PDA

View Full Version : Alesis Quadraverb Plus



D.C.Marvin
8 november 2002, 19:31
Hoi , ik ben op zoek naar muzikanten die ook over dit apparaat beschikken . Ik zou er dolgraag " Shadow" - echo's mee programmeren . Voornamelijk de multi-taps . Iemand sugesties ? Kan ik die ergens downloaden ??? Alvast bedankt !

piezo
24 november 2002, 18:26
Ik heb er ook één maar heb de multitaps nooit gebruikt. Om eerlijk te zijn omdat ik niet zo goed weet wat ik er mee kan. Als je er achter komt hoe dat Shadows geluid het mooiste kan worden benaderd, wil ik het ook graag weten. Je moet in ieder geval ook wat galm gebruiken en spelen met de strat-pook in je hand, met vooral het midden element.

D.C.Marvin
25 november 2002, 11:43
Bedankt Piezo voor je reactie . Wat het "Shadow"geluid betreft ,ben ik al aardig op weg hoor .Ik bezit een VOX AC 30 ,een Marvin Strat en ik speel momenteel langs een Speciaal geprogrameerde ZOOM 508 . Ik kom al aardig in de buurt. Behalve voor Apache... Die instelling vind ik niet zo geslaagd . Daarom die Multitap van Alesis.
Nog iemand sugesties ?

piezo
26 november 2002, 16:13
Speelde Hank M. over een Vox?? Moet met mijn Koch KC 50 dan ook goed gaan, ook EL 84's en een "Vox" klank.

D.C.Marvin
27 november 2002, 14:09
Ja,tuurlijk speelden the Shadows op VOX .JAREN ! Meer bepaald de beroemde AC30 .Nu haast niet meer betaalbaar.Met een Meazzi echokamer . Was HEEL bekend toen . Vandaar dat ik op zoek ben naar die instellingen van die Multitap .Die heb je nodig bij o.a. Wonderfull Land , Peace Pipe ,Apache... Piezo,heb jij de juiste instellingen voor bovengenoemde songs ?

habberdoedas
27 november 2002, 21:10
Hé D.C. Marvin,

Waarom probeer je niet een Fender buizenreverb en en oude Copycat tape echo of Roland space echo. Ik denk dat je dan veel beter het geluid van Hank (BRIL) Marvin kan benaderen.

D.C.Marvin
29 november 2002, 10:35
Hoi Habberd...Nee,een Fenderversterker in combinatie met een Strat klinkt NIET !Toch zeker geen Shadow-klank...en om terug met tape-echo te beginnen heb ik geen zin.
Zit ik WEER met die ruis en andere hinderlijkheden .Ik moet gewoon iemand vinden die de multitap-instellingen al es heeft geprogrammeerd .Dan een beetje galm erbij en....BINGO !Toch bedankt voor je reactie !

piezo
30 november 2002, 13:08
Op 2002-11-27 14:09, schreef D.C.Marvin:
Ja,tuurlijk speelden the Shadows op VOX .JAREN ! Meer bepaald de beroemde AC30 .Nu haast niet meer betaalbaar.Met een Meazzi echokamer . Was HEEL bekend toen . Vandaar dat ik op zoek ben naar die instellingen van die Multitap .Die heb je nodig bij o.a. Wonderfull Land , Peace Pipe ,Apache... Piezo,heb jij de juiste instellingen voor bovengenoemde songs ?


Nee, maar ik ga op zoek want ik hou ook van dat geluid. Samen komen we verder dan alleen, denk ik. Je hoort nog van me.

D.C.Marvin
30 november 2002, 14:01
Op 2002-11-30 13:08, schreef piezo:


Op 2002-11-27 14:09, schreef D.C.Marvin:
Ja,tuurlijk speelden the Shadows op VOX .JAREN ! Meer bepaald de beroemde AC30 .Nu haast niet meer betaalbaar.Met een Meazzi echokamer . Was HEEL bekend toen . Vandaar dat ik op zoek ben naar die instellingen van die Multitap .Die heb je nodig bij o.a. Wonderfull Land , Peace Pipe ,Apache... Piezo,heb jij de juiste instellingen voor bovengenoemde songs ?


Nee, maar ik ga op zoek want ik hou ook van dat geluid. Samen komen we verder dan alleen, denk ik. Je hoort nog van me.
Bedankt alvast ....Ben es benieuwd .

nocaster
2 december 2002, 16:37
Er bestaat een effect die absoluut die bandecho imiteerd. Het is de Amtech Age-Pro
Ik heb hem vorige week gekocht echt te gek.
Kijk op http://www.guitarecho.com.
Hier vind je ook alle instellingen voor diverse Shadows hits.
gr.
Wim

D.C.Marvin
7 december 2002, 10:34
Die Amtech is mij bekend , ja . Belgisch produkt he ? Maar in mijn Quadraverb zitten die multitaps OOK hoor . Ik zoek alleen iemand die de JUISTE instellingen ervan heeft. Wim , kan jij aan de hand van JOU instellingen mij verder op weg helpen ? Ik zoek dus alleen de Multitap-instellingen .
Bedankt alvast !

sash
7 december 2002, 11:13
Op 2002-11-29 10:35, schreef D.C.Marvin:
Nee,een Fenderversterker in combinatie met een Strat klinkt NIET !


?!?!?!?! Ga jij je even heel snel schamen!

D.C.Marvin
7 december 2002, 13:22
Op 2002-12-07 11:13, schreef sash:


Op 2002-11-29 10:35, schreef D.C.Marvin:
Nee,een Fenderversterker in combinatie met een Strat klinkt NIET !


?!?!?!?! Ga jij je even heel snel schamen!

Nee, geeft GEEN Shadow-klank ! En daar blijf ik bij ....Je MOET VOX ac30 hebben !