PDA

View Full Version : epiphone



Mrslash
4 mei 2006, 20:23
zal ik een epiphone les paul classic Goldtop kopen?
ik heb al een epiphone les paul classic ebony

dus eigelijk 2 de zelfde gitaren:S
kan ik niet beter een ander merk of weet ik wat kopen
( op een of andere manier weet ik niet of ik het wel moet doen )

klopt het trouwens ook dat epiphone goldtop's gewoon weg K*t zijn vergeleken met Gibson goldtop's??


greetz!

p.s toch thnx sora!!!!!!!!

Sora
4 mei 2006, 20:25
Als je perse dezelfde gitaar wilt maar in een ander kleurtje laat hem dan overspuiten ofzo, da's een pak goedkopeer :)

Als je wat extra centjes hebt zou ik voor de Gibson CS les paul 1957 Goldtop gaan

maar da's dan weer mijn droom natuurlijk :p

Mrslash
4 mei 2006, 20:33
ja uiteraard dat is ook mijn droom maar ik kan zoiets nooooit van m'n leven betalen.....

Noid
4 mei 2006, 23:01
zal ik een epiphone les paul classic Goldtop kopen?
ik heb al een epiphone les paul classic ebony

dus eigelijk 2 de zelfde gitaren:S
kan ik niet beter een ander merk of weet ik wat kopen
( op een of andere manier weet ik niet of ik het wel moet doen )

klopt het trouwens ook dat epiphone goldtop's gewoon weg K*t zijn vergeleken met Gibson goldtop's??


greetz!

p.s toch thnx sora!!!!!!!!
Doen! Kopen! Gas.

Kim Wilson
5 mei 2006, 08:50
Waarom wil je met alle geweld wat kopen? Zorg eerst dat je weet wat je wil, voordat je overhaaste aankopen gaat doen. Het is niet erg als je een keer in de plus staat op je bankrekening. ;)

Orpheo
5 mei 2006, 10:20
Waarom wil je met alle geweld wat kopen? Zorg eerst dat je weet wat je wil, voordat je overhaaste aankopen gaat doen. Het is niet erg als je een keer in de plus staat op je bankrekening. ;)

so true so true. als ik kijk, ondanks de waarschuwingen van mensen van t forum, wat ik allemaal over de balk heb gesmeten, alleen maar omdat ik ging voor looks of naam, en dat op tel, dan kan ik mezelf wel voor de kop slaan. dan moet je denken aan ongeveer t bedrag dat je voor een nieuwe Gibson VOS R8 betaald....