Inloggen

View Full Version : Michael Angelo Batio clinic



JeStO
9 mei 2006, 18:32
1 Juni Geeft deze gozer een clinic in Enschede. ik vind shredden echt niet helemaal da bomb, maar het is toch wel leuk om het een keer zo te zien!!!

Bloodline
9 mei 2006, 18:54
Hier zijn alle data's van zijn clinics. ik ga naar die van zwolle.

Monday 29th may 20:00
Dijkman Muziek
Alkmaar
Ritsevoort 17-19
072-3640319

Tuesday 30th may 14:00
Vanilla Music Store
Den Haag
Westeinde 45 - 47

Tuesday 30th May 20:00
Big One Music <----
Zwolle ( im going to this one )
Rieteweg 13
038-4223222

Wednesday 31 May, 14:00
City Music
Alphen a/d Rijn
Prins Hendrikstraat 99
0172-494977

Wednesday 31th May, 20:00
Feedback Muziek
Eindhoven
Generaal Bothastraat 3
040-2815996

Thursday 1st June, 14:00
Walkers Music Supply
Brunssum Kerkstraat 324
045-5254442

Thursday 1st June 20:00
The American Guitar STORE
ENSCHEDE
Noorderhagen 48
053-4323060

II LLOOVEE THEE ANN

Roy K.
9 mei 2006, 19:26
Bedankt voor de tip jongens, ik ben geen fan van Angelo's muziek, maar zo'n clinic checken lijkt me wel ff cool. Ik ga ook naar die in Zwolle Mendel, wellicht check ik je daar!! :p 8-) Moet je trouwens ook reserveren of zo?

Bl44t44p
9 mei 2006, 20:04
Feedback in Eindhoven wordt voor mij :D

Maar stond ook al in Gitarist en ze raadden wel aan even te bellen naar de zaak of er gereserveerd oid moet worden :) Kan nooit kwaad toch.

TFO
10 mei 2006, 09:25
die in den haag is lekker dichtbij :rockon:
ff bekijken maar 8-)

Stitch
12 mei 2006, 15:00
Ik check em wel ff in Enschede... Iets van 2 jaar terug ofzo heb ik em gezien in de feedback Rotterdam, wel geinig. Hoop dat ie nu wat anders laat zien.

Wabbie
12 mei 2006, 15:06
heuj, in Enske, nou dat kan ik eht altijd ff checken. Misschien is het nog wel grappig ;)

Bloodline
13 mei 2006, 16:18
Ik heb die store van Zwolle opgebelt en je hoeft niet te reserveren, en de entree is gratis.

Bloodline
13 mei 2006, 16:19
Ik check em wel ff in Enschede... Iets van 2 jaar terug ofzo heb ik em gezien in de feedback Rotterdam, wel geinig. Hoop dat ie nu wat anders laat zien.

heb je toen ook een harde lach gehoord ? Boudewijn de Koning heeft hem toen hard uitgelachen toen hij dat truckje van um deed :D :D !!

Bloodline
13 mei 2006, 16:20
Bedankt voor de tip jongens, ik ben geen fan van Angelo's muziek, maar zo'n clinic checken lijkt me wel ff cool. Ik ga ook naar die in Zwolle Mendel, wellicht check ik je daar!! :p 8-) Moet je trouwens ook reserveren of zo?



zoals ik al zei het is gratis en voor die van zwolle hoef je niet te reserveren.
gozer stuur ff een fotow van jezelf weet ik hoe je tenminste eruit ziet :D!

Roy K.
13 mei 2006, 19:01
Ik heb die store van Zwolle opgebelt en je hoeft niet te reserveren, en de entree is gratis.
8-)



gozer stuur ff een fotow van jezelf weet ik hoe je tenminste eruit ziet!

Ik zie er níet uit, daaraan kun je me dus herkennen!! :D

NeeraDJ
13 mei 2006, 19:18
Ik ga waarschijnlijk naar die van Den Haag, ik woon er 10 min vandaan maar moet wel ff kijken of ik dan geen lessen heb

Arjan D.
13 mei 2006, 20:11
zwolle ben ik natuurlijk ook aanwezig

Fumi SG
13 mei 2006, 21:47
Ik check em wel ff in Enschede... Iets van 2 jaar terug ofzo heb ik em gezien in de feedback Rotterdam, wel geinig. Hoop dat ie nu wat anders laat zien.

