PDA

View Full Version : Help!



stefankupers
12 mei 2006, 19:15
Ik heb een Samick elektrische gitaar. De hals was een beetje vies en ik besloot de snaren los te maken en de gitaar schoon te maken. Tot daar ging het goed. Maar toen ik de snaren er weer opdeed, leek het alsof de brug van mn gitaar geblokkeerd was :mad: , waardoor de snaren heel strak over de hals staan. Ik weet niet wat er aan de hand is.. Ik hoop dat iemand me een tip kan geven. Tijd om naar de winkel te gaan heb ik niet dit weekend, en maandag moet ik optreden..

Wormaap
12 mei 2006, 19:33
Leg nu eerst eens rustig uit wat er precies aan de hand is. Eventueel met'n fotootje erbij. Zoals je het nu beschrijft gaat't niet echt lukken om je te helpen.

Laat het verder een wijze les zijn om niet 3 dagen voor'n optreden rare dingen met je gitaar te gaan doen ;)

stefankupers
12 mei 2006, 20:00
Dit is het geval (http://s--t-e-f-a--n.hyves.nl/album/7955437/Vrienden/sY51/?pageid=B5SLC5L9K60C0SW0S)

Gelukkig heb ik nog een goede reservegitaar tot mn beschikking, anders had ik hem natuurlijk nooit schoongemaakt 3 dagen voor een optreden.. :)

biels
12 mei 2006, 20:23
Dit is het geval (http://s--t-e-f-a--n.hyves.nl/album/7955437/Vrienden/sY51/?pageid=B5SLC5L9K60C0SW0S)

Gelukkig heb ik nog een goede reservegitaar tot mn beschikking, anders had ik hem natuurlijk nooit schoongemaakt 3 dagen voor een optreden.. :)

ik zie niks, kan aan mij liggen...

blimb
12 mei 2006, 20:24
je foto doet het niet ...

damn te laat

wietse
12 mei 2006, 20:31
moet je soms bij zo'n hive registreren om er wat van te zien?
denk het dus niet!

guitardude
12 mei 2006, 22:59
Je foto doet het niet nee. Je moet volgens mij een buddy zijn bij hyves voordat je die kan zien ofzo?
Maar ontopic:
Ik denk dat je brug gewoon is weggezakt door het spanningsverlies. Pak je tremelohendel erbij en trek hem gewoon weer omhoog zoals die normaal zat.
Succes met je optreden :)

stefankupers
13 mei 2006, 16:55
Bedankt voor de tip met de tremelohendel, hij doet het weer 8-) . Sorry van de foto die niet altijd voor iedereen te zien was, maar ik kon hem niet posten bij het forum, en toen zette ik m maar op hyves...