PDA

View Full Version : Gitaaradvies Epi



Blen-D*?
5 mei 2006, 21:06
weet iemand....

of een epiphone les paul std HS....een beetje goede gitaar is?
mij lijkt het wel een aardige gitaar...maar zou het van een nog meer ervaarder iemand ook wel willen horen ;-) :satisfie:

paul24
13 mei 2006, 21:21
:hippie: zie topic mex fender vs les paul epi: op zich de epi is een goede gitaar...wel zwaar...heb er zelf een en mex fender...ik koester ze allebei...met de epi kan je lekker nummers van slash nadoen..of gary moore...of jimmy page
:rockon:

Orpheo
13 mei 2006, 21:25
weet iemand....

of een epiphone les paul std HS....een beetje goede gitaar is?
mij lijkt het wel een aardige gitaar...maar zou het van een nog meer ervaarder iemand ook wel willen horen ;-) :satisfie:

de epi's zijn zeker niet verkeerd. wel ff de pups veranderen he? de epi pups zijn klote.

maarrrrr voor t geld dat je voor epi+pups betaald kan je beter n edwards nemen... die heeft al de juiste pickups!

woutB
14 mei 2006, 23:39
Ik vind die Epi pups wel meevallen. Zij zijn iets modderig maar vind ze best wel redelijk. Het zijn natuurlijk geen Gibsons of Duncans maar ik heb ze wel eens slechter mee gemaakt.

Orpheo
14 mei 2006, 23:44
waarom 2 topics over hetzelfde onderwerp van dezelfde persoon?!?!! er kan er makkelijk eentje dicht!

DarknessAwaits
15 mei 2006, 00:45
Ze zouden ook makkelijk allebei dicht kunnen omdat er genoeg ervaringen/verhalen te vinden zijn via de search.

Conclusie: Epi heeft leuke gitaren, andere elementen erin en gaan.

grayfink
15 mei 2006, 06:29
Nou, de laatste serie heeft prima elementen hoor. Er zijn alleen veel en in kwaliteit verschillende serie's, uit verschillende fabrieken. De laatste series hebben eigenlijk allemaal goede p'ups. Vooral de koreaantjes zijn erg goed.










Psst...Op marktplaats.nl staat trouwens nog een mooie te koop in Emmer Compascuum, honeyburst, near mint :-)

hansies
15 mei 2006, 12:10
de epi's zijn zeker niet verkeerd. wel ff de pups veranderen he? de epi pups zijn klote.

maarrrrr voor t geld dat je voor epi+pups betaald kan je beter n edwards nemen... die heeft al de juiste pickups!

mijn epi pups in mijn sheraton II zijn niet klote..........
goed voor mij hé.
greetz

Scali
15 mei 2006, 12:27
Nou, de laatste serie heeft prima elementen hoor. Er zijn alleen veel en in kwaliteit verschillende serie's, uit verschillende fabrieken. De laatste series hebben eigenlijk allemaal goede p'ups. Vooral de koreaantjes zijn erg goed.

Inderdaad, ik heb een Samick uit 1995, en hoewel de gitaar op zich best goed is, waren de elementen niet bepaald top. Ze waren oa niet (of niet goed) gepot, dus microfonisch. En de tone was wat modderig.
Ik heb er Gibsons in gezet. Vriend van mij heeft een paar maanden geleden een nieuwe Epi LP Custom gekocht, ook Koreaans, en die van hem klonk praktisch hetzelfde als die van mij met de echte Gibsons. En ook niet microfonisch.