix.
En je hebt niet het 'nadeel' van eindbuizen die vervormen.
Als je het clean wilt hebben, kan dat tot op grote volumes. Vooral met een apparaat als een Koch PedalTone, een Vox Tonelab of een Zoom G7/G9, waar je de eindbuisvorming al uit het apparaat haalt is het alleen maar een voordeel. Je weet dan dat je geluid op ieder volume even clean of smerig klinkt.
Ik vind die distortions met die contour-knop eigenlijk ook best veelzijdig. Als je het doorhebt, kun je best veel geluiden uit je versterker toveren.

Heb zelf ook een AVt-150H, jaren met de verschillende geluiden van de top zelf gespeeld klonk redelijk goed, sinds 2 jaar speel ik met een Boss GT-6 in de Fx-return van de AVT-150 dus puur over de eindtrap. Moet zeggen dat ik toch wel tevreden ben over het geluid, hij kan inderdaad goed knallen (150W)

JD

www.soulsteeler.tk

Nocki
24 mei 2006, 08:53
Morgen is het weer woensdag nocki!!! :)



klopt... vanochtend ben ik deze wezen halen. Vorige eigenaar is na belasting schulden ervandoor gegaan en heeft niks mee genomen. deze heb ik van zn moeder overgenomen voor de prijs van 1 maand huur! :-) is geen geld voor zo'n top.

Ik heb m al zachtjes uitgeprobeerd (het is nog vroeg) en er zit een leuke metal scheur in... clean is niet helemaal mijn ding...

NOcki

http://www.people.zeelandnet.nl/nocki/diezel.JPG

jw009
24 mei 2006, 09:06
Tering!!! daar heb je een hele goede deal gemaakt!! Ik ben jaloers!!!!!!!

Met wel gefeliciteerd ermee :rockon:

Albert
24 mei 2006, 10:06
Nou hopen dat die huur niet te hoog was....
In ieder geval een erg mooie aankoop, gefeliciteerd!

Wormaap
24 mei 2006, 10:15
Je bent uit je nek aan het lullen, je zit ons te bezeiken, dat kan niet anders!
Photoshop is er inderdaad aan af te zien (de kleur van de top)

En als het niet zo is, PM me dan als je'm verkoopt :o
(Dit onderste deel meen ik even serieus als het bovenste deel, ik ben serieus geïnteresseerd als dit geen hoax is, ook voor anderen die een Diezel wegdoen ;) )

marc_o
24 mei 2006, 10:15
hahahah, goeie fotoshop Nocki!

Nocki
24 mei 2006, 11:25
:) iedereen mijn excusses het is even vanochtend met Paint gedaan. kwam op het idee omdat iemand zei dat het weer woensdag was... helaas geen nieuwe amp deze woensdag... :-)

vond het wel een leuk grapje...


Nocki

jorrit
25 mei 2006, 11:13
haha ik kan daar de humor ook wel van inzien...

ben benieuwd hoe die roadking je gaat bevallen..

AART
25 mei 2006, 11:25
roadSTER

Die is 1000 euro goedkoper.

gerrekat
25 mei 2006, 11:26
HAHHAHAHAHA! ik heb laatst omdat ik een van mijn eindbuizen in mijn SE had opgeblazen een oefensessie af moeten maken op een V65 marshall combo. Wat een dingen zeg, over schel en harsh gesproken. Ik zou er zeker geen ENGL voor wegdoen!

jw009
25 mei 2006, 11:31
Je bent uit je nek aan het lullen, je zit ons te bezeiken, dat kan niet anders!
Photoshop is er inderdaad aan af te zien (de kleur van de top)



Hehe nu je het zegt, is het wel heeel overduidelijk....

Albert
25 mei 2006, 21:35
LOL, leuk bedacht.

Nocki
28 mei 2006, 16:33
Helaas geen woensdag maar toch nieuwe amp dag.

omdat iedereen zei dat marshall valvestate series niet goed waren heb im m geruil tegen een nieuwe amp!

een Marshall MG series. die is toch wel goed he?

http://people.zeelandnet.nl/nocki/marshall dfx.JPG

Scali
28 mei 2006, 16:40
Precies, MG staat voor Mega Goed.

Philippe
28 mei 2006, 16:43
Hehe dat ziet er grappig uit, zo´n MG´tje bovenop 2 mesa cabs.

Cris
28 mei 2006, 16:55
Je had beter die valvestate kunnen houden. :)

vester86
28 mei 2006, 18:16
hoeveel moest je bijleggen :seriousf:

jorrit
28 mei 2006, 18:31
vond je vorige paint projectje beter gelukt.. :P

Nocki
28 mei 2006, 18:38
:) er is idd geld bijgelegd maar niet door mij...

en het is een echte foto... niks geen gepaint... mijn nieuwe top tot de roadster er is....
ga er straks nog even op spelen...

