PDA

View Full Version : Terminator II Theme - Guns & Roses - You could be mine



DTmaster
2 mei 2006, 00:27
Hallo


Ik even wat gespeeld over een backing track van Guns & Roses , mischien ken je het nummer laat me weten of je het wat vind !!!!


Groeten

DT


bestand naam : gunsroses---You-could-be-mine


link : http://www.putfile.com/dtmaster

Basseytje
2 mei 2006, 13:37
nou klinkt niet slecht... wanneer ga je een geheel eigen nummer maken???

DTmaster
2 mei 2006, 14:10
haahah ja ik wil dat altijd wel doen maar

punt 1 ik heb geen verstand van hoe ik digitale drums moet maken en thats it want een gitaar een bas en piano heb ik wel maar de drums lukken me gewoon niet ,,, al die cijfers enzo :) ?

armageddon
2 mei 2006, 14:22
cijfers? verklaar je nader :)
Koop Drum Kit From Hell Superior en je kan a/h werk.

DTmaster
2 mei 2006, 14:28
nou ik guitar pro heb je dat dat elk apart geluid heeft een cijfer bijvoorbeel de crash is dan 47 ,,,

Elke drum tab in guitar pro zit er namelijk "nIET" zo uit maar anders http://2112design.com/screenshot.gif

Iniedergeval check ik ff dat progje uit !!

armageddon
2 mei 2006, 20:09
Nouja, progje.. zeg maar virtueel drumstel met 35GB aan samples. Daarvoor heb je aan GuitarPro in ieder geval niet genoeg en zal je het moeten programmeren in Cubase/Sonar/etc. Oftewel, een goede sequencer.

DTmaster
20 mei 2006, 12:29
ok dan thanx :)

kassie
23 mei 2006, 22:56
klinkt wel gaaf ja. wat voor gitaar met welke elementen heb je? mooi hoe je bij de solootjes je eigen dingen verwerkt

DTmaster
24 mei 2006, 12:21
ya hey bedankt ,tja ik hou niet plagiaat :) , haha :)

Ik Heb een Fender super strat met een Seyour Duncan JB-4 mischien ken je die wel

Groeten

DT

kassie
30 mei 2006, 00:13
dan heb je een vette strat. ik kon al wel iets horen aan de bends dat het waarschijnlijk geen les paul was maar het klinkt wel supervet.

DTmaster
30 mei 2006, 09:11
dank je wel ... tja ik blijf dit een goed gitaartje vinden , ik heb ook wel een cheapie guitar met een nieuw element ( dat is de Dimarzio Super Distortion) maar op een of andere manier vind dat maar niks dus dit is wel beterzz ja :)