Mooi, ik ben daar ook! Kleine forummeeting??:satisfie:

Wabbie
16 mei 2006, 00:31
Mooi, ik ben daar ook! Kleine forummeeting??:satisfie:

klinkt als een goed plan, ik zal er ook zijn. Nog meer mensen uit omgeving Enschede die erheen gaan?

jorrit
20 mei 2006, 12:44
vet! ik ga naar zwolle

Bloodline
20 mei 2006, 13:37
jongne,s post dan ff een fotow van jezelf !! van die van zwolle

BartL
20 mei 2006, 14:18
Nog mensen naar Brunssum?

Roy K.
20 mei 2006, 15:39
jongne,s post dan ff een fotow van jezelf !! van die van zwolle

Ik heb hier geen digitale foto's van mezelf, ik doe wel een pet op van Ibanez kun je me daar aan herkennen!! :D

vinni
20 mei 2006, 16:22
Ik heb'm ca. een half jaar geleden in Duitsland gezien.

Ben zelf helemaal geen schredder. Maar het is gewoon een mafkees in het kwadraad die een enorm goeie techniek in huis heeft. Een hele goeie toon ook.
Zijn spel is zo precies en zo schoon....

Voor iedere gitarist een aanrader....dus ook voor de niet schredders.


Groet,

Vinni

Bloodline
21 mei 2006, 11:04
Ik heb hier geen digitale foto's van mezelf, ik doe wel een pet op van Ibanez kun je me daar aan herkennen!! :D
ibanez pet, gotcha

Pegasus
30 mei 2006, 23:19
Ik ben er net weer vanuit Zwolle. Wat een gave gast is dat.
Het was een geslaagde avond.
Belangrijkste les van de avond: "Be different!"

Bloodline
30 mei 2006, 23:27
he je nie ff met mij en roy k kennis gemaakt :Dik pos zo de fotows en de vidz :D

Roy K.
30 mei 2006, 23:31
Cool ik dacht al dat ik je tijdens de clinic met een videocamera in de weer zag!! :D 8-)

Bloodline
30 mei 2006, 23:50
haha jahzekers. video's kraken wel btje ( luidsprekes stonden hard en kon de mic van mijn digicam niet vinden om te bedekken )

Roy K.
31 mei 2006, 00:12
Ok, we zullen ze wel zien, of kraken ze te erg om te posten?

Btw je hbt PM!

Bloodline
31 mei 2006, 07:53
nee ik ga ze als ik thuis kom van stage posten !! +doe fotows

BartL
31 mei 2006, 11:30
Nog mensen naar Brunssum?
Fuck...

Uiteraard heb ik op 1 juni gewoon tentamen :cheerup:






:angry::angry::angry:

haribo68
31 mei 2006, 11:48
Het optreden in Zwolle was te gek! leuke gast en doordat het niet te druk was vond ik de sfeer zeer relaxed. Wat ik mij eigelijk afvroeg: Heeft die Michael angelo nu een pruik op of zo want ik vind zijn haar zo onecht?

Bl44t44p
31 mei 2006, 17:17
Tof! Ben benieuwd.

Nog meer mensen vanavond in Feedback?

Fumi SG
31 mei 2006, 19:50
@Wabbie, Stitch, whoever is going morgen... post even een foto!;) Ik heb geen foto van mezelf digitaal maar ik loop morgen waarschijnlijk in een T-shirt van HardRock Café Orlando rond. Niet zo'n standaard shirt, maar een met vlammen en dergelijke!

JeStO (topicstarter) loopt er bij en nog iemand die hier niet post...

Pegasus
31 mei 2006, 21:48
he je nie ff met mij en roy k kennis gemaakt :D (...)

Nee, sorry. :confused:


Het optreden in Zwolle was te gek! leuke gast en doordat het niet te druk was vond ik de sfeer zeer relaxed. Wat ik mij eigelijk afvroeg: Heeft die Michael angelo nu een pruik op of zo want ik vind zijn haar zo onecht?

Volgens mij heeft hij gewoon de verkeerde kapper. :blast:

Bl44t44p
31 mei 2006, 22:54
Vette clinic! Lachen gast, en strak gitaarspel. Met natuurlijk z'n Double Neck als absoluut hoogtepunt, wat zag dat er stoer uit zeg :cool:

En na afloop heel sympathiek handtekeningen uitdelen en praatjes maken. Leuke vent!

Arjan D.
1 juni 2006, 00:09
Ik was er ook bij in Zwolle (aber naturlich) en heb me er goed vermaakt, mr Angelo heeft nog een goed gevoel voor humor ook, hij had in ieder gevaal veel praatjes ;)
En het kwam er wel op neer dat iedereen gewoon zijn eigen ding moet doen, niet gaan kopieren van andere gitaristen hehe.

