PDA

View Full Version : volgens mij klopt dit niet



B_2_the_a
11 mei 2006, 12:06
IK heb nu sinds kort een phase 90(mxr) en hij phaset niet meer, dit is de eerste keer OOIT dat ik heb meegemaakt/gehoord/wat dan ook dat mxr faalt :P het is namelijk een productie fout maarjah...

ik ga terug naar de winkel dus zulke reacties hoef ik niet

Harry
11 mei 2006, 12:18
wat voor reacties wil je wel?

jpb
11 mei 2006, 13:04
wat voor reacties wil je wel?
hij wil horen dat 'ie kapot is......

Swan
11 mei 2006, 13:12
hij phaset niet meer!

Bram+
11 mei 2006, 13:14
En je hebt alles al gecheckt? Batterijen etc.?

B_2_the_a
11 mei 2006, 13:43
jup jup alles gechecked


wat ik wil horen: of jullie ook dit soort ervaringen met mxr hebben gehad?

Lutz
11 mei 2006, 14:15
jup jup alles gechecked


wat ik wil horen: of jullie ook dit soort ervaringen met mxr hebben gehad?


Ik heb een MXR zw44 zakk wylde OD

Na de eerste 10 maand was de switch kapot, nogthans is het niet zo dat ik hem 15 keer op een dag aan en uit trap, en toch was hij kaduuk, maar hij is in garantie hersteld, dus ik was tevreden.

Verder geen negatieve ervaringen met MXR.

B_2_the_a
11 mei 2006, 14:58
Mister zakk zelf is ook geen lieve jongen :P maar hij is er wel tevreden mee dus er moet wel iets van stevigheid in zitten

Harry
11 mei 2006, 16:08
ik heb een mxr flanger van een dikke 30 jaar oud, en de laatste tijd doet ie het niet zo lekker meer.......

Dirk_Hendrik
11 mei 2006, 17:14
jup jup alles gechecked


wat ik wil horen: of jullie ook dit soort ervaringen met mxr hebben gehad?


Ja hoor, Meerdere voor reparatie gehad. Persoonlijk vind ik het niet zo vreemd als een apparaat van 15+ jaar de geest geeft en eens een servicebeurt nodig heeft.

zoon van Piet
11 mei 2006, 22:01
Is het een Dunlop, of een .. eh.. echte MXR?
want dat scheelt nogal in de hufterprooffactor. Dunlops gaan vaker kapot en MXR's kunnen eigenlijk niet kapot -heb ooit een auto over mijn dist+ heen zien rijden. Maar de originele MXR's zijn natuurlijk wel vervoorbij hun normale levensduur..

Mijn phaser is ooit kapot gegaan, verdronken in het bier. na een minuutje of wat met de fohn deed ie het weer.

Dirk_Hendrik
11 mei 2006, 23:12
Beide.

Met de Dunlops zaten de problemen in de cheap ass componenten. Met de MXR's in pure ouderdom van componenten (EH heeft daar ook last van) alsmede totaal verrotte bedrading. Mits mechanisch goed aangebracht (geen belasting op de print (Ibanez 10 series e.d.) maar op de behuizing) blijf ik een voorstander van printgemonteerde jacks daar er geen oxiderende berading tussen hangt.

Dirk_Hendrik
11 mei 2006, 23:13
. Maar de originele MXR's zijn natuurlijk wel vervoorbij hun normale levensduur.

We begrijpen elkaar ;)

B_2_the_a
12 mei 2006, 10:10
ik vermoed dat het een mxr is, ik zie nergens dunlop staan :P

matto
12 mei 2006, 13:56
ik heb een mxr flanger van een dikke 30 jaar oud, en de laatste tijd doet ie het niet zo lekker meer.......hahaha:seriousf:

jpb
12 mei 2006, 20:36
ik vermoed dat het een mxr is, ik zie nergens dunlop staan :P
Als er een LED op zit dan is het een door Dunlop gemaakte MXR.

B_2_the_a
12 mei 2006, 21:34
der zit een led op(volgens mij heb ik dat al eens gepost)