PDA

View Full Version : Muzikanten voor theatrale, hefitige rockband



Yvette
8 mei 2006, 09:33
Bassiste zou graag een heftige showband starten. RockBitch gaat net te ver, maar denk aan the Cramps, Marilyn Manson, the Misfits, All The Pretty Horses e.d.
Stevige rock met punk trekjes, heftige outfits en theatrale shows, veel optreden en uiteraard iets verdienen en bereiken.
Daarom gezocht drums, zang, gitaar en eventueel toetsen. Ambitie is belangrijk evenals muzikaliteit en professionaliteit. Doel: werken aan een goede show en heel veel optreden.
Oefenen in Amsterdam 1 a 2 keer per week. Eerste contact via mailwisseling, repeteren en schrijven hopelijk vanaf juni, optreden vanaf september.

Mail: yvetteverwer@hotmail.com

Yvette
1 juni 2006, 16:56
Hallo,

Ik ben inmiddels een maand verder en zoals dat vaak gaat krijgen ideeen dan meer en andere vormen.
Ik heb ondertussen contact met een zangeres met conservatorium achtergrond en 7 jaar bandervaring in een Gothic band. Tot nu toe lijkt het erop dat we over veel dingen rondom een band dezelfde ideeen hebben, ik heb er dus opnieuw veel zin in.
Ik denk zelf inmiddels meer richting Rock met Gothic, metal en funk invloeden (dit hangt eigelijk ook voor een groot deel af van de uiteindelijke bandleden, repertoirekeuze moeten we op elkaar afstemmen).
Wel wil ik nog altijd iets starten dat live een meerwaarde heeft ten opzichte van een CD opzetten, dus show, theater en kostuums hebben nog steeds aandacht.
Daarbij zoek ik dus ook nog steeds naar een gitarist(e) en/of een drummer met een profesionele instelling die zin heeft in een uitdaging, waarbij eigen inbreng welkom is en waar uiteindelijk het harde werken beloond zal worden.
Omdat de zangeres in Hoorn woont en ik in Amsterdam en we beiden een auto hebben, weten we nog niet waar we gaan repeteren, dat hangt onder andere van de anderen die zich melden af. Wel denk ik aan repeteren op een doordeweekse dag overdag (dit onder andere vanwege andere muzikale bezigheden), maar ook dat ligt zeker nog niet vast.
Mijn mail adres blijft yvetteverwer@hotmail.com en ik hoor nog steeds graag van jullie.......

Yvette