PDA

View Full Version : Liquid Tension Experminent - Biaxident .first take !



DTmaster
16 mei 2006, 23:43
hallo


Ik heb even Biaxident ingestudeerd , ik ben er alleen nog niet klaar mee maar laat me weten wat ik nog kan veranderen enzo want ik ga hem ook live doen.


Thanx

DT


http://www.putfile.com/dtmaster

Anders Destium
17 mei 2006, 16:03
Klinkt erg goed!

Volgende keer moet je je gitaar iets beter stemmen bij de hoge snaren.

Bij 1.50 en 3.30 is de riff het net niet, je timing moet daar beter. Voor de rest een paar kleine foutjes (vooral qua timing bij een paar afzonderlijke noten). Het loopje rond 4.00 klopt niet helemaal volgens mij, maar dat kan ook aan mij liggen. Over het algemeen laat het een overtuigende indruk achter, keep up the good work!

Het is wel een lang nummer om live te spelen, het 2e gedeelte verschilt niet heel veel van het eerste behalve de outro. Misschien kun je het stuk tussen 4.30 en 6.30 eruit halen en gelijk door naar de outro, dan klinkt het wat dynamischer denk ik :)


PS Waar heb je de backing track vandaan? Hebben ze daar nog meer LTE/DT etc backings of niet?

DTmaster
17 mei 2006, 17:15
Ok thanx , ja ik ben ook van plan de pinao solo niet te spelen en gelijk door te gaan naar dat iers folks achtige riedeltje :) , de backing tracks kan je vinden op www.guitarbt.com