PDA

View Full Version : 19" V-amp pro vraagje



G.G.
5 mei 2006, 15:17
Hoe ik moet editten heb ik gevonden, da's niet zo moeilijk, maar hoe sla ik de settings op? weet iemand dit. (handleiding is echt geen touw aan vast te knopen).

SimonS
5 mei 2006, 17:31
als dat hetzelfde is al bij de Vamp2:


1. editten tot īm mooi is
2. de juiste bank selecteren met de ^V knoppen
3. de juiste patch (A, B, C, D, E) ingedrukt houden.

Nocki
5 mei 2006, 18:30
idd naar de gewenste bank gaan en op het abcde knopje van keuze drukken en ingedrukt houden!

Ik vind trouwnes instellen via midi op de pc het best gaan
ik heb ook de pro!

erg goed ding!

NOcki

G.G.
6 mei 2006, 10:25
SimonS en Nocki, bedankt, dat was hem inderdaad.

armageddon
6 mei 2006, 14:50
idd naar de gewenste bank gaan en op het abcde knopje van keuze drukken en ingedrukt houden!

Ik vind trouwnes instellen via midi op de pc het best gaan
ik heb ook de pro!

erg goed ding!

NOcki

Hoe vind je hem in verhouding met bijvoorbeeld een PodXT Pro? Als je die ooit bespeeld hebt?

Nocki
6 mei 2006, 14:56
Ik heb een tijd terug de pod XT gehad en vond dat niks. clean en crunch waren wel stukken beter en het was een erg leuk ding voor bij de pc. ik vind de high gain models van de behringer leuker klinken maar beide zou ik niet gauw gebruiken op het podium.

Het leuke is dat line6 heel veel leuke software heeft. dat zal ook de reden zijn dat line6 veel duurder is. behringer is meer een productie bedrijf en line6 is wat doordachter en enthousiaster. het line6 product is in principe geweldig en zal in de toekomst zeker nog meer van zich laten horen dan nu.

ik heb voor de behringer gekozen omdat ie makkelijk maar vooral ook goedkoop is. waar anders koop je voor 100 euro zoveel geluiden die nog goed klinken ook. het klinkt 100 keer beter dan mijn eerste zoom pedaal en dat is nog niet eens zo lang geleden... maar er gaat bnog steeds niks boven het echte werk voor op het podium. het hang helemaal af van wat je doet.

neem je graag en vaak oip zou ik ook voor de line6 gaan. maar ik gebruik het alleen voor thuis eens te oefenen op de pc en als backup...


Nocki

Satriani
20 augustus 2006, 23:54
FF dit draadje bumpen hoor , is de v-amp 2 nou hetzelfde als de v-amp pro soundwise?

SimonS
21 augustus 2006, 00:11
jup. pro versie heeft extra aansluitingen. zelfde processor en mogelijkheden sound-wise.