PDA

View Full Version : combo wordt cab & top



G.G.
4 mei 2006, 18:29
Van de week voor het eerst in mijn leven een kastje gebouwd.

Ben er wel redelijk tevreden mee:

http://img348.imageshack.us/img348/5892/image001290tc.jpg

Moet alleen nog ff een randje over de nietjes bovenaan zetten.

Wat is dat kunstleer een rotspul zeg.......

SimonS
4 mei 2006, 19:03
leuk project! paar vraagjes:

-heb je die Vamp pro in de fx return zitten van de attax?
-heb je achter die blindplate nog wat zitten, of zit daar nog de rest van de attax achter?
-ga je die speakerkast nog helemaal afgesloten maken? Zou ik persoonlijk wel doen..
-wat heb je gedaan met die kunstleer? :nervous: Gewoon erop geniet? Hoezo niet met tolex en lijm?

ik heb ook ooit nog eens het idee gehad om zoiets te fabriceren met mn Mesa Caliber maar verkoop īm toch maar..

G.G.
5 mei 2006, 08:18
leuk project! paar vraagjes:

-heb je die Vamp pro in de fx return zitten van de attax?
Heb het geprobeerd in de fxloop, maar hij klinkt beter als ie ervoor zit. Aangezien ik het leadkanaal van de attax niet gebruik kan dat dus wel.



-heb je achter die blindplate nog wat zitten, of zit daar nog de rest van de attax achter?

Zit niets achter, alleen een beetje ventilatie en reserve ruimte voor eventueel.......



-ga je die speakerkast nog helemaal afgesloten maken? Zou ik persoonlijk wel doen..
Ja, die wordt netjes dicht gemaakt, voor en achter



-wat heb je gedaan met die kunstleer? :nervous: Gewoon erop geniet? Hoezo niet met tolex en lijm?

Lijm uit een spuitbus en aan de binnenzijde nietjes, alleen bij de twee hoeken bovenop kwam ik niet mooi uit. Tolex kon ik hier nergens krijgen. Dat leer is wel heel mooi, alleen moet ik die twee hoeken nog netjes maken met een stripje ofzo.