PDA

View Full Version : Hello Kitty!



Baklap
16 mei 2006, 12:17
Ik vind die Hello Kitty gitaren egt lache. Alleen ik wil de basgitaar versie (die alleen in het zwart te krijgen is.) en ik wil de roze versie:P

Nu zit ik te denken om een goedkope basgitaar te kopen, die roze te spuiten en zelf een slagplaat proberen te maken :P.

Ik heb geen ervaring met knutselen aan gitaren, dus ik heb wat vraagjes.

Kan ik gewoon mijn basgitaar " uit elkaar " halen, zonder iets te slopen?
(dus dat ik de body gwoon over kan spuiten)

Weten jullie een goedkope basgitaar (ik vond op de Feedback site een Dean voor 119 euro, misschien is er iets goedkopers?)
denk alleen voor thuisgebruik door kwaliteit is niet het belangrijkst.

En verder ben ik benieuwd of het gaat lukken met die slagplaat. Is dat goed te bevestigen? Iemand nog tips voor het maken van deze slagplaat:P?

Mattia
16 mei 2006, 12:58
Die Hello Kitty squiers zijn al spotgoedkoop, ik zou ze gewoon kopen als je ze wil...

Minda
16 mei 2006, 14:10
Maar hij wil een roze bas, en bassen zijn volgens hem alleen in het zwart verkrijgbaar. Vandaar denk ik de vraag.

Ja, hoor, je kan alles gewoon losschroeven. Ik zou een gitaar met slagplaat zoeken en de plaat ook netjes spuiten. Heb je geen kleurverschil. Je kan de elementkapjes ook nog spuiten.

Succes,

nielsduursma
16 mei 2006, 14:15
je kan ook gewoon de squier bas kopen, en die dan roze spuiten. hoef je geen slagplaat ed. te maken.