Nocki

vester86
28 mei 2006, 20:08
:) er is idd geld bijgelegd maar niet door mij...

en het is een echte foto... niks geen gepaint... mijn nieuwe top tot de roadster er is....

Nocki

:seriousf:

mooi man

en nou hop naar gitaarmarkt, die mg klinkt voor geen meter!

Scali
28 mei 2006, 20:17
MGs klinken prima, als je maar kunt spelen.
Ze zijn net zo onvergeeflijk als sommige buizenversterkers.

AART
28 mei 2006, 20:24
MGs klinken prima, als je maar kunt spelen.
Ze zijn net zo onvergeeflijk als sommige buizenversterkers.


Ik vind het anders gewoon pure prut.

Klinkt werkelijk nergens naar.

Erg nassale distortion en een uitgeknepen clean.

Gatver.

Scali
28 mei 2006, 20:27
Wat mij betreft zegt dat meer over jou dan over de MG, maar goed.

AART
28 mei 2006, 20:57
nou, ik heb toch genoeg amps gehoord dacht ik, bovendien een half jaar een Marshall SL-X gehad, dus ik weet hoe een marshall moet klinken.

Nocki
28 mei 2006, 21:02
Hihi... een hoop gedoe over een goedkoop ampje. ikmoet zeggen dat ie beter reageert dan de avt150 maar ook wat minder bass heeft.

tis geen verkeerde amp en zeker neit voor het geld. vergelijking met een jcm900 gaat natuurlijk niet op maar goed als we het hebben over smaak en goed geluid dan klinkt er geeneen marshall goed... :)

afijn ik heb weer wat geld voor wat effecten dus komen er mishcien wel 4 delays ipv 3 delays op mn pedalboard... :) nu die delays nog gaan vinden en de marshall top nog verkopen.. :)

Nocki

AART
28 mei 2006, 21:08
(.....) maar goed als we het hebben over smaak en goed geluid dan klinkt er geeneen marshall goed... :) (.......)

Nocki


Hehe, er komt altijd een moment dat je het met elkaar eens bent :satisfie:

Scali
28 mei 2006, 21:10
nou, ik heb toch genoeg amps gehoord dacht ik, bovendien een half jaar een Marshall SL-X gehad, dus ik weet hoe een marshall moet klinken.

Alsof alle Marshalls hetzelfde klinken... laat staan dat ze hetzelfde moeten klinken.
Een Recto is toch ook niet slecht omdat ie niet klinkt als een Mark IV?

Nocki
28 mei 2006, 21:42
Dat klopt! niet alle marshalls klinken even goed!

wel klinken ze allemaal even rot!

hihihi :)

Nocki

vester86
28 mei 2006, 21:58
wat moet je met 3 of 4 delay's ?? waarom dan geen multifx?

Delay modeler van Line 6 ofzo, zit nog true bypass op ook

Scali
28 mei 2006, 22:02
wat moet je met 3 of 4 delay's ??

Zal wel een hobby van hem zijn, net als amps kopen/verkopen.

BLOK182
29 mei 2006, 12:05
Wat mij betreft zegt dat meer over jou dan over de MG, maar goed.
Kan idd! Heb eens een verrekte goeie gitarist bezig gehoord op mijn PRS en dan over een simpele MG100 combo, en die vent klonk ècht killer, met zo'n relatief simpele amp! Maar hij kon wel spelen als de ziekte!!

Scali
29 mei 2006, 12:18
Zakk Wylde gebruikt die MG mini-stack om op te warmen voor een optreden. Stond een filmpje van op de Marshall-site. Ik kan niet zeggen dat ik het mooi vond klinken, maar ik vind het geluid van Zakk Wylde sowieso niet mooi (ik haal zelf hele andere geluiden uit een MG, met de contour-knop is ook een hoop mogelijk), maar het klonk wel erg vet en overduidelijk als Zakk Wylde.

Het mooie aan de MG vind ik dat het zo'n pure en eerlijke versterker is. Het is een 'echte' versterker, net als een hoop buizenversterkers, die heel direct op je spel reageert, met veel detail, en waarbij je echt de amp moet leren kennen, om er uit te halen wat je wilt. Maar als je dat eenmaal doorhebt, is het ook echt een verlengstuk van je gitaar.
De modelingversterkers in deze prijsklasse hebben door hun modeling en effecten wel een 'gelikt' geluid, waar je meteen mee uit de voeten kunt, maar dat is het dan ook... Ze komen niet in de buurt van de MG qua interactie met de gitaar.
Ik vind de MG wat dat betreft een echte Marshall. Zo'n gladde modelingversterker zou niet bij Marshall passen.
De enige andere versterker in die klasse die ongeveer hetzelfde doet, is de H&K Edition Blue, voor zover ik ze geprobeerd heb. Ook zo'n 'pure' versterker, maar dan wel met een hele andere sound dan de Marshall.
Beiden hebben zo ongeveer de beste transistordistortions die ik ooit heb meegemaakt. Prima geluiden, en enorm veel detail.

