PDA

View Full Version : [Bluescontest]Nopster



nopster
16 mei 2006, 21:44
Een beetje op de valreep, maar ik heb uiteindelijk toch nog iets opgenomen. Gelukkig kwam er van dit uitstel geen afstel. ;)

Graag zoveel mogelijk commentaar aub...

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=543237

Mocht ik een kans maken dan kies ik de Wah, zoals bijna iedereen. :)

rocker_71
16 mei 2006, 21:52
Mario zegt: niet slecht.
Vooral dat stukkie na 1:00 vond ik tof.
Alleen: je had jezelf iets harder kunnen opnemen, ik hoor nu vooral de backing track.

nopster
16 mei 2006, 22:56
Bedankt voor de reactie! Het is idd stiller opgenomen dan ik dacht, daar zal ik de volgende keer op letten.
Geen commentaar op de speelwijze zelf? (bends enz)
Ik ben hier om bij te leren... :)

Bouke
17 mei 2006, 00:27
Ha Nopster,

Oke, omdat je het graag wilt :D

Wat ik een leuk detail vind aan je stukkie is op 0:33, leuk vintage huppeltje :D Ik vind je tone in deze opname niet heel erg mooi, net iets te veel gain naar mijn smaak en daardoor wat dun. Timing is redelijk, maar nog niet top en dat geldt ook voor de bends, die klinken soms nog net iets te 'zeurderig' ofzo. Verder wel lekkere bluezy notekeuze, maar let op de je geluid niet teveel dicht loopt, zoals vanaf 1:00, daar slibt het iets te veel dicht. Mag best wel een dirty soundje zijn, maar je moet wel iets van definitie in je geluid houden.

Graag gedaan :D

Groeten,

Bouke

nopster
17 mei 2006, 01:28
Bedankt voor de uitgebreide review. :D

Met bends heb ik het nog knap lastig en vibrato is een grote 0, timing kan ook beter idd, tja, er is nog heel veel werk aan de winkel. :)

Het geluid die dichtloopt, wrs bedoel je dat het minder duidelijk is, dat er minder definitie inzit?