PDA

View Full Version : Anouk is alive



LPplayer
10 mei 2006, 10:34
Dit is echt een goede cd als je houdt van goede Nederlandse muziek van internationale kwaliteit.
Echt hele mooie arrangementen

future2future
11 mei 2006, 15:59
Ik vond em juist een beetje tegenvallen. ben een maandje geleden naar een concert van Anouk geweest en vond ik echt helemaal te gek! en toen hoorde ik de Alive cd en vond ik echt niet zo tof..maja smaken verschillen toch

Martin_1983
11 mei 2006, 23:24
Ik heb de DVD in mijn bezit..en ik moet zeggen dat ie mij ook een beetje tegenvalt. Het geluid is best goed..maar het wordt nooit zo goed als het daadwerkelijke geluid daar. Ook het beeld vind in jammer..vooral in het begin van de DVD schieten de beelden je met de snelheid van een trein om de oren. Je zou er een aanval van krijgen..jammer vind ik dat :P

rikkmusic
12 mei 2006, 10:07
Hey,

Anouk is een goede zangeres, maar de band die ze om zich heen heeft is stukken beter en dat maakt haar een goede zangeres (ik vind haar stem toch niet zo heel erg mooi). Ik las laatst in het Muzikantendagmagazine dat de band van Anouk op de muzikantendag andere bands begeleid in het schrijven van nummers en samen de nummers uitvoeren. Dat lijkt mij erg tof. Ik ga zeker even kijken.

Bye

LPplayer
12 mei 2006, 14:06
Ja idd die maakt het zo cool de band. Wanneer is die muzikantendag, want zou dat wel eens willen mee maken hoe ze dat doen.
Ik heb gehoord dat ze soms een nummer na 1 keer horen met elkaar al goed weten neer te zetten.


Hey,

Anouk is een goede zangeres, maar de band die ze om zich heen heeft is stukken beter en dat maakt haar een goede zangeres (ik vind haar stem toch niet zo heel erg mooi). Ik las laatst in het Muzikantendagmagazine dat de band van Anouk op de muzikantendag andere bands begeleid in het schrijven van nummers en samen de nummers uitvoeren. Dat lijkt mij erg tof. Ik ga zeker even kijken.

Bye

rikkmusic
15 mei 2006, 09:52
Ja idd die maakt het zo cool de band. Wanneer is die muzikantendag, want zou dat wel eens willen mee maken hoe ze dat doen.
Ik heb gehoord dat ze soms een nummer na 1 keer horen met elkaar al goed weten neer te zetten.

Het is zaterdag 27 mei in Melkweg, Cinecenter en Sugar Factory in Amsterdam. Ik ben er zeker bij 8-)