PDA

View Full Version : Graphtech ghost voor ibanez



Nickname
14 mei 2006, 22:32
Hee mensen,

Ik ga binnenkort eindelijk een piezo systeem inbouwen in mijn ibanez beginnersgitaartje (GSA-60) en ik ben reuze benieuwd of iemand het graphtech ghost systeem kent. Zo ja kan iemand er dan tips over geven over het inbouwen of de werking ervan?

alvast bedankt :)

Nickname
15 mei 2006, 08:19
Niemand :???:

DarknessAwaits
15 mei 2006, 11:01
Ik heb ze weleens gezien op een website, had te maken met variax transplants. Ze kwamen wel goed uit de bus geloof ik.

tomswaelen
16 mei 2006, 23:26
Hee mensen,

Ik ga binnenkort eindelijk een piezo systeem inbouwen in mijn ibanez beginnersgitaartje (GSA-60) en ik ben reuze benieuwd of iemand het graphtech ghost systeem kent. Zo ja kan iemand er dan tips over geven over het inbouwen of de werking ervan?

alvast bedankt :)

Ik kan je geen tips geven, alleen zeggen dat ik ze binnenkort ook ga laten inbouwen in mijn Warmoth Tele Thinline. Het schijnt is het systeem beter dan bv. Fishman of LR Baggs, omdat Graphtech geen metalen zadels gebruikt; het is net die metalen klank die je niet wilt voor een akoestische klank...

Nickname
17 mei 2006, 00:04
Ik kan je geen tips geven, alleen zeggen dat ik ze binnenkort ook ga laten inbouwen in mijn Warmoth Tele Thinline. Het schijnt is het systeem beter dan bv. Fishman of LR Baggs, omdat Graphtech geen metalen zadels gebruikt; het is net die metalen klank die je niet wilt voor een akoestische klank...

Dat lijkt me ook juist zo goed... Ik heb al flink wat nagedacht en het komt wel neer op wat boor en freeswerk maar als het er eenmaal in zit dan komt mn oude GSA-60je weer tot leven en doop ik haar om tot GSA-60X ;) haha