PDA

View Full Version : Dikke chorus



Fuhgawz
15 mei 2006, 16:59
Ik ben op zoek naar een dik chorus geluid. Momenteel gebruik ik een Small Clone. Dit is ook precies het chorus geluid wat ik zoek, maar aangezien deze me schijnbaar onverklaarbare problemen blijft geven binnen mijn setup ben ik aan het twijfelen of ik een nieuwe Small Clone moet kopen of voor een alternatief moet gaan.
Vandaar dat ik ook vraag naar een (betaalbare) dikke Small Clone achtige chorus andere dan de Small Clone zelf. Suggesties?

amon
15 mei 2006, 17:30
Elke keer als ik dit soort titels zie ('vette chorus', 'de perfecte effectpedaal', 'beste distortion', etc) denk ik steeds," :o iemand heeft het beste pedaal gevonden en gaat ons nu vertellen wat we allemaal moeten kopen!" dus klik ik meteen en dan lees ik alleen de vraag, 'wat is de beste chorus?'

phx
15 mei 2006, 17:35
Nieuwe small clone koopuh

Fuhgawz
15 mei 2006, 17:49
Elke keer als ik dit soort titels zie ('vette chorus', 'de perfecte effectpedaal', 'beste distortion', etc) denk ik steeds," :o iemand heeft het beste pedaal gevonden en gaat ons nu vertellen wat we allemaal moeten kopen!" dus klik ik meteen en dan lees ik alleen de vraag, 'wat is de beste chorus?'
Als je daadwerkelijk had gelezen dude vraag ik naar alternatieven voor mijn Small Clone chorus, niet voor "de beste chorus"... :stop:
Maar ik zal mijn titel daarop aanpassen als je je er zo aan stoort. ;)

Speeddemon
15 mei 2006, 19:16
Ibanez BC9 is behoorlijk smeuig. Bijna CE-1 achtig!

Dastard
15 mei 2006, 19:19
Ik had het idee dat dit topic vorige week ook al langs was geweest.
Maar goed, een Boss DC-2 Dimension C, heeft een prachtig chorus geluid, of ie dik is weet ik niet, ik vind hem in ieder geval beter dan een Boss DC-3.

Pat85
15 mei 2006, 19:38
waarom heb ik nooit problemen (tot nu toe) gehad met EHX pedalen?
gewoon je small clone vervangen voor een nieuwe small clone!!!

future2future
16 mei 2006, 00:48
T.C. Electronics chorus pedaal vind ik heel erg rlx. is alleen moeilijk aan te komen

Joey Handsome
16 mei 2006, 20:20
waarom heb ik nooit problemen (tot nu toe) gehad met EHX pedalen?
gewoon je small clone vervangen voor een nieuwe small clone!!!

Kijk, dat vraag ik me nu ook altijd af. Iedereen zit maar zo te zeiken dat die dingen altijd maar kapot gaan, maar bij mij blijven ze altijd heel. Vreemd.

robert-gitarist
16 mei 2006, 21:56
Ibanez BC9 is behoorlijk smeuig. Bijna CE-1 achtig!

+10.
Ik heb tijdje de BC9 teleen gehad en vond hem waanzinnig.Zelf vind en blijf ik de Boss CE-2 en CE-1 het mooiste vinden.Maar als het toch van een ander merk moet dan zeker de BC9 en CS9 van Ibanez.Waanzinnig mooie chorus.