PDA

View Full Version : Kitscherige RG



Anders Destium
8 november 2002, 19:42
Zo, dit is er weer eentje in de categorie Either you love her or you hate her...

http://www.ibanezrules.com/images/gallery/rggold2.jpg

Ik vind hem helemaal niets dus :smile:

Wel een erg mooie 2e hands flametop 7-snaar (die zie je niet vaak met flametops). Dit is echt net een Soloist om te zien:

http://www.ibanezrules.com/images/used/rg7ct.jpg

Mithrandir
8 november 2002, 20:09
ik vindt die bovenste nog niet eens zo heel erg lelijk, ja ok hij is wel ontzettend kitsch, maar niet echt lelijk.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-11-08 20:10 ]</font>

Ic3gl0vE
8 november 2002, 20:48
braak...

maar die onderste heeft wel een mooie top

pim1234
8 november 2002, 22:32
sweeeeeeeeet.....die rggold...is vet...maar die sevenstring egt vettttttt....tja ibanez rulez heeeeeeee.....

vulvasonic
8 november 2002, 23:36
Ik heb iets vreemds. De lelijkste gitaren ga ik naar verloop van tijd altijd heel erg mooi vinden...
Deze is zo lelijk....zo een wil ik ook!
Schitterend! Geweldig!
;}

Anders Destium
9 november 2002, 00:18
Wacht eerst maar tot je er een kan betalen...

Fenisi
9 november 2002, 00:37
me luv birdies!

Moonchild
9 november 2002, 10:38
Waarom moet Ibanez mij altijd zo kwellen?!?!?

*barst in huilen uit*

Moonchild
9 november 2002, 10:39
want als dat geen mooie gitaren zijn weet ik het ook niet meer

Ibanez
9 november 2002, 10:49
Op 2002-11-09 10:38, schreef Moonchild:
Waarom moet Ibanez mij altijd zo kwellen?!?!?

*barst in huilen uit*
inderdaad!....

Liam Gallagher
9 november 2002, 11:22
Ibanez sucks! Fucking metal gitaren aargh!

Ic3gl0vE
9 november 2002, 12:48
ibanez maakt wel meer dan metalgitaren hoor..

de kortzichtigheid slaat weer toe op het forum :sad:

Anders Destium
10 november 2002, 01:06
Helaas :sad:

MegaDrive
10 november 2002, 01:47
Wel vet om met zo'n kitscherige gouden plank in je ultrathrashgoreinfestedboweldecompositionband op het podium je satanische spreuken te verkondigen om hem vervolgens helemaal aan gort te rammen :grin:. Nou ja dat laatste niet dan.

guitarmusicman
10 november 2002, 11:55
Nou met zo een ding kan je er in ieder geval zeker van zijn dat je aardig origineel bezig bent

signsofzodiac
10 november 2002, 12:32
Ik vind hem helemaal fantastisch!!! Dat gaat er gaaf uit zien op een podium met slechts 1 spot op je gitaar en verder alles donker! En bij Rich is ie best betaalbaar. Kloten dat m'n UV er nog niet is...

Ironhead
10 november 2002, 14:55
Op 2002-11-08 19:42, schreef Anders Destium:
Zo, dit is er weer eentje in de categorie Either you love her or you hate her...

Wel een erg mooie 2e hands flametop 7-snaar (die zie je niet vaak met flametops). Dit is echt net een Soloist om te zien:

http://www.ibanezrules.com/images/used/rg7ct.jpg


Bah! Foeilelijk! Neem dan een echte Soloist. Heb je een handgemaakte gitaar van hoge kwaliteit en nog neckthru ook!

Braindead
10 november 2002, 15:37
Of je hem nou mooi vind of lelijk het is wel apart.
Ik vind die vogeltjes op de body trouwens wel leuk, zo'n ding moet toch goed gaan verkopen nu ze de wet m.b.t. de jacht weer gaan versoepelen in Nederland.

Anders Destium
10 november 2002, 21:15
IronHead: Iets is niet mooi of lelijk OMDAT het zus of zo is, jji had die flametop natuurlijk WEL mooi gevonden als het een Soloist was geweest :razz:
Je mag die gitaar van mij best lelijk vinden (ik ben wel aardig :smile: ), maar niet OMDAT het een Ibanez is, dat is totale nonsens. Ik kijk eerst naar de gitaar, en pas later naar de headstock, hoewel ik (net als jij) misschien niet helemaal subjectief ben..

Ik heb trouwens (net als Iceglove) ook liever een Soloist dan een RG, boek mij maar voor een SL-1 snakeskin of Eerie dess swirl :wink:
Maar de financien laten dat tot nog toe niet toe, ik heb wel op het punt gestaan een SL-1 te kopen in plaats van mijn PGM, ik vond de laatste alleen én beter spelen, feller klinken én mooier. Dat deed de meerwaarde van het handgebouwd Amerikaans zijn (as if) en neckthru meer dan teniet. Ik laat echter een Soloist de volgende keer niet ZO makkelijk meer lopen...
Voor een RG3120 of RGT3120 teken ik elke dag, eerder dan voor een in mijn ogen lelijke soloist (ik vind sommige echt duidelijk mooier dan andere)

En dat het maar duidelijk is (hoop ik) :smile:


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anders Destium op 2002-11-10 23:47 ]</font>

Ic3gl0vE
10 november 2002, 23:12
Ironhead sommige mensen hebben liever een RG dan een Soloist hoor.. (not including me )

Moonchild
10 november 2002, 23:37
*raises hand* inderdaan, maar dit komt misschien omdat ik nog nooit op een jackson soloist heb gespeeld.

Ironhead
11 november 2002, 11:15
Anders, duidelijk hoor! Enne ... ik ben ook heus wel aardig, hoor, zodra je je realiseert dat ik qua gitaren totaal niet objectief ben :smile: Maar goed, ik vind de gitaar ECHT niet mooi en dat is subjectief. het gaat er beslist niet zozeer om dat het een Ibanez is, hoewel ik bepaald geen fan van dat merk ben. Ik begreep je vergelijking met een Soloist niet omdat ik de bodytypes niet echt op elkaar vind lijken.

Oja, handgemaakt amerikaans, as if? Ja heus, geloof me :smile:

Rutger
11 november 2002, 13:19
k Vind die gouden echt top (voor een ibanez :smile: )! De vogeltjes maken het wel af. Dan vind ik die 7string maar gewoontjes, ik hou wel van originaliteit.

skabouter
11 november 2002, 13:42
ik vind het niet zo mooi. gewoon een beetje te over dreven. die vogels zijn wel mooi verder, maar dat gouden is niet mijn stijl.

Ic3gl0vE
11 november 2002, 22:46
als je een gitaar met goud wilt moet je een Vigier aniversary kopen..
krijg je zelfs een 24 karaats gouden plectrum bij :smile:
en er zitten diamantjes in de tone en volume knop
$30.000

Phizer
13 november 2002, 18:33
ik vind 'em wel mooi maar niet super ofzo... en als ie veel meer zou kosten dan een andere top-klasse RG dan zou ik hem absoluut niet kopen