PDA

View Full Version : Lensderkip is tering irritant



The Gibsonman
10 november 2002, 17:32
zie titel

Cloud Strife
10 november 2002, 17:34
goh daar moet je ook echt een topic voor aanmaken :smile:

Bas
10 november 2002, 19:13
Die 2PAC moet ook sterven btw

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bas op 2002-11-10 19:13 ]</font>

Swan
10 november 2002, 19:50
was die niet al dood

Cloud Strife
10 november 2002, 19:59
WHAHAAHAHHAHA DIES TE FUNNY MAN !!!

daron_kurt
10 november 2002, 20:02
shit man, waarom zijn er tog altijd een paar van die domme gozers die dit forum lopen te verzieken. jammer dat die lui dat doen, ik vraag me echt af wat er in zoiemands hoofd omgaat om dat te doen.....zielig gewoon.

Ic3gl0vE
10 november 2002, 23:15
tja een kru van het forum hier ging eerst ook musicfrom infiltreren en ik denk dat de wipkipjes daar dat ook niet al te leuk vonden..


voor wat hoort wat, no?

Noctiis
11 november 2002, 10:43
inderdaad die bestorming van mensen hier op een ander forum vind ik even belachelijk als wat er nu hier aan de hand is... eigen schuld hoor
er loopt hier gewoon een stelletje enorme sukkels rond die denken dat ze zelf alles kunnen maken maar tegelijk gaan zeiken als hun eigen dierbare forumpje verziekt word... stelletje idioten, sterf af!

Mithrandir
11 november 2002, 10:47
ach dat was geen bestorming hoor, er is daar door de meeste mensen van hier redelijk normaal gediscusieerd (met een exces hier en daar, maar nooit extreem). Een beetje uitlokken moet toch kunnen.

Het staat iig in geen vergelijk met wat er op dit moment op dit forum gebeurd, door meneer zlenterkip nu weer. Die gast is behoorlijk ziek in zijn hoofd.

lord bean
11 november 2002, 10:50
Hij is inderdaad erg ziek in z'n hoofd

Stefan16384
11 november 2002, 10:56
Op 2002-11-11 10:47, schreef Mithrandir:
ach dat was geen bestorming hoor, er is daar door de meeste mensen van hier redelijk normaal gediscusieerd (met een exces hier en daar, maar nooit extreem). Een beetje uitlokken moet toch kunnen.

Het staat iig in geen vergelijk met wat er op dit moment op dit forum gebeurd, door meneer zlenterkip nu weer. Die gast is behoorlijk ziek in zijn hoofd.


Dat op musicforum.nl waren inderdaad niet echt discussies van het niveau asfdasdfs. Er werd daar over het algemeen redelijk normaal gediscussieerd. Dat wat hier nu gebeurt is gewoon het forum flooden.

Uiteraard even in het midden gelaten of datgeen wat op musicforum.nl gebeurde nu wel of niet door de beugel kon. Ook daarover kan men een oorlog voeren.

Noctiis
11 november 2002, 10:59
inderdaad... ik snap ook niet dat iemand daar tijd voor heeft / maakt om zulke loze zlenterkip acties uit te voeren :smile:
lijkt me best wat werk elke keer

Mithrandir
11 november 2002, 11:00
Het is idd iemand die weinig te doen heeft en tijd heeft om 20000 (hoe kom ik toch op dit aantal) berichten te posten.

starter
11 november 2002, 11:00
Op Musician zaten we de discussie te zieken, maar we bleven binnen de topics en maakten geen onzintopics aan!

Uiteraard kun je daar ook vraagtekens bij zetten, maar het was wel van een heel andere orde dan dit geneuzel.

TIP VAN DE DAG: Alle kippen negeren!

Bad Habits
11 november 2002, 11:47
Heel flauw van die gast hoor...

P.S. Waar haal je de tijd vandaan om al die berichtjes te tellen??? :wink:

skabouter
11 november 2002, 13:53
idd. negeer ze gewoon. ik denk nie dat je ze kan weren, ze nemen toch steeds een andere naam. ik snap alleen niet dat zij die moeite ervoor over hebben om ons te irriteren....
wat loont het nou voor ze ?

maar ff iets anders. ik zie nergens meer nieuwe berichten van ze........... zijn ze weg, of kijk ik niet goed ? ?

skabouter
11 november 2002, 13:56
ok, sorry, laatste statement trek ik trug. ik zie hem in 6voud hieronder staan.

WAT EEN ETTERBAK !