PDA

View Full Version : Hallo!



Gwi
13 mei 2006, 20:26
Hallo,

Laat mij me even voorstellen. Mijn naam is Gwi (niet m'n echte naam, lang verhaal), ik ben 20 jaar en woon aan de belgische kust. In de vrije tijd doe ik naast nutteloze onproductieve dingen vooral tekenen en gitaar spelen. Toen ik 8 was, ben ik begonnen met muziekschool, met een jaar later als instrument gitaar te kiezen, kwestie van een beetje in de voetsporen van mijn getalenteerde vader te treden. 4 jaar hield ik het vol tot de leraar me gedurende mijn laatste aanwezige jaar slechts 3 stukken had voorgeschoteld. Ik kon ze met mijn ogen dicht spelen, en deed dat ook, maar hij vatte de hint niet. Dus ik was het beu en legde de gitaar aan de kant. Een jaar later, wanneer mijn squiertje dat ik in mijn muziekschooljaren had aangeschaft bijna ging verkocht worden, nam ik hem nog eens vast en probeerde wat. En zo ben ik weer begonnen. Ondertussen al een dikke 6,5 jaar speel ik elektrisch waarvan ik mij een dikke 3 jaar in een punkrockgroep genaamd Ladbroke bevind.
Ik heb me op dit forum geplaatst omdat ik preuts ben en er niet tegen kan als iemand beter is dan mij (ook al zijn miljoenen mensen beter :)). Ik dacht dat me in een gitaarcommunity smijten wel zou helpen om wat beter m'n best te doen om goed te worden.

Zozo, vragen? :)