PDA

View Full Version : Boss Analoge Delay Dm-3



yellowsun
10 mei 2006, 09:20
Ik heb al een aantal jaren een Boss Digital Delay (DD-3) waar ik eigenlijk erg tevreden over ben. Nu zou ik liefst nog een extra delay-pedaaltje kopen, zodat ik die DD-3 kan gebruiken voor iets langere delays (typische U2 en Coldplay stuff) en de andere enkel om mijn solo's "aan te dikken".

Nu weet ik ergens een DM-3 te koop staan. Tweedehands natuurlijk, maar in perfecte staat zegt de verkoper. Hij vraagt er € 150 voor. En ik lees op harmonycentral enkel maar lovende woorden.

DE VRAAG: kopen of niet? (worden ze echt zo zeldzaam en gegeerd?)

Groeten

fullorder
10 mei 2006, 11:49
Ik heb geen ervaring met de DM-3, maar er wel veel over gelezen ;)

Volgens mij wel een pedaal dat dermate begeerd wordt dat de prijzen enigzins op hol zijn geslagen, nog meer geldt dat voor de DM-2. Het zal ongetwijfeld een mooie analoge delay zijn, maar 150 lijkt mij aan de hoge kant. Daar kun je bijna (of helemaal via ebay) een nieuwe Ibanez AD-9 voor kopen en die schijnt totaal niet onder te doen voor een DM-2 of DM-3.

Robbert
10 mei 2006, 14:08
150 voor een DM-3 is wel erg veel, tenzij hij echt zo mint is als een pepermuntje.

yellowsun
10 mei 2006, 14:56
Ok, dus € 150 is een beetje veel voor dat pedaal. Hoeveel zouden jullie er dan aan geven (de verkoper vraagt een serieus bod te doen :-))?

Bedankt overigens voor de Ibanez AD-9 -tip. Die scoort ook hoog op Harmonycentral, maar die kost inderdaad wel 170/180 euro.

Robbert
10 mei 2006, 15:29
Voor 150 Euro heb ik mijn DM-2 gekocht, dus persoonlijk zou ik de DM-3 voor max. 130 kopen.
However, het is wel een waarde vast pedaal en een onbeschadigde laklaag is vrij uniek voor die leeftijd. Met andere woorden, als je het geld er voor over hebt, waarom niet?

fullorder
10 mei 2006, 16:44
Ok, dus € 150 is een beetje veel voor dat pedaal. Hoeveel zouden jullie er dan aan geven (de verkoper vraagt een serieus bod te doen :-))?