PDA

View Full Version : Christian Olde Wolbers 6-string



Ratdawg
10 mei 2006, 22:11
Ziet er me leuk uit voor het best meevallende prijskaartje. Maar in dat ene Harmony Central-reviewke viel af te leiden dat die een redelijk dikke nek heeft. De gitaar, niet Christian he. En dat schrikt me wat af. Iemand wat meer ervaring? Het zou best kunnen, want het is een gitaar van een bassist.

Anders Destium
10 mei 2006, 22:40
Je kunt deze vraag het beste hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/forumdisplay.php?f=12) stellen!

Ratdawg
10 mei 2006, 22:56
http://www.fender.com/new_repository/jackson/images/Christian_Olde_Wolbers_6-String_Dinky_Arch_Top_xl.jpg

We hebben het hierover? :roll:

bert k
10 mei 2006, 22:57
Volgens mij toch een gitaar? Ik laat hem lekker staan.

http://www.fender.com/new_repository/jackson/images/Christian_Olde_Wolbers_6-String_Dinky_Arch_Top_xl.jpg

wietse
10 mei 2006, 22:57
wat een gedrocht!!!

Orpheo
10 mei 2006, 22:58
goed zo bert. tis idd een gitaar erik!

@ t.s.:

is het ZO moeilijk?!? EVENTJES naar jacksonguitars.com en gekeken naar de halsmaten


NECK DIMENSIONS 3rd Fret: .735”, 12th Fret: .810”


lastig he?!

met andere woorden; tis een fuckin luciferhalsje!

Anders Destium
10 mei 2006, 23:17
Ik ken Olde Wolbers alleen als bassist van Fear Factory, excuses. Waarom een bassist een signature gitaar krijgt ontgaat me een beetje, maar ik ben dan ook niet van de marketing :hippie:

Orpheo
10 mei 2006, 23:23
Ik ken Olde Wolbers alleen als bassist van Fear Factory, excuses. Waarom een bassist een signature gitaar krijgt ontgaat me een beetje, maar ik ben dan ook niet van de marketing :hippie:

het zij je vergeven ;)

JesseBeau
10 mei 2006, 23:40
Het is nu de gitarist geloof ik...
Hij had ook al een 7-string signature.

robert-gitarist
10 mei 2006, 23:54
Klopt een zwarte 7 string.
Gaaf ding die 6 string.Ik hou wel van camou maar twijfel aan deze.Vind hem ergens wel iets hebben en toch ergens weer niet. :stop:
Wat kost deze eigelijk?

Dick Wolkendeck
11 mei 2006, 08:51
Ik ken Olde Wolbers alleen als bassist van Fear Factory, excuses. Waarom een bassist een signature gitaar krijgt ontgaat me een beetje, maar ik ben dan ook niet van de marketing :hippie:

Volgens mij was hij de bassist van een andere band en is hij in Fear Factory gaan gitareren. Ik vind de gitaar overigens wel leuk.

fred dons
11 mei 2006, 09:32
nee hij was altijd al de basist, de originele gitarist is niet meegegaan bij de laatste reunie en toen is Christian geswitched

Akira
11 mei 2006, 09:43
nee hij was altijd al de basist, de originele gitarist is niet meegegaan bij de laatste reunie en toen is Christian geswitched

De zanger nokte omdat de gitarist een klootzak was, de band viel daarna uit elkaar, de zanger belde de bassist en de drummer om te zien of ze hem nog lief vonden, toen zijn ze met zijn 3en verder gegaan, de bassist ging gitaar spelen, ze noemden zichzelf weer Fear Factory en iedereen was blij behalve de gitarist die niet meer mee mocht doen, maar dat was toch een klootzak.;)

Dick Wolkendeck
11 mei 2006, 09:49
Okeee... (1234567890)

idno
11 mei 2006, 10:09
dino cazares was wel een fucking goede gitarist.

christian doet het iig wel goed op gitaar, heb ze pas nog live aan het werk gezien:rockon:

MvdL
11 mei 2006, 14:19
Hoe dan ook is het een gedrocht van een gitaar die al helemaal niet past bij de uitstraling van een band als Fear Factory. Zou ie het zelf WEL mooi vinden? Kan het me niet voorstellen...

Davidian
11 mei 2006, 16:27
Ik vind zijn Gunmetal black 6 string sig wel erg mooi, zat ook een leuk prijskaartje aan.

En het is geloof de enige betaalbare mahonie dinky?

Ratdawg
11 mei 2006, 20:09
goed zo bert. tis idd een gitaar erik!

@ t.s.:

is het ZO moeilijk?!? EVENTJES naar jacksonguitars.com en gekeken naar de halsmaten



lastig he?!

met andere woorden; tis een fuckin luciferhalsje!

Gewoon over het hoofd gezien. Sorry voor de moord die ik gepleegd heb, hoor. :p

Maar dat houdt andere mensen, die hem eventueel al eens vast gehad hebben, niet tegen om wat commentaar te leveren.