PDA

View Full Version : Zelf gebouwd..... onze site



Jeewee123
9 mei 2006, 23:25
check

http://www.radiomoscow.nl/

en vertel me wat je ervan vindt....... dan kan ik daar bij updates rekening mee houden......


Hoie,
Jelle
:rockon:

chloortablet
9 mei 2006, 23:44
Hij staat online! En dat is al heel mooi.
Je kan misschien wat meer aan indeling doen, desnoods door middel van zin spacing. Hij is wel lekker overzichtelijk zo.

harrie-beton
10 mei 2006, 00:02
voor een eerste site niet slecht.

De mp3 linkjes doen het niet en de foto's zijn niet recht qua hoogte en breedte.

hassent
10 mei 2006, 07:44
Ik mis een beetje een 'stijl'. Je ziet veel 'fancy' flits dingetjes maar bv allemaal in een andere kleur, roze, rood etc. Hij is een beetje druk.

Maar voor een eerste site niet slecht!

Basseytje
22 mei 2006, 17:57
uhmm als je op engels drukt dat opend hij een nieuw venster en dat is niet prettig kheb ook geizen dat dat gedeelte nog niet helemaal af is maar het nederlandse gedeelte is super

Dirk_Hendrik
23 mei 2006, 15:20
Die jezelf een lol en gooi dat Engelse stuk er helemaal af. Steenkolenengels (Radio Moscow played till the end of 2004 only our own songs.), terwijl je zelf al aangeeft dat publiek van over de grenzen je doelgroep niet is.

Jeewee123
30 mei 2006, 22:16
Goede tips van jullie gekregen! Bedankt en ik wil er meteen even op reageren. De mp3 tjes doen het alleen bij onze overleden toetsenist. De 2 cd's die we hebben opgenomen kunnen we niet meer draaien. Er staan nog 2 zangeressen op die weg zijn + Roedie (de toetsenist).

We gaan opnieuw opnemen en hebben dat in de oefenruimte geprobeerd.... Niks voor ons dus. Na de grote vakantie gaan we een echte demo opnemen en laten alles afmixen. Dan komen de mp3 tjes erop. Ik had de links al aangemaakt en heb die laten staan. Bij een update haal ik ze weg tot de demo klaar is!

De engelse toegangs page is toch wel nuttig gebleken. Er bestaat namelijk een amerikaanse band die ook radio moscow heet. Er zijn dus nogal wat hits van "verdwaalde" amerikaanse fans van radio moscow.

Mijn engels is inderdaad steenkolengemurmel. Dus als je me kunt helpen GRAAG! Als je de site zoals ik m gemaakt heb in goed engels vertaald heb ik nog wel een oud cd tje met de 2 zangeressen liggen. Die is dan voor jou!

Hoie,
J
:rockon:

Solidkick
31 mei 2006, 23:06
Da's verdomd bijna retro!
Beetje Netscape 2.0 zeg maar...