PDA

View Full Version : Supermassive black hole...



Blijepanda
16 mei 2006, 22:34
...Oftewel het nieuwe nummer van muse. Wie heeft hem al gehoord? Persoonlijk vind ik er weinig aan en ik mag hopen dat dit geen voorbode is voor wat muse uiteindelijk van het nieuwe album maakt.

http://www.fontanel.nl/Artikelen/33/supermassive-black-hole

Bram+
16 mei 2006, 22:58
Er zijn al twee andere tracks gelekt die ik gehoord heb, en die zijn duidelijk meer Muse dan deze. Een andere insteek voor een album vind ik overigens nooit mis hoor, maar dat hebben ze tot nu toe altijd wel redelijk voor elkaar gekregen.

Tupelo
17 mei 2006, 01:07
Ben niet zo een heel erge Muse fan, maar heb er ook niets tegen. Supermassive black hole heb ik al gehoord & die vond ik best leuk eigenlijk.

Wel heel anders idd. Wellicht dat ik ze thuis nog ooit ga draaien als ze met meer van dit soort werk komen.

Keesz
22 mei 2006, 18:14
hoezo ik wil millionaire niet na doen?.....

Bl44t44p
22 mei 2006, 18:43
Ik vind SMBH al geniaal, alleen al omdat het zo op een parodie op Britney Spears' Do Something lijkt :)

De nieuwe tracks die ze op Radio One hebben gespeeld (Knights of Cydonia, SMBH en Starlight) klinken ook veelbelovend, evenals de eerder gespeelde nummer van de laatste US tour. Ik ben erg benieuwd naar dit veelbelovende album, de eerste kritieken zijn ook al ontzettend positief!



...maargoed hier spreekt ook een groot Muse fan ;)

Micro-e
22 mei 2006, 21:30
SMBH vond ik heeeeel erg wennen, maar hij word wel steed leuker.
Knights of Cydonia en Starlight vind ik ook wel lekker, niet super ofzow.
Ik ga er maar niet zo veel van verwachten anders gaat het nieuwe album straks enorm tegenvallen..