PDA

View Full Version : Motorpsycho!!!!!!!!!!!!!!!!!



Vinnie
9 november 2002, 17:12
Ik heb ze weer live gezien!!!!!!!!! in Utrecht Tivoli en 23 November in Paradiso Amsterdam (We want more!!!!!!!)

Motorpsycho heeft ook een goede gitarist "Snah" Als je ze niet kent moet je eens de nieuwe cd/lp luisteren "It's a love cult" http://www.motorpsycho.fix.no

Thomasvv
10 november 2002, 00:37
Ik heb ze voor t eerst (en de enige keer tot nu toe) op Lowlands gezien. Ik wist helemaal niks van ze, alleen dat een vriend van me die er ook was t helemaal gaaf vond... dus ik ga maar eens checken... GOED! GAAF!!!

k was echt diep onder de indruk.. k wil ze wel weer eens opnieuw live zien :smile: K heb nu alleen nog Roadworks 2 op cd en roadworks 1 op mp3, maar ik wil meer!!!

Zeker een aanrader die band.. Oeh :smile:

motorpsychonaut
11 november 2002, 19:48
hoe denk je dat ik aan mijn forum naam kom? :grin:

motorpsychonaut
11 november 2002, 19:50
alle albums van hun zijn goed, vind ik. ze kunnen alles (3voor12 omschrijving: noorse alleskunners) en ze doen't ook. volgens mij is er nog bijna geen stijl die ze niet gemaakt hebben. echt een super band.

crazy syd
11 november 2002, 22:06
Mee eens. Heb hun laatste 4 albums. hoe is nou dat hele vroege werk van hun?

Vinnie
13 november 2002, 16:59
Het (hele) vroegere werk is ook prima te pruimen (de herkenbare sound komt altijd terug, ga eens luisteren en je bent overtuigd)

Ik heb alle albums en de meeste ep's (en een paar singles) en er zit niet 1 slecht plaat bij.

motorpsychonaut
2 december 2002, 16:29
nou ja.. het hele vroege werk van hun vind ik wel anders. lobotomizer is wel herkenbaar maar gewoon een metal/stoner plaat. dat doen ze nu absoluut niet meer. ik vind hun laatste platen ook alleen maar goed omdat ik weet wat ze live doen. anders had ik het te soft gevonden.

Thomasvv
2 december 2002, 17:55
Oeh, afgelopen zaterdag achter elkaar roadworks 1 en 2 gedraaid met een paar vrienden.. gooodver.... k9 suite.. oeh :smile:

Marc Oblivian
9 december 2002, 12:05
Heb ze afgelopen keer in Paradiso gezien, daarvoor op Pukkelpop en daarvoor nog een keer of 5...echt geweldig...elke keer weer wat anders.

Wat ik alleen superirritant vond in Paradiso, is dat het overduidelijk was dat Motorpsycho effe daarvoor in Oor had gestaan en dat er daar nogal lovend over ze is geschreven...
Niet erg natuurlijk en uiteraard terecht, allee het vervelende hiervan is dat er allemaal van die fucking ˙uppige trendwatchers op het concert afkomen, omdat "Oor zegt dat het een goede band is" net als wat er met de Strokes en White Stripes is gebeurd bijvoorbeeld.

Stelletje sukkels... blijf dan weg..en ga lekker "housen" ofzow...
Het was ook te merken aan de reacties van het publiek: veel reacties bij de nummers van het laatste album, omdat iedereen dat album als enige kende. Veel lauwere reacties bij onwijs goede oudere nummers, omdat een groot gedeelte eigelijk niet wist wat er gespeeld werd en men het nog niet eerder gehoord had (bv bij Vortex Surfer).Niet erg natuurlijk, maar verdiep je ook eens in iets wat niet door een e.o.a. kloteblad waar men geen verstand heeft van muziek is voorgekauwd!

Zo..dat is eruit.. maarreh Motorpsycho blijft in mijn ogen de beste (live-) band van dit moment!!!

Thomasvv
9 december 2002, 19:52
Vortex Surfer is zooooo goed.. zoals ze dat op Lowlands speelden.. damn..

T concert is nog steeds te beluisteren via http://www.3voor12.nl (met een beetje gezoek)