PDA

View Full Version : waar een slang al niet goed voor is..



jan jansen
5 mei 2006, 18:00
http://www.tdpri.com/telephoto/data/521/medium/snakecaster.jpg

je vindt het wat of totaal niks.Bijzonder is het wel,

jan :rockon: :rockon:

rinaldo
5 mei 2006, 18:54
tja vergeleken bij dit is mijn lacewood tele nog een gewoon gitaartje, oke smaken verschillen maar dit vind ik ook nogal overdreven.

buter brea en griene sjippe...............
wa dat net sizze ken dy hat een hazze lippe

jan jansen
5 mei 2006, 19:15
buter brea en griene sjippe...............
wa dat net sizze ken dy hat een hazze lippe[/QUOTE]

of is van buitenlandse komaf... :speed:

rinaldo
5 mei 2006, 19:57
ha,ha,mischien heb je wel gelijk jan,maar ben je al in akkrum geweest? had ie wat liggen of was het niks. ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

buter brea en griene sjippe............................
wa dat net sizze ken dy hat een hazze lippe.

jan jansen
5 mei 2006, 20:10
ha,ha,mischien heb je wel gelijk jan,maar ben je al in akkrum geweest? had ie wat liggen of was het niks. ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

buter brea en griene sjippe............................
wa dat net sizze ken dy hat een hazze lippe.


Nee nog niet...beetje erg druk op het werk en thuis....in de tuin....de vrouw he...!! 8-) Ga morgen vroeg bij hem langs,

jan

rinaldo
5 mei 2006, 20:24
tja, die froulju he, gelukkig is die van mij gek op tuinieren, als zij het gras maait kan ik mooi gitaartjes bouwen.

buter brea en griene sjippe......................
wa dat net sizze ken dy hat een hazze lippe.

DarknessAwaits
8 mei 2006, 12:09
Misschien kun je dat stukje tekst beter in je sig. stoppen, ik zit het nu telkens te lezen als onderdeel van je post en snap er de apen van.

edit: ah, dit betekent het dus: Boter, Brood en Groene zeep..wie dat niet zeggen kan heeft een hazelip. Leuk...

rinaldo
9 mei 2006, 20:02
sorry hoor maar ik wist niet precies hoe dat moest, maar gelukkig heeft mijn zoon meer verstand van computers, dus die heeft het mij maar even uitgelegt. het is btw een knipoog naar de beroemde woorden die grutte pyr vroeger zei, buter brea en griene tsiis
wa dat net sizze kin is gjin oprjochte fries. het heeft niks met gitaren te maken maar ik vond hem wel leuk.

wietse
9 mei 2006, 20:06
ha,ha,mischien heb je wel gelijk jan,maar ben je al in akkrum geweest? had ie wat liggen of was het niks. ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

buter brea en griene sjippe............................
wa dat net sizze ken dy hat een hazze lippe.
wat is er in akkrum kwa gitaren???
voor mij ook erg dichtbij.

rinaldo
9 mei 2006, 20:33
in akkrum zit een hoytzagerij, die best wel interesant hout heeft staan, ik heb er zelf sipo mahonie gekocht, en hij heeft nog wel meer leuke houtsoorten staan. het is zeker de moeite waard om even te kijken, ik weet niet of jan al geweest is want ik ben best wel nieuwsgierig of hij ook wat gekocht heeft.

wietse
9 mei 2006, 20:51
die ken ik, een kennis van me koopt er wel eens wat hij is bassist en laatst heeft hij daar een mooi stuk hout gekocht, naam weet ik niet meer maar is een afrikaanse houtsoort dat eigenlijk alleen voor basgitaren wordt gebruikt, vanwege het vele laag en mid dat dat hout levert.
is hier erg moeilijk aan te komen zei hij, dus was zo blij als een kind en dat voor 35 euro.
moet er toch zelf ook nog eens langs wil namelijk ook eens iets bouwen.