PDA

View Full Version : Wow....



MichaelSS
12 mei 2006, 16:44
:) Hmm dit is dus even niet duur.

http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/gitaar_en_basversterkers/34261736.html?return=eJwVyVEOgyAMgOG7mOijDNBoMGZxF zG4kUlAILRuzmV3H7y0399KQcVXi8sAgvZMFEv0b1DDihgEIcY H5epNRoPBSolQO0u2%2FdTKzMrN2gHGfVMOlSNPjVLGfF4kvFQ EVNGkRe5d09YrbvZ62JFWDxjRl3yiJb%2FZNKaO9Zkss2kzMfH UIfNIZJQyznJ9UrWMd7xJ5UHnZxVGWgy%2FPzkFP%2FQ%3D&df=1#photo

Denk dat ik maar ff om een voorschotje moet gaan vragen...

bert k
12 mei 2006, 16:50
Dat is een versterker... Hup, verplaatst!

MichaelSS
12 mei 2006, 16:54
Zo'n vemoeden had ik al :hippie:

Mijn Excuses :)

provisus
12 mei 2006, 16:56
het is geen mesa boogie hoor :P (bijdehand ^^)
Maar volgens mij is bogey helemaal niet zo goed..... mijn eerste gitaar was een bogey strat was ook niet echt iets bijzonders. En hij is trouwens 4 x 8inch

MichaelSS
12 mei 2006, 16:59
ach ja, hij staat wel leuk op m'n kamer. Vind het iig niet duur, al zou hij alleen maar die oude kast vervangen. Zeg nou zelf, voor een beetje kast ben je al meer kwijt dan die versterker. Dan liever die.

Bram+
12 mei 2006, 17:09
100 watt is aardig wat(t) (Hhaahahh!11 :sssh: ) voor in je kamer hoor. Wat heb je nu dan?

MichaelSS
12 mei 2006, 17:19
30 watt Samick :(

Schande voor mijn gitaartje.

Kan ook wel zijn dat ik een VoX koop, maar de plantjes moeten ook wat hebben om op te staan, en vind zo'n grote bak wel leuk om de plantjes op te zetten.

En hoe hard mijn zus altijd deze muziek aan heeft, lijkt ook wel 100 watt.

Bram+
12 mei 2006, 17:23
Ik weet niet wat voor een installatie je zus heeft, maar 100 watt haalt ze denk ik niet..

Plantjes zou ik niet op een versterker zetten. Een ongelukje is snel gebeurd en dat vinden versterkers meestal niet zo fijn. Als je iets leuks wil om je plantjes op te zetten, koop je maar iets bij de IKEA.

Het probleem is dat je zulke verstekers redelijk hard moet zetten voordat je er een fatsoenlijk geluid uit wil krijgen, of je komt gewoon niet verder dan standje 2, en dat is gewoon zonde van het geld en de versterker. Kun je beter het geld steken in iets goeds.

marter544
12 mei 2006, 17:32
En het is maar 4*8, kun je beter iets met 1*12 of 2*12 halen, want dit is gewoon een stack voor kabouters, kun je beter een goede (buizen) combo halen.

MichaelSS
12 mei 2006, 17:33
ok :satisfie:

AART
12 mei 2006, 17:40
dit ding is totale prut.

4x8 met een nog pruttere top erop.

dit sing is evengroot als een liliputter btw.

AART
12 mei 2006, 17:42
Ik weet niet wat voor een installatie je zus heeft, maar 100 watt haalt ze denk ik niet..

Plantjes zou ik niet op een versterker zetten. Een ongelukje is snel gebeurd en dat vinden versterkers meestal niet zo fijn. Als je iets leuks wil om je plantjes op te zetten, koop je maar iets bij de IKEA.

Het probleem is dat je zulke verstekers redelijk hard moet zetten voordat je er een fatsoenlijk geluid uit wil krijgen, of je komt gewoon niet verder dan standje 2, en dat is gewoon zonde van het geld en de versterker. Kun je beter het geld steken in iets goeds.



zo'n diong klinkt maar op een volume goed, en dat is op volume 0.

Wormaap
12 mei 2006, 17:42
En toch vraag ik mij af... Zelfs over internet, waar gezichtsuidrukkingen en uitspraak niet te merken zijn, is het toch niet moeilijk om zó'n dik sarcasme te herkennen :P

Struik
12 mei 2006, 18:06
Het is nog niet eens goedkoop ook.

Datzelfde ding heb je onder een stuk of 5 - 6 namen. Musikstore koln verkoopt ze onder de naam Fame voor iets van 220 euro en ze zijn 'maar' 60watt.

Overigens zijn de recenties in Harmony Central niet heel erg slecht (als guitar research TR60 terug te vinden)

Kasper
12 mei 2006, 18:58
Mijn eerste starterssetje was ook van Bogey en man wat was dat kut!
Echt geen goed geluid uit te krijgen. Maar misschien lag dat aan het feit dat het een starterssetje was ...

Voor 100 euro minder heb je al een Marshall Valvestate van 100Watt, ik zou dan echt niet voor iets gaan dat nagenoeg geen bekendheid heeft.

Bram+
12 mei 2006, 18:59
Tja, als het nou heel goed zou klinken, dan zou gebrek aan naamsbekendheid in feite geen reet moeten uitmaken, maar schijnbaar klinkt dit ding nergens naar.

Kasper
12 mei 2006, 20:05
Tja, als het nou heel goed zou klinken, dan zou gebrek aan naamsbekendheid in feite geen reet moeten uitmaken, maar schijnbaar klinkt dit ding nergens naar.

Ja tuurlijk niet, was ook eerst van plan om dat er bij te zetten, maar van Bogey vind je echt bijna niets op het internet, terwijl ik het wel af en toe eens tegenkom in zichzelf-niet-respecterende muziekwinkels.

provisus
13 mei 2006, 01:31
*feedback kuch kuch*