PDA

View Full Version : gesloten topic



guhlenn
16 mei 2006, 10:25
vind dat toch wel jammer. beide heren roeren goede punten aan. dat het escaleerd valt ook wel weer mee, maar toch moet het dicht. voelt toch wel heel erg schoolmeester achtig. heeft u zo weinig vertrouwen in uw mede forummers?

harrie-beton
16 mei 2006, 10:37
ik heb gesproken met posters en het is weer open.

guhlenn
16 mei 2006, 12:30
dank u deze kan dan weg.

Han S
16 mei 2006, 12:58
Weet je wat het probleem is Glenn? Veel van die discussies worden heftig en daarbij zijn de posts vaak behoorlijk lang. Zo lang dat veel mensen ze niet lezen en alleen hier en daar een stukje er van zien. Dat maakt het voor die mensen vervelend om te ervaren dat een paar posters het 'met elkaar aan de stok' schijnen te hebben. Maar zolang er inhoudelijk flink van mening wordt verschild is het wat mij betreft best interessant. Maar dat is niet voor iedereen hetzelfde. Ik wou dat er wat beter en met meer aandacht werd gelezen, krijg je ook betere discussies.

Negative K3 fan
16 mei 2006, 13:00
dus omdat de mods willen dat er met meer aandacht wordt gelezen sluiten ze maar topics??

ik mis een beetje het oorzaak/gevolg verband

Han S
16 mei 2006, 13:05
dus omdat de mods willen dat er met meer aandacht wordt gelezen sluiten ze maar topics??

ik mis een beetje het oorzaak/gevolg verband

Nee man, Harrie had een topic even dichtgegooid omdat hij vreesde voor een escalatie. En dat was redelijk helder denken.

guhlenn
17 mei 2006, 12:55
HEftige discussies zijn meestal de meest interesante. IMHO.

:)

MAar het is alweer in volle gang. Hoera ;)