PDA

View Full Version : Circuit breaker ( Planet waves)



Martin D
12 mei 2006, 22:46
iemand al ervaring met de Circuit Breaker kabel ? Dt is, voor de degene die het nog niet kennen, en kabel met aan de gitaarplug een schakelaar, welke je uit kan schakelen alvorens de gitaar los te koppelen. Je haalt dan zonder verschrikkelijke knallen de plug eruit, hoeft dus niet de gain/volume van de versteker uit te zetten, alvorens je de plug eruit haalt, om de gitaar weg te zeten of een volgende gitaar in te pluggen.

Flipkoos
13 mei 2006, 01:51
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb er zeker oren naar! Als het werkt schaf ik er zeker één aan !

Groet, Peter

ReinoutV
13 mei 2006, 11:36
Ik heb hem, en hij bevalt prima! Bij strats moet je even oppassen dat je het knopje naar boven richt, anders kan je er niet meer bij :). Voor mij werkt het ideaal, omdat ik tijdens de sets nog wel een van gitaar wil wisselen. Ook als je een snaar knapt en snel een andere gitaar wil pakken. Wat mij betreft een aanrader.

Boom-chick-Franky
13 mei 2006, 16:37
Zeg Reinout,
Te gek nummer op je site ,Big buck geloof ik!(open stemming geloof ik?)
WTh is Don Ross, en als hij zo mooie muziek schrijft, waarom heb ik dan nog nooit van hem gehoord ??

Hoe bevalt die Cole-Clark??
Is het waar dat deze gitaren gebouwd worden door de Ex-bouwers van Maton??
En hoe klink hij akoestisch??(want hierin vond ik Maton erg tegenvallen !)

In ieder geval , te gekke site en dito muziek !
Frank :rockon:

gertdm
13 mei 2006, 17:12
Zeg Reinout,
Te gek nummer op je site ,Big buck geloof ik!(open stemming geloof ik?)
WTh is Don Ross, en als hij zo mooie muziek schrijft, waarom heb ik dan nog nooit van hem gehoord ??



Don Ross is erg goed....en waarom je er nog nooit van had gehoord, tja, weet ik niet. Hij was geloof ik twee jaar geleden ook in Raalte op het acoustic strings.