En ik zatnog een tijdje te twijfelen, maar ik ben eruit......... ik wil een ENGL :D

Bloodline
1 juni 2006, 08:24
Ik was er ook bij in Zwolle (aber naturlich) en heb me er goed vermaakt, mr Angelo heeft nog een goed gevoel voor humor ook, hij had in ieder gevaal veel praatjes ;)
En het kwam er wel op neer dat iedereen gewoon zijn eigen ding moet doen, niet gaan kopieren van andere gitaristen hehe.

En ik zatnog een tijdje te twijfelen, maar ik ben eruit......... ik wil een ENGL :D

HAHA JAH VET GELUID HEEFT HIJ HAE ! maar weetje. zoals frank schiphorst mij ookal vertelde, het zit hem gewoon in de vingers. als jij die gitaar van hem zou pkken en zou shredden zou het niet klinken zoals michael. ik heb dit heel vaak meegemaakt. mischien zit het in de timing van miliseconden in de aanslag

Arjan D.
1 juni 2006, 11:14
Haha dat is inderdaad helemaal maar, maar daar heb ik een beetje geprobeerd omheen te kijken, plus het feit dat ik al zat te gassen op een ENGL ;)

Ik zag trouwens dat je ook een EC1000 gaat kopen?
Kan ik je zeker aanraden! Ik heb zelf de EC1000 in het rood (oude serie), bevalt me prima, en het zal wel de ballen hebben voor de muziek die je maakt (heb ff wat mp3tjes geluisterd, thumbs up!!)

Bloodline
1 juni 2006, 19:33
Haha dat is inderdaad helemaal maar, maar daar heb ik een beetje geprobeerd omheen te kijken, plus het feit dat ik al zat te gassen op een ENGL ;)

Ik zag trouwens dat je ook een EC1000 gaat kopen?
Kan ik je zeker aanraden! Ik heb zelf de EC1000 in het rood (oude serie), bevalt me prima, en het zal wel de ballen hebben voor de muziek die je maakt (heb ff wat mp3tjes geluisterd, thumbs up!!)
goh serieus joh !! jah een maat van mij kent een muziek winkel eigenaar en die is dealer ervan. en wil hem aan mij voor 900 verkopen ( linkshandig ) ik ben zoo verliefd op datding. ik wil hem !!

D3vLiN
2 juni 2006, 01:47
maargoed in eindhoven was het ook wel weer gezellig. En een betere dubbelnek demo dan 3 jaar geleden in Rotterdam imho.

wat plaatjes die een vriendin van me gemaakt heeft: http://www.fotoniq.nl/blog/v/mab_feedback/

Trouwens zo'n knakworst van feedback kwam vertellen dat de hele zaak gefilmd ging worden en op internet zou verschijnen...

Bl44t44p
2 juni 2006, 16:00
maargoed in eindhoven was het ook wel weer gezellig. En een betere dubbelnek demo dan 3 jaar geleden in Rotterdam imho.

wat plaatjes die een vriendin van me gemaakt heeft: http://www.fotoniq.nl/blog/v/mab_feedback/

Trouwens zo'n knakworst van feedback kwam vertellen dat de hele zaak gefilmd ging worden en op internet zou verschijnen...

Aha, dus dat was jouw vriendin ;)

Over dat filmen, ze stonden inderdaad met een vrij professionele camera vanuit de rechterhoek het hele 'optreden' te filmen.. ben benieuwd :)!

Wabbie
2 juni 2006, 21:34
@Wabbie, Stitch, whoever is going morgen... post even een foto!;) Ik heb geen foto van mezelf digitaal maar ik loop morgen waarschijnlijk in een T-shirt van HardRock Café Orlando rond. Niet zo'n standaard shirt, maar een met vlammen en dergelijke!

JeStO (topicstarter) loopt er bij en nog iemand die hier niet post...


Heuj, helaas heb ik het niet gehaald, wegens de studie ;)

D3vLiN
3 juni 2006, 14:52
Aha, dus dat was jouw vriendin ;)

Over dat filmen, ze stonden inderdaad met een vrij professionele camera vanuit de rechterhoek het hele 'optreden' te filmen.. ben benieuwd :)!

nee de vriendin van een vriend van mij, degene die de dubbelneck om zijn nek heeft (follow me? :P)

nog steeds geen spoor van die video afaik...

Maiden Michiel
3 juni 2006, 18:11
Ah matig! Ik had er donderdag bij willen zijn maar ik had een bruiloft...
Waar blijven de foto's en vidz?