PDA

View Full Version : Nieuwe moderator???



LordRiffenstein
8 mei 2006, 16:05
Ja inderdaad, voor de oplettenden onder ons, er is een bijkomende moderator voor Moderne Versterkers. Na een zware deliberatie van Al en Gitaarnet en de nodige omkoping (booze, drugs en gewillige vrouwen) is yours truly uiteindelijk als nieuwste slachtoffer uit de bus gekomen 8-) :cooler:

Ik denk dat de meeste me hier wel enigszins kennen dus ik ga me ook niet voorstellen. De 'onwetenden' kunnen altijd mijn site bezoeken!!

Nieuwe mod en nieuwe regels? Ja en nee. Een 2de mod is wel handig om wat korter op de bal te spelen maar de bedoeling is vooral om dezelfde lijn aan te houden. De 2 enige echt nieuwe regels zijn:

- Belgenmoppen worden NIET getolereerd
- Posts over Engl worden vanaf heden via een script automatisch gestickied

:seriousf: :seriousf:

Josdevos
8 mei 2006, 16:06
Proficiat, hup Belgium hup... :cooler:

Negative K3 fan
8 mei 2006, 16:09
hey yoeri, veel succes, persoonlijk heb ik geen hoge pet op van veel van de moderatie op dit forum, ik hoop dat jij een uitzondering kunt gaan vormen op de regel :)

waar ik me vooral aan erger zijn slotjes op topics wanneer de mods bepalen wanneer een topic 'klaar' is, als dat zo is laat het proletariaat de topics wel in de vergetelheid zakken.

maargoed, veel succes dus

AART
8 mei 2006, 16:11
:)



13456789

almarvk
8 mei 2006, 16:33
Veel plezier met je nieuwe job.


Moment valt wel heel erug ongelukkig IMHO...

imlikeajungle
8 mei 2006, 17:19
Proficiat Lord!

Ratdawg
8 mei 2006, 18:49
Bij deze laat ik mij ook eens horen. :)

Way to go, bro.

Reel Big Fish
8 mei 2006, 19:09
persoonlijk heb ik geen hoge pet op van veel van de moderatie op dit forum, ik hoop dat jij een uitzondering kunt gaan vormen op de regel :)

waar ik me vooral aan erger zijn slotjes op topics wanneer de mods bepalen wanneer een topic 'klaar' is, als dat zo is laat het proletariaat de topics wel in de vergetelheid zakken.

Dimmen heh, ik heb nog nooit een topic ongewenst dichtgegooid!! >_<

Ontopic: veel succes ;)

LordRiffenstein
8 mei 2006, 19:21
Moment valt wel heel erug ongelukkig IMHO...

Verklaar je nader?

Mij lijkt versterking (pun not intended) van het mod-team juist momenteel hard nodig.

Chili666
8 mei 2006, 19:24
Hopelijk zit je nu niet minder op offstage
:)

schizo910
8 mei 2006, 19:31
gelukkig zijn Belgenmoppen eigenlijk allemaal waargebeurde verhaaltjes. En je kunt ons niet verbieden waargeburde verhaaltjes te vertellen... :hippie:

Trocar
8 mei 2006, 19:34
Gefeliciteerd met deze belangrijke benoeming. :cooler:

En geen gekke dingen doen he ;)

Dude
9 mei 2006, 00:29
ik heb dr zelf altijd een hekel aan als het gebeurt maar ben toch benieuwd, wat was alle fuzz rondom het meeting topic dat dichtgegooid is ?

Negative K3 fan
9 mei 2006, 00:48
kun je beter op het forum bij vernetamps vragen :) of natuurlijk achterdeurtjespolitiek met Al gaan bedrijven :) :)

Al
9 mei 2006, 01:58
kun je beter op het forum bij vernetamps vragen :) of natuurlijk achterdeurtjespolitiek met Al gaan bedrijven :) :)

Doe dat maar via de PM!

Al

LordRiffenstein
9 mei 2006, 07:48
ik heb dr zelf altijd een hekel aan als het gebeurt maar ben toch benieuwd, wat was alle fuzz rondom het meeting topic dat dichtgegooid is ?

Geen idee, het forum over ouwe meuk is de winkel van Al!! :)

almarvk
9 mei 2006, 08:35
Verklaar je nader?

Mij lijkt versterking (pun not intended) van het mod-team juist momenteel hard nodig.

Ja dat lijkt mij ook hard nodig, en dat is wel vaker gezegt de laatste tijd. Dus je aanstelling heb ik ook niets op tegen, in tegendeel. Alleen gezien het gedonder van een paar met de andere mod is je aanstelling wel op een gewaagd tijdstip.

Mitch
9 mei 2006, 09:00
Geen idee, het forum over ouwe meuk is de winkel van Al!! :)

Heel treffende woordkeus :D Erg fijn dat er extra mankracht is. Door omstandigheden is er nu volop moderatie, maar dat was de afgelopen maanden wel anders. Gezeik met forumleden valt totaal niet te verwachten hoor !


Of moet dit eigenlijk via PB ?

Dirk_Hendrik
9 mei 2006, 09:45
Welkom Yoeri. Ik hoop dat je lekker weinig te doen hebt ;)

Wormaap
9 mei 2006, 12:07
Hoezee, een mede-ENGLer aan het roer!
Gefeliciteerd met je aanstelling ;)

AART
9 mei 2006, 14:10
das minder he,

we moeten Mesa-ers enzo aan de macht, pfff, ENGL......


deze post word zeker zo verwijderd dan door de ENGL-mod :satisfie: .... :cheerup:



:chicken:

ieme
9 mei 2006, 16:55
succes meneer fransens

Droffie
9 mei 2006, 17:03
Succes Lord...!


Je zal 't nodig hebben...:D

pint
9 mei 2006, 19:31
lord of the forum

eej gefeli lordriffie

vinni
9 mei 2006, 23:51
Nou.....vooruit dan maar....

Gefeliciteerd.....of euh....is het nou gecondoleerd...:seriousf:

Ok....flauw

Vinni

Nocki
10 mei 2006, 08:45
Hee Yoeri,

Gefeliciteerd met de job en veel succes toegewenst.

Ik ben blij dat ik net een ENGL heb... :-)

FrankS
10 mei 2006, 11:52
Ja gefeliciteerd! Hehe ook blij @ Engl :)

En Nocki, je DTR hangt dr bij in. Ad rec.out, wil prima :) thanx

hansies
10 mei 2006, 12:19
gelukkig zijn Belgenmoppen eigenlijk allemaal waargebeurde verhaaltjes. En je kunt ons niet verbieden waargeburde verhaaltjes te vertellen... :hippie:
halleee jong , da meende nie..................whoehaaaaaaaaaahaaaaaaaaahaaa aaaaaaaaaaaaa