PDA

View Full Version : Nieuwe Dunlop/MXR pedalen



robert-gitarist
16 mei 2006, 22:20
Hey iedereen,
Niet bedoelt om tespammen ofzo maar zat zo straks te loeren op de site van Jim Dunlop/MXR.Zag dat de hele site een nieuwe look heeft gekregen maar veel mooier nog: een reeds aantal nieuwe pedalen.Er was al tijdje terug een topic waar in we konden zien dat er een RI Script MXR Phase90 aan zou komen.Deze is in de USA al wel uit maar heb geinformeerd bij de importeur van de BeNeLux en rond juni/juli zou hij hier uitkomen en dan weten ze ook de prijs.Maar er komt meer zag ik namelijk een mooie groene MXR GT OD Overdrive van de MXR Custom shop,een MXR booster die gebouwd is in samenwerking met Custom Audio Electronics(CAE) en een Overdrive/Booster van MXR ook in samenwerking met CAE.Veder nog een nieuwe wah,de Slash wah.Die ziet er stoer uit,hot rod red metallic(volgens de site).Kortom ik ben erg benieuwd na de nieuwe pedalen.Ze zien er in elk geval wel erg netjes uit!met name de MXR/CAE pedalen spreken me erg aan.Ik ga hier zeker eens achter aan binnekort.Als ik wat meer weet laat ik het weten ;) Retailprijzen in $ staan al wel op de site.

Edit: voor bassisten is er ook iets nieuws: een MXR Blow Torch pedaal.Ziet er trouwens echt heel stoer uit!Mooie looks.Volgens mij is dat een soort synth achtig geval..

Speeddemon
16 mei 2006, 23:54
Die CAE pedalen zijn een MXR Micro Amp met een Bob Bradshaw buffer ervoor.
't drive gedeelte weet ik zo niet, maar zou goed een Distortion + kunnen zijn.

DREAMMACHINE
17 mei 2006, 07:15
stond ook al kort stukje over in de laatste gitarist, zeker die script phaser en die cae pedalen zijn wel interessant.....wil die script toch wel eens proberen naast mijn vintage script logo. Die line-driver kan wel ik wel eens als buffer gaan gebruiken als hij niet teveel hoeft te kosten.