PDA

View Full Version : Moderator: Wat is het IP adres van slenderkip?



Robbert
10 november 2002, 17:28
Aangezien dit de 2e keer is zal hij wel een ander IP adres hebben als de vorige keer.

Als we nu zijn IP adres achterhalen, kunnen we via zijn provider een klacht indienen. :grin:

Lex
10 november 2002, 18:32
geef mij zijn ip dan zal ik hem ff goed hacken :smile:

Grr kijk wat hij gedaan heeft :mad:

Negative K3 fan
10 november 2002, 18:38
whoa vet hacken wat grof!

Stefan16384
10 november 2002, 18:39
Hem hacken lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Sterker nog: het is illegaal. Beter lijkt het mij om die gast gewoon aan te geven bij zijn ISP. Die weet dan wel wat er met die gast gebeuren moet....

Bas
10 november 2002, 19:16
En trouwens, aan een IP adres heb je waarschijnlijk nog niet veel, gezien dat te spoofen is (het faken van je IP adres). Dusja schiet niet op. Valt het niet te bannen op mac adres? Of valt daar dezelfde spoof truc mee uit te halen.. mmm

Bas
10 november 2002, 19:22
Oja nog ff wat, het is misschien wel handig om dit af te vangen in de Gitaarnet scripts? Lijkt me geen moeilijke actie en wel zo fijn.

Als die drol 3484829448392x posts wil plaatsen maar het moet handmatig wordt het toch een stuk minder leuk niet dan.

Stefan16384
10 november 2002, 19:55
Op 2002-11-10 19:16, schreef Bas:
En trouwens, aan een IP adres heb je waarschijnlijk nog niet veel, gezien dat te spoofen is (het faken van je IP adres). Dusja schiet niet op. Valt het niet te bannen op mac adres? Of valt daar dezelfde spoof truc mee uit te halen.. mmm


Iemand die weet waar die mee bezig is kan inderdaad ook zijn MAC adress spoofen. Als hij dat echter kan denk ik niet dat hji dit soort onzin uitvreet. (hoewel dit bij veel netwerkkaarten ook weer extreem makkelijk wordt gemaakt..) Ik weet overigens niet hoe andere ISP's het doen, maar bij de chello kan je alleen maar daadwerkelijk vanaf 1 MAC sturen, als je vanaf een andere stuurt komt dit er niet door.

Verder kan gitaarforum.nl het MAC adress van iemand niet registeren. Als je je een beetje verdiept in de computernetwerkzooi, (dat gedoe met die iso-lagen enzo) dan zal je dit inzien. Op het moment dat jouw pakketjes bij je gateway komen (dat ding bij je ISP) sloopt ie de ethernet zooi eraf (weg MAC) en stuurt het IP gebeuren vrolijk verder...

Goed, genoeg gelul voor vandaag... :grin:

Marshallover
10 november 2002, 19:56
Ja opnokke met die prutsers van een slenderkip en nu dan ook die 2 PAC, vast 1 van zijn kuikens of zo

Marshallover
10 november 2002, 19:56
in de mixer ermee

GitaarNet Admin
10 november 2002, 20:05
We weten zijn IP-adressen, en bovendien gooien we met 1 druk op de knop al zijn berichten weg.

Gitaarnet

Mithrandir
10 november 2002, 20:09
Lang leve:

Delete * From berichten where user=2529
GO

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-11-10 20:10 ]</font>

Ibanez
10 november 2002, 20:12
Hmm het sommige topics doen een beetje raar. Er zijn nog een paar berichten over gebleven en bij de verwijderde krijg je rare kleurtjes.

skabouter
11 november 2002, 14:02
whheeeeeehh ik wil dat de kip weggaat.

ik vind het hier helemaal nie meer gezellig.

al jullie leuke, aardige gozers en dames worden ineens ook anders..........