PDA

View Full Version : Gitarist aangeboden!



wknbr
5 november 2001, 18:08
Na jaren met een cd meespelen mbv internet tabs zou ik heel graag eens met een aantal mensen wat willen proberen. Liefst covers in de trand van; live/matchbox/earring....om maar iets te noemen. Omgeving Utrecht. Ik ben 29 jaar oud en qua gitaarspelen te omschrijven als een gevorderde beginner of beginnende gevorderde.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wknbr op 2001-12-14 14:17 ]</font>

Ans
6 november 2001, 21:31
We zoeken nog een gitarist in onze band. Maar we repeteren in Etten-Leur. Als dat te ver voor je is dan houdt het al op. Laat het maar weten.

anoniem
21 februari 2002, 15:13
Wij zoeken nog een gitarist, gelijk aan de beschrijving die je van jezelf geeft. hebben een repetitieruimte tot onze beschikking.
meer info, mail dan naar volgend adres:

M.Hilwerda@gni.railinfrabeheer.nl

band bestaat op dit moment uit:
drummer, bassist, trombonist, toetsenist, zang.

anoniem
21 februari 2002, 15:17
vergeten te melden dat wij in Utrecht een oefenruimte hebben en onze muziek op dit moment o.a. bestaat uit: Live, Anouk, Golden Earring,texas, e.d.

knoop
3 juli 2002, 22:55
Betreft: The Continentals zijn opzoek naar een gitarist en een geluidstechnicus!!

Beste gitarist,

Deze zomer hopen The Continentals weer te touren door landen van Europa. Dit is een gospelformatie. Continental Sound is nog opzoek naar een gitarist en een geluidstechnicus voor een tour met koor en een big-band. De periode dat je van huis bent, is van 22 juli t/m 21 augustus. De eerste week wordt het hele programma ingestudeerd met de big-band en het koor. Daarna volgt de tour van zo'n 3 weken door landen van Noord-Europa. De leeftijd van de tourleden is tussen de 16 en 35 jaar. Ben je geïnteresseerd om te touren deze zomer als gitarist en sta je achter de principes van het christelijk geloof, laat me het dan weten.

Ik hoop van je te horen.


Met vriendelijke groeten,

Johan Westdijk
(deze zomer drummer van The Continentals)


P.S. Kijk ook eens op
http://www.continentals.de/
http://www.continentalart.org/