PDA

View Full Version : [Bluescontest] Kami's first blues session



Kamicolo
4 mei 2006, 23:32
Hoii,

Na veel geprobeer is dit vind ik het beste wat ik kan, speel nu bijna 1 jaar gitaar dus niet te streng oordelen;) maar ik hoor graag commentaar/reacties.

http://home.wanadoo.nl/jadegraaf/kami_blues.mp3

En zou ik misschien in de prijzen vallen dan zou ik voor de Wah pedaal gaan.

Groeten!

rocker_71
10 mei 2006, 10:36
He Kami,

Lang niet slecht! :strat:
Voor 1 jaar is het echt gaaf.

Toch nog een paar (leer)puntjes:
- probeer wat rust in je solo te pakken. Ik herken dit ook bij mezelf. Je wilt teveel, maar laat nou eens een noot uitklinken.
- het stuk rond 1:00 vind ik gaaf (double stops?)
- je opname kan ook wel wat beter. Af en toe is het signaal te hard, zodat ongewenste vervorming optreedt, ook mis ik veel hoge tonen. Het echtergrond muziekje vind ik zelf eerder storend dan een nuttige toevoeging. Maar smaken verschillen.

Anyway: gaaf gedaan en ga vooral door!!!! :gitarist:

Rock

Kamicolo
10 mei 2006, 14:18
Hey Rock,

Dankje voor je tips/commentaar;)

Ik vind zelf ook als ik er weer naar luister dat ik tesnel speel moet ik idd nog aan werken.

En over die double stops? Ik weet niet wat dat is?

En met het achtergrond muziekje heb ik vooral geprobeerd om dat ook naar voren te laten komen en zelf niet alleen te horen zijn, maar niet zo goed gelukt dus?:P

Bedankt voor je complimenten!

hendrix2
10 mei 2006, 22:58
best wel goed voor 1 jaartje te spelen.
klinkt soms wel wat te staccato (dus met een kleine pauze tussen twee noten) probeer de noten iets vloeiender in elkaar te laten overgaan.
maar in ieder geval, goed gedaan!

Kamicolo
12 mei 2006, 12:36
best wel goed voor 1 jaartje te spelen.
klinkt soms wel wat te staccato (dus met een kleine pauze tussen twee noten) probeer de noten iets vloeiender in elkaar te laten overgaan.
maar in ieder geval, goed gedaan!


hee thx!:)

Ja ik denk dat ik ook beetje zenuwwachtig was met opnemen haha maar zal het onthouden;)!