PDA

View Full Version : Iron Maiden - The Trooper (unplugged)



Arch_Evil
11 mei 2006, 01:28
Ik had eens zin om iets op te nemen. Me semi-acoustische gitaar aangesloten op mn pc en kijken of het klinkt. De solo heb ik geimproviseerd, aangezien je het origineel veel hoger (te hoog voor acoustisch) moet spelen ;)
Klinkt misschien een beetje rommelig nog, maar ach ik had niet zo'n zin om 400 keer een solo op te nemen :p
Ik heb mn best gedaan om alle gitaarpartijen precies tegelijk te laten lopen, wat toch nog een STUK moeilijker is dan ik dacht :confused:
Het is enkel gitaar, geen drum of zang of wat dan ook, dus klinkt misschien nog beetje kaal/saai...

Maar ja hier is hij dan:
http://media.putfile.com/Jan-Willem---The-Trooper-unplugged

Het is mijn allereerste opname, so be gentle :D

DTmaster
12 mei 2006, 19:27
het begin is erg goed :) , maar dan op een gegeven moment tijdens de double take zit je niet helemaal strak in je vel , het klettert allemaal tegen elkaar aan .... voor de rest wel goed

X-Rated
12 mei 2006, 20:41
Erg strak is hij hier en daar niet nee maar hij klinkt wel heel erg leuk :D

Trouwens, misschien heb je wel last van latency van je geluidskaart. Heb je die zut wel goed voor elkaar?

Gitaro
13 mei 2006, 01:35
Inderdaad klinkt gewoon erg leuk met die harmonie enzo. Leuk gedaan, en tracks synchroniseren is echt een kutkarwei met die latency

Basseytje
16 mei 2006, 23:21
hmm het klintk of dat het heel moeilijk is ik ga het niet nadoen maar klinkt voor de rest wel lekker