PDA

View Full Version : volgorde effectpedalen advies!



Ootsfield
11 mei 2006, 19:57
Hoi,
heeft iemand nog een advies over in welke volgorde ik de volgende pedalen op mijn board zou kunnen zetten?
Ik gebruik een Fulltone clyde wah en Octafuzz, een Keeley java boost, een Barber direct drive(tubescreamer), een MXR phaser en een Boss stage tuner!

Graag jullie reacties!

nielsduursma
11 mei 2006, 20:08
dude, ga is zoeken met de zoek machine, dat ding het niets voor niets zo. maargoed standaard antwoord.

probeer uit en zoek zou uit wat jij het lekkerst vindt klinken.

harrie-beton
11 mei 2006, 20:09
Boss stage tuner

Fulltone clyde wah

Octafuzz
Keeley java boost
Barber direct drive(tubescreamer)

MXR phaser

drap
11 mei 2006, 20:44
Ik zou 'm zo doen; Boss Stage Tuner - Fulltone Clyde Wah - Keeley Java Boost - MXR Phaser - Barber Direct Drive - Octafuzz. Tja en verder kan ik je ook maar 1 advies geven, probeer es wat uit. Er zijn geen regels qua volgorde. Wat jij mooi vind is de norm

Nitefly7
11 mei 2006, 22:54
Hoi,
heeft iemand nog een advies over in welke volgorde ik de volgende pedalen op mijn board zou kunnen zetten?
Ik gebruik een Fulltone clyde wah en Octafuzz, een Keeley java boost, een Barber direct drive(tubescreamer), een MXR phaser en een Boss stage tuner!

Graag jullie reacties!

Alfabetisch:

Boss (ok ok, gesmokkeld...)
Clyde
Ceeley (...als clean boost, maar dan is 'n Katana mss beter geschikit)
Direct Drive
Phaser

of beter alfabetisch

Boss (ok ok, gesmokkeld...)
Clyde
Direct Drive
Java (als 'extra boost')

Phaser


modulatie vind ik fijner ná alle drive/comp dingen... (als je gitaarversterker zelf niet meetelt..)

jero
14 mei 2006, 15:26
buffer van de Boss zou zomaar het geluid van je octafuzz om zeep kunnen helpen. Daarom Clyde --> Java -->Octafuzz --> Boss tU --> Direct Drive --> Phaser