PDA

View Full Version : Makkelijk Beatles nummer.



rhcp_schipper
3 mei 2006, 18:12
Hallo,

Ik ben op zoek naar een of meerdere makkelijke/simpele beatles nummers. Ik zal jullie gelijk de rede geven waarom ik dit zoek. Mijn oom word volgende week 50, en hij is al meer dan 40 jaar (om en nabij) fan van de beatles. En mijn kado voor hem word dus een of meerdere nummers van de beatles. Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen. Het enigste nummer dat ik echt niet wil spelen is hey jude. Voor de rest is echt alles welkom. En ik heb zelf echt geen flauw idee wat een makkelijk nummer is van de beatles, dus ik dacht ik vraag het hier maar.

Alvast heel erg bedankt.

Bram+
3 mei 2006, 18:16
In je eentje op de gitaar? Begin maar eens met Blackbird. Kan niet verkeerd gaan.

rhcp_schipper
3 mei 2006, 18:29
In je eentje op de gitaar? Begin maar eens met Blackbird. Kan niet verkeerd gaan.


Dankje, ja ik wil gewoon alleen op mijn gitaar een nummer spelen.

Kamicolo
3 mei 2006, 18:35
let it be
day tripper
i feel fine

Bram+
3 mei 2006, 18:43
let it be
day tripper
i feel fine
Die laatste twee zijn nou niet echt bij uitstek geschikt om solo te spelen? Of kan ik me er gewoon niks bij voorstellen.
Nog eentje die je zou kunnen proberen (gewoon accoorden en zang): You've Got to Hide Your Love Away

terrasbeest
3 mei 2006, 18:52
Wel belangrijk : kan je ook wat zingen?
(en geef die ouwe wat anders om naar te luisteren- 40 jaar dezelfde muziek : toch niet elke dag, die arme man toch )

Helter Skelter
3 mei 2006, 19:31
- Across the universe
- I'll follow the sun
- Yesterday
- Michelle
- Mother nature's son

Bram+
3 mei 2006, 20:33
- Across the universe
- I'll follow the sun
- Yesterday
- Michelle
- Mother nature's son
Ah da's trouwens een hele goede. Ik heb ook een versie van Rufus Wainwright, daar doet hij ook een heel stuk solo met alleen gitaar, zonder effecten over de zang etc. Briljante versie, maar het was natuurlijk ook al een goed liedje.

nielsduursma
3 mei 2006, 21:02
hey bulldog.
i am the wallrus.

zijn ook makkelijkere nummers. vooral hey bulldog is vet :hippie:

rhcp_schipper
4 mei 2006, 00:04
Wel belangrijk : kan je ook wat zingen?
(en geef die ouwe wat anders om naar te luisteren- 40 jaar dezelfde muziek : toch niet elke dag, die arme man toch )


LOL, nee hij luisterd ook wel naar andere muziek hoor.....:D (denk ik)

rhcp_schipper
4 mei 2006, 00:07
Allemaal super bedankt voor de reacties, nu heb ik mooi wat te doen.....Echt super bedankt