Nocki
29 mei 2006, 12:22
Kan het wel met je eens zijn na 1 dag in huis te hebben. het is best een goede amp. hij klinkt beter dan de avt150 moet ik zeggen en dat verbaast me want toen ze m aanboden als inruil had ik zoiets van hoe kom ik hier ooit vanaf maar het is een leuke amp. als je ziet hoe ik de controlls heb staan schrik je je rot maar er zit een heel leuk geluid in. wat beter is hij reageer ook heel goed op mn wah pedaal (rmc3) wat de avt150 niet deed. natuurlijk staat hij te koop maar eigenlijk is het een hele goede backup straks...


leuke amp voor iedereen die thuis eens wil spelen en in de catagorie cube 30 geluid (niet veelzijdigheid) iets zoekt over zn eigen kast...
je kan er een hoop sounds uit halen...

Nocki

Scali
29 mei 2006, 12:35
Ik vind die AVTs en MGs persoonlijk ook een heel bruikbaar geluid hebben in een band. Ik heb wel eens een Peavey Bandit gehuurd, maar die kon op de een of andere manier met mijn gitaar en effecten helemaal niet door de mix komen, waar ik dat probleem met m'n VS230 helemaal nooit had.

Ik ga rustig met een MG of ValveState het podium op, het is betrouwbaar, je haalt er goede sounds uit, en je kunt jezelf goed horen. Prima backupversterkers, wat mij betreft. En ook een goede versterker om mee te beginnen.
Daarom snap ik eigenlijk niet waarom ze altijd zo afgekraakt worden. Het zijn dan wel geen buizenversterkers, maar er zijn een hoop buizenversterkers waar ik minder graag op speel dan op een MG of ValveState.

Toaster
29 mei 2006, 12:49
Kan idd! Heb eens een verrekte goeie gitarist bezig gehoord op mijn PRS en dan over een simpele MG100 combo, en die vent klonk ècht killer, met zo'n relatief simpele amp! Maar hij kon wel spelen als de ziekte!!


Laatst nog mijn Music Man sixty five topje verkocht. Ik kon er niet veel mee. Vond hem te schel en er zat geen reverb op.

Toen ik hem verkocht kreeg ik bijna spijt. De beste man die er toen over speelde was echt f*cking goed. Kwam ineens een wereldgeluid uit.

Nocki
30 mei 2006, 09:18
Hihi... Gisteren de top meegenomen naar mn band dus alleen gitaar en top+cab. moest ik een solotje spelen in een nieuw nummer.

en dat klonk me toch goed allemaal...

Tuurlijk het blijft een topje die niet veel doet met je articulatie en je manier van spelen maar ik vond het niet verkeerd...

nu maar hopen dat mn andere top gauw komt.


Ik moet zeggen dat sinds ik geen rack meer heb en vaak ook geen fx meer dat mn spel erop vooruit is gegaan. ben nu veel meer aan het spelen met mn volume knoppen enzo! ik denk dat ik dat maar een beetje vol g houden.. erg leuk om zo minimaal mogelijk te spelen... :)

Nocki

ieme
30 mei 2006, 09:20
nocki wees nou gewoon eerlijk, die marshall klinkt ruk! tuurlijk ga je dat niet zeggen omdat je hem wil verkopen, maar ook jij weet dat het zo is!!

Scali
30 mei 2006, 09:39
Toen ik hem verkocht kreeg ik bijna spijt. De beste man die er toen over speelde was echt f*cking goed. Kwam ineens een wereldgeluid uit.

Ja, misschien is het beter om je geld uit te geven aan gitaarlessen dan aan apparatuur :)

Nocki
31 mei 2006, 09:13
nocki wees nou gewoon eerlijk, die marshall klinkt ruk! tuurlijk ga je dat niet zeggen omdat je hem wil verkopen, maar ook jij weet dat het zo is!!

