PDA

View Full Version : Oude man wil weer eens samen spelen...



Minda
5 mei 2006, 10:51
Als ik de post zo lees, diverse luitjes tussen de 14 en 20; màn, wat ben ik een ouwe lul. Ik ben 30... Ik speel zowel acoustisch als electrisch, vorig jaar een acoustische 12 snaar opgepikt. Vult lekker. Qua stijl ben ik nog steeds lerende. Mijn familie zijn klassieke musici, dus de educatie is wat laat gestart. De ene dag 'ontdek' ik Pink Floyd, de volgende volgende de Eagles, en dan weer Katie Melua. Ik houd erg van SRV, heb net Beth Hart ontdekt. Ik kan veel begeleiden, speel een bluessolootje indien nodig. Blues achtigen hebben mijn voorkeur, maar ik speelde ooit met de schoolband (begin jaren negentig, ja) de hele top 40. Ook Nirvana en Guns 'n Roses. Ik luister naar Arrow Classic Rock, 90% daarvan spreekt me aan om te spelen.

Wie heeft er in de omgeving van Tiel zin om af en toe te jammen, en misschien ooit tot een geregeld samenspel, al dan niet met publiek, te komen? Overigens niks mis mee als je 14 bent, hoor. Al ben je 3 of 742,85.

Nou, eens kijken of iemand hier op reageert...

Hugo

Danielll
5 mei 2006, 11:09
Waar ligt Tiel? Sorry, ik ben niet zo topografisch ingesteld.. ;)

meul
5 mei 2006, 11:19
Waar ligt Tiel? Sorry, ik ben niet zo topografisch ingesteld.. ;)

misschien weet flipje het?

Minda
5 mei 2006, 11:30
Bij de fruitbomen linksaf...

http://route.mobach.nl/images/map-regionaal.jpg

Daar, dus.

Hugo

Sim-Simon
5 mei 2006, 12:00
Toen ik die topic titel zag dacht ik even dat je wat anders bedoelde.

Minda
5 mei 2006, 12:24
Dat hangt er van af wie zich aanmeldt. En of het mag van mijn vriendin... Maar het gaat eerst om samen muziek maken.

JoostBaksteen
5 mei 2006, 20:19
Jammer dat het zover weg is, die muziek smaak zit wel goed! Das nou precies mijn smaak.

De 21 jarige ouwe lul :p

patricia
5 mei 2006, 23:39
30 jaar oud??

bullshit dude!!

syts
7 juni 2006, 09:45
inderdaad jammer, wel watuit de buurt!
Muzieksmaak zit inderdaad wel oke! Succes nog....

groetjes!

guiman
12 juni 2006, 21:29
Oud? Dertig jaar is toch niet oud snotneuzen! Kijk maar es naar dhr. B. May of K. Richard. Oud? Laat me niet lachen!!!

guiman
12 juni 2006, 21:30
Oh ja, en dan vergeet ik nog The Boss, de Vader Aller Echte Rockers!

Manuel
12 juni 2006, 22:00
Miss is de titel niet zo taktisch, toen ik het las had ik eerst zoiets van: zal wel zo'n suffe 50er zijn ofzo...Maar omdat er toch wat reacties waren en ik nou eenmaal wat nieuwsgierig ben heb ik gekeken...Ik zoek ook een bandje, maar wij zijn denk ik iets te jong voor je :P Kijk maar op http://z4.invisionfree.com/xfactorband/index.php?showtopic=29 ...