PDA

View Full Version : Punk gitarist omgeving Roosendaal aangeboden



appleyard
6 mei 2006, 23:07
Hoi,

Ik bied mezelf dus aan als punkgitarist. Ik wil graag met een paar mensen een punkband beginnen. Ik hou van alle stijlen punk, van Blink 182 tot Pennywise en van Rancid tot NOFX tot Silverstein.

Ik kan zowel Slag als Lead spelen dus in geval van 2 gitaristen kunnen we altijd beslissen wie wat gaat doen.

Zit je in een punkband die toevallig een gitarist zoekt of ben je zelf ook opzoek naar een band, mail dan meteen naar:
appleyard_c1rca@hotmail.com (ik kijk niet zo ontzettend vaak op dit forum dus met mail heb je veel sneller antwoord)

Ik heb nog geen onstage ervaring maar heb wel in een paar "bandjes" gezeten maar t kam nooit echt verder dan een paar keer repeteren omdat de rest niet serieus genoeg was. Ik wil dolgraag op een podium spelen met dikke punk.

Voor verdere informatie enzv. gewoon mailen!

appleyard
30 mei 2006, 13:36
Zijn er dan echt geen punkbands omgeving Roosendaal???

Jeroen_K
30 mei 2006, 17:36
van Rancid tot NOFX

Dat betekend best wel hetzelfde XD

AART
30 mei 2006, 17:49
Dat betekend best wel hetzelfde XD


??

Rancid is punk met ska invloeden en NOFX is toch meer richting de beukkant zoals pennywise IMO.

En Pennywise is het beste ofcourse, maar dat wist je natuurlijk al. :cooler:

Bins
1 juni 2006, 11:16
Zijn er dan echt geen punkbands omgeving Roosendaal???

Probeer het anders even op punx.nl, daar is ook een aangeboden/gezocht gebeuren.

gijsvandenberg
1 juni 2006, 17:06
??
En Pennywise is het beste ofcourse, maar dat wist je natuurlijk al.

hehe WTF! gelukkig zijn hier de meningen flink over verdeeld.

polysix
1 juni 2006, 17:22
sorry, maar er staat hier geen enkele fatsoenlijke punkband tussen.

Jeroen_K
8 juni 2006, 16:25
??

Rancid is punk met ska invloeden en NOFX is toch meer richting de beukkant zoals pennywise IMO.

En Pennywise is het beste ofcourse, maar dat wist je natuurlijk al. :cooler:

Heb je wel eens gezien hoeveel roncid en nofx elkaar coveren? XD
en ik vind de nofx pennywise vergelijking best wel beledigend voor pennywise mgoed das mijn mening =P
punk blijft punk en metal blijft rocken =D

polysix
8 juni 2006, 22:41
Heb je wel eens gezien hoeveel roncid en nofx elkaar coveren? XD
en ik vind de nofx pennywise vergelijking best wel beledigend voor pennywise mgoed das mijn mening =P
punk blijft punk en metal blijft rocken =D
dat was een plaat dat ze elkaar coverden.

AvU
8 september 2006, 16:14
IK vind NOFX en Pennywise toch echt niet op elkaar lijken!!! Pennywise is meer skatepunk en NOFX meer punkrock. kijk ook naar de teksten, de teksten van Pennywise zijn veel serieuser en agressiever. En de vergelijking NOFX en Rancid is iets minder ver gezocht, maar er zit toch nog een heel groot verschil in. Rancid is veel agresiever (Rancid, 2000) maar ook weer rustiger (Life Won't Wait & And Out Comes The Wolf). Ook zijn de teksten van Rancid veel serieuser!!

Grt Arjan

thomas112
26 september 2006, 18:35
jonge ga toch geen punkrock spelen punk is dead, probeer meer dan alleen punkrock en verzin je eigen stijl vooral , dat maakt een band bekend,
ikzelf luister en speel opeth vaak en schrijf ook mijn eigen nummers met zoveelmogenlijk eigen stijl

thomas112
26 september 2006, 18:36
ik ben wel van roosendaal maar ik wil meer in metal en progressive metal / rock

Axelll
26 september 2006, 19:01
Wat is het nut dan om te reageren? :???:

sunday violence
4 oktober 2006, 14:39
jonge ga toch geen punkrock spelen punk is dead, probeer meer dan alleen punkrock en verzin je eigen stijl vooral , dat maakt een band bekend,
ikzelf luister en speel opeth vaak en schrijf ook mijn eigen nummers met zoveelmogenlijk eigen stijl

oja, progmetal zitten we op te wachten, dan kan je nooit live spelen en je hoeft al helemaal niet te hopen op chicks in de zaal als je dan toch een keer een gig hebt

AART
4 oktober 2006, 16:08
en ik vind de nofx pennywise vergelijking best wel beledigend voor pennywise mgoed das mijn mening =P



Ik wilde alleen maar zeggen dat NOFX zwaarder is, misschien had ik het beter met BR kunnen vergelijken ofzo.

maarja, Pennywise is gewoon uber. :cooler:

AART
4 oktober 2006, 16:09
oja, progmetal zitten we op te wachten, dan kan je nooit live spelen en je hoeft al helemaal niet te hopen op chicks in de zaal als je dan toch een keer een gig hebt


:hippie: :hippie:

prs
4 oktober 2006, 20:50
Mensen, on topic blijven reageren. Geen disucssies over wat nu wel en geen punkbands zijn....

jelledevos
17 oktober 2006, 11:18
50 percent off reperteert in roosendaal. maar zijn al helemaal bezet ;)
wel tering vette punkband ;)