Natuurlijk klinkt die MG niet zoals een fender of en boogie. maar voor dit geld klinkt ie super. mishcien heeft de speaker cab (2x12 recto cab) er ook wel wat mee te maken. maar ik heb lekker gespeeld maandag.

tis gewoon een leuke amp voor het geld. net als een cube 30 ofzo. ook geen echte amp maar wel ontzettend goed. gisteren gelijk wat nieuwe fx in de loop gehangen en daar reageerd ie goed op. ik ben wel tevreden tot mn boogie er is... :-)

Nocki

almarvk
31 mei 2006, 09:19
Tis woensdag. Waar is je nieuwe amp?? ;)

Nocki
31 mei 2006, 10:10
Het is een Boss GT-8!
http://www.portlandmusiccompany.com/gt8_pics/gt8.jpg

Net binnengekomen met de post. Niet echt een amp maar meer een modeling ding denk ik... :)

nog geen foto van gemaakt want ik moet nog werken. als tie leuker is dan mn Marshall MG topje dan gaat de MG weg en houdt ik deze. dan komt er een actieve wigvormige monitor bij voor de bepaalde projecten...

en als het niet bevalt gaat ie de deur uit... waarschijnlijk zal dat wel snel zijn... :)

Nocki

Magic Bean
31 mei 2006, 19:20
Hoeveel koop je nou gemiddeld per dag?? Eens per week denk ik toch ongeveer 0,14 gitaarproduct per dag.

Nocki
31 mei 2006, 19:39
Dat is het leuke! ik koop niks... :-) tenminste niks wat ik hier gemeld heb. ik heb in de afgelopen wat pedalen gekocht maar de engl's de marshalls en deze gt-8 heb ik allemaal ingeruild gekregen. ik wil ze graag verkopen maar er zijn veel mensen die graag hun oude spullen willen inruilen. en dat mag...

Nu hoop ik de gt-8 nog te verkopen en daarvoor nog wat pedaaltjes te kopen...

Nocki

musicmaestro
23 juni 2006, 23:20
update please

of ben je inmiddels gestopt met sparen, ruilen, gitaar spelen...?

of ben je in slaap gevallen?

zou ik misschien ook doen in zo'n lekker bed!

Nocki
24 juni 2006, 00:41
hihi...

Het is idd rustig de laatste tijd. heb een volume pedaaltje gekocht en daarmee houdt het op. ik speel tijdelijk op een geleende H&K tourreverb combo en wacht met smart op mn nieuwe top... en verder lig ik heerlik in mn bedje idd... :)

Zodra er neiuws is laat ik het weten.

Nocki
11 juli 2006, 15:45
Eind van deze week zal hij binnen komen!

http://www.mesaboogie.com/Product_Info/Rectifier_Series/roadster/IMAGES/RoadsterHeadonCab-FntSM.gif

http://www.mesaboogie.com/Product_Info/Rectifier_Series/roadster/IMAGES/RoadsterHeadonCab-SMbk5-06.gif



op deze pagina meer info over de top:
http://www.mesaboogie.com/Product_Info/Rectifier_Series/roadster/roadster.html


Ik heb er echt veel zin in!!!

ondertussen zijn er ook 2 loopers besteld. 1 van 3 loops voor voor de preamp en een 5-looper voor in de fx loop!

zie er echt naar uit om met mn pedalboard te beginnen...

Nocki

jw009
11 juli 2006, 15:57
ik ben zeer benieuwd

marc_o
11 juli 2006, 16:06
Heb er nu 4 optredens mee gedaan en ja, hij bevalt wel, maar ik had er meer van verwacht...

Wicked Willy
11 juli 2006, 16:14
Wanneer komt ie weer op marktplaats te staan?

:)

Nocki
11 juli 2006, 16:17
Zoals jullie begrijpen komt deze amp NIET op marktplaats te staan!!!













































Marktplaats vraagt geld boven een een waarde van € 200,- daarom op gitaarmarkt.nl en speurders.nl enzo... :)

marc_o
11 juli 2006, 16:18
Nooit, ik doe 'm noooooooit meer weg







(over een week of 2, uiterlijk)

ieme
11 juli 2006, 16:30
wat kost zo'n roadster?

Nocki
11 juli 2006, 16:31
€ 2995,- advies.

alle winkels bieden je standaard 5% op die advies prijs.

Solidkick
11 juli 2006, 16:53
Zoals jullie begrijpen komt deze amp NIET op marktplaats te staan!!!
Marktplaats vraagt geld boven een een waarde van € 200,- daarom op gitaarmarkt.nl en speurders.nl enzo... :)

Da's al lang niet meer zo.
Je hoeft nu alleen te betalen binnen bepaalde categorieen (auto's ed).
Muziekinstrumenten hoort daar niet bij.

Nocki
11 juli 2006, 17:11
:) ok. dat wist ik nog niet. bedankt voor de tip!

Nocki