PDA

View Full Version : Grootste muziekwinkel ter wereld



Telemart
6 mei 2006, 08:33
Zijn jullie wel eens bij musik-produktiv geweest; de grootste muziekwinkel van de wereld?Het ligt vlak bij Osnabrück,en op de gitaar afdeling hangen de wanden vol met gitaren.

GRTZ

Dridon
6 mei 2006, 15:09
Nee nog nooit, kennelijk dus nog wel een keer langs karren :D

Luca P
6 mei 2006, 20:50
Ik ben wel bij Gruhn Guitars in Nashville geweest. En bij Elderly in Lansing USA.
Man dat was genieten. Maar goed ze zijn niet de grootste op aarde. Maar wel de bekendste in gitaar wereld.
Moet wel een keer naar Duitsland rijden lijkt me zo...

Wizz
7 mei 2006, 19:33
Wat betalen ze je voor deze spam ?

Wizz

nielsduursma
7 mei 2006, 19:46
Wat betalen ze je voor deze spam ?

Wizz

look who's talking :stop: :satisfie:

hoofd
7 mei 2006, 19:56
Ik vind het ook een verdachte eerste post...en al helemaal met de naam "telemart"...

nielsduursma
7 mei 2006, 19:57
Ik vind het ook een verdachte eerste post...en al helemaal met de naam "telemart"...

maar komop, alsof nog niemand van musik-produktiv heeft gehoord.

Kaboemba
7 mei 2006, 20:19
Wat betalen ze je voor deze spam ?

Wizz

Whoehahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
































Triest.

polysix
7 mei 2006, 20:38
Zijn jullie wel eens bij musik-produktiv geweest; de grootste muziekwinkel van de wereld?Het ligt vlak bij Osnabrück,en op de gitaar afdeling hangen de wanden vol met gitaren.

GRTZ
had je dan verwacht droogtrommels te vinden op de gitaarafdeling? :)

Wizz
7 mei 2006, 22:09
look who's talking :stop: :satisfie:

Dacht dat dat wel een beetje meevalt. Ik noem mijn winkel nooit bij naam, behalve die keer dat het relevant was, toen ik de lezers van dit forum de kans op een leuk baantje wou geven. Overigens hebben we inderdaad iemand gevonden langs deze weg, dus ik neem alle beledigingen en insinuaties die me dat toen opleverde graag voor lief.

Wizz

Blijepanda
8 mei 2006, 01:09
Hmm ja, beetje vage post. Er zijn genoeg topics over musik-produktiv lijkt mij, dus deze gaat dicht.