PDA

View Full Version : Cort Katana (KX1F)



Koen.
12 mei 2006, 21:59
Kan iemand mij wat over de Cort Katana vertellen ??

Cort Katana (KX1F) (http://img.sound.pl/prod/5399/kx1f_l.gif)

Kaïn
12 mei 2006, 22:01
Het is een gitaar.


(sorry voor de droge reactie, maar je weet hopelijk toch wel hoe je google moet gebruiken hea? Als wat onduidelijk blijkt wat je toch wilt weten kan je een topic aanmaken)

MichaelSS
12 mei 2006, 23:07
Dit forum is bedoeld om vragen te stellen. Je kan alles vinden op google, dus waarom dit forum ??

Precies: Om vragen te stellen. Een nieuw soort zoeken van antwoord, die als vervolg leidt in een discussie.

Ontopic:

Antwoord op je vraag weet ik trouwens niet.

episua
12 mei 2006, 23:46
Ik heb 'm laatst bespeeld. Mooi ding, goede afwerking en goede pickups.
Maar ik heb niks met het merk Cort maar dat terzijde.

Wimvdb
13 mei 2006, 09:00
Het is een supergitaar , deed me in de winkel denken aan een Dean, ik heb volgens mij de blauwe versie getest ( die er toch iets mooier uitziet ). Ze speelt goed , makkelijk bij de hogere frets , klank is zeer gevarieerd. Ik hiel er in de winkel een goede crunch aan over , metal zal ook wel lukken, maar ik teste hem dus op een matige versterker...

Als je de kans hebt : Kopen ! Tis eens wat anders als een Epiphone en ze zijn voor die prijs minstens even goed !

Neals
13 mei 2006, 10:29
Ziet er uit als een Ibanez SZ kloon, sterker nog, het is een Ibanez SZ met andere headstock/naam uit de zelfde fabriek. Goede gitaren, kan je niet mee in het schip gaan.

Koen.
13 mei 2006, 11:53
Bedankt voor de reacties.. (ik had inderdaad een domme vraag gesteld) maar ik bedoelde heeft iemand ervaring met deze gitaar en heeft iemand wat over de pickups (Mighty Mitea Motherbucker), hals etc. te zeggen

Alvast bedankt :hippie: