PDA

View Full Version : Fender Tilt Back Legs



Johnny Ramone
11 mei 2006, 23:40
Hey

Weet iemand of het mogelijk is om "Fender Tilt Back Legs" op een Fender HRD te monteren?

Groet, Johnny

paulusdeBKB
12 mei 2006, 00:27
Dat is uiteraard mogelijk, maar een dure oplossing (die Fender pootjes hebben winkels standaard niet op voorraad en Fender vraagt daar een lieve duit voor). Je hebt ook combo-stands waarmee je je combo schuin kunt zetten. Werkt zeker zo goed en is goedkoper.

Wicked Willy
12 mei 2006, 00:35
Onder andere Quickloch heeft idd losse stands.......

Johnny Ramone
12 mei 2006, 00:56
Ik kan voor 30Euro een set van 14" krijgen en ze zijn op voorraad, is dat duur?

paulusdeBKB
12 mei 2006, 02:15
Mmmm... dat valt eigenlijk wel mee. Waar hebben ze ze op voorraad? Ik ben misschien ook wel geinteresseerd (maar ik laat je uiteraard voor gaan). Let wel even op: 14" kan aan de kleine kant zijn voor een HotRod 4x10, maar daar ben ik niet zeker van.

up-guitarman
12 mei 2006, 09:15
Fender vraagt idd veel te veel voor die dingen!!! (anders had ik het ook al op mijn marshall gemonteerd denk ik ...)
Maar voor 30€ zou ik het wel doen, mooie deal en je hoeft niet telkens je combostand mee te nemen !!!

Johnny Ramone
12 mei 2006, 22:11
Ik heb het even nagemeten in de winkel, ik heb een Hot Rod Deluxe en dan moet 14 Inch genoeg zijn. Ik heb ze voor 29 Euro incl. verzending besteld bij Thomann (levering laatste week van juni). De 18 en 16 Inch zijn geloof ik wel direkt leverbaar voor 33 Euro.

Ik laat het naar mijn adres in Duitsland sturen, dan hoef ik namelijk geen verzendkosten te betalen.

Groetn'Johnny

Jeanken
13 mei 2006, 10:43
Hehe, als je een tweede adres in Duitsland hebt zullen de zendkosten je worst wezen denk ik.