PDA

View Full Version : Ik Ben Terug!!!!



Dila
1 mei 2006, 17:22
WOOHOO ik weet niet of er hier nog mensen zijn die zich mij herinneren maar ik heb hier een aantal jaar geleden vele uurtjes doorgebracht :D Toen nog in de gedaante van 14jarig Nirvana-geobsedeerd gothicmeisje wahaha maar ik ben veranderd. Heb geen idee of mijn respecteerde exvriendje Kitaarhiero hier ook nog wel ns komt eigenlijk... Anyway, ik hoop dat er nog mensen hier zijn die ik ken ;)

Mithrandir
1 mei 2006, 17:34
Oh jee...

Hoi en welkom terug.

En succes.....dat vooral eigenlijk, ik denk dat zeer binnenkort toch een van de meest beruchte quotes aangaande jouw persoon ten tonele zal verschijnen.

Mitch
1 mei 2006, 17:46
Er was toevallig pas een topic in Off Topic over of de oude garde nog een beetje aanwezig was.

Ja dus :D

Rutger
1 mei 2006, 17:48
Ik kan me alleen nog herinneren dat je altijd ruzie had en iedereen je op de kast zat te jagen... ;)

Dila
1 mei 2006, 18:18
haha nou ik ben ook niet terug omdat ik iedereen zo aardig vind hier, meer om even te lachen :D

en die beruchte quote maakt me erg nieuwsgierig....

Reel Big Fish
1 mei 2006, 18:21
Ga weg vieze gothic!!

... >_>

Edit: mocht iemand hier onverantwoord aanstoot aan nemen --> ga lekker rukke ofzo

Dila
1 mei 2006, 18:24
ik ben geen gothic

Reel Big Fish
1 mei 2006, 18:26
Dus je bent wel vies?? Oeh, dat worden kinky avondjes dan!!

Dila
1 mei 2006, 18:37
ik ben op dit moment wel vies, ik heb al sinds gisterochtend niet gedoucht...

Das Schaap
1 mei 2006, 18:53
Waar blijft Roadkill, euh FnaRK :rockon: :o

hoofd
1 mei 2006, 19:01
Idd, ik zit ook op Mario's befaamde kreet te wachten. Welkom terug kleine muts, post 's foto's hoe je er tegenwoordig uit ziet?

Dila
1 mei 2006, 19:10
oke :)
http://i20.photobucket.com/albums/b203/Zeefhoofd/babetwapperendeharen.jpg

grown up dont you think?

hoofd
1 mei 2006, 19:16
Ja, je bent duidelijk veranderd (al zou ik mijn god niet weten hoe je er vroegâh uitzag, slecht geheugen). Ik zou zeggen, scroll 's door naar offtopic en stel jezelf bloot aan alle vormen van kritiek en beledigingen, just like the good ol' days.

Helter Skelter
1 mei 2006, 19:36
WELKOM DILA WELKOM

Dila
1 mei 2006, 19:49
haha ja dat ga ik doen, en ik zag er vroegah niet eens zo heel anders uit... alleen dan met nirvanashirtjes enzo ;)

Bram+
1 mei 2006, 20:04
Nirvana en gothic is echt zó 2002.

Dila
1 mei 2006, 20:09
het was toen ook 2002

Bram+
1 mei 2006, 20:11
het was toen ook 2002
Wat een toeval, hehe.

Trouwens, ik snap in de eerste plaats al eigenlijk niet waarom mensen besluiten gothic te worden (ze schijnen het gewoon te zijn), maar wat doet je eigenlijk besluiten géén gothic meer te zijn dan?

Dila
1 mei 2006, 20:17
ik was helemaal geen gothic, ik had alleen wel eens een zwart rokje aan en toen vond men mij gothic maar ik heb nooit besloten het te worden hahaha
nu wordt ik gelukkig nooit meer gothic genoemd

Bram+
1 mei 2006, 20:19
Gelukkig maar dan. Je luistert nog wel steeds Nirvana?

Dila
1 mei 2006, 20:20
neuh niet echt... vind het nog best goed maar ik luister nu meer naar andere shizzle

Reel Big Fish
1 mei 2006, 20:23
nu wordt ik gelukkig nooit meer gothic genoemd

Hoe noemde ik je dan? :p

Dila
1 mei 2006, 20:27
ik bedoel door mensen op straat, jou commentaar tel ik niet mee...

Gast
1 mei 2006, 20:40
neuh niet echt... vind het nog best goed maar ik luister nu meer naar andere shizzle
Wat voor andere shizzle dan?

Dila
1 mei 2006, 20:48
Wat voor andere shizzle dan?

hmm Led Zeppelin, The Darkness, AC/DC, Doomfoxx...

Bram+
1 mei 2006, 20:52
hmm Led Zeppelin, The Darkness, AC/DC, Doomfoxx...
Je mag blijven, hehe.

Het gaat misschien pijn doen, maar ik moet het toch vragen:
Red Hot Chili Peppers ja/nee?
Denk er even over na.

Dila
1 mei 2006, 20:56
Je mag blijven, hehe.

Het gaat misschien pijn doen, maar ik moet het toch vragen:
Red Hot Chili Peppers ja/nee?
Denk er even over na.

JA! absoluut ja, een van mijn favorieten zelfs

Bram+
1 mei 2006, 21:02
JA! absoluut ja, een van mijn favorieten zelfs
Da's dan weer jammer, maar je krijgt het voordeel van de twijfel.

Dila
1 mei 2006, 21:05
Da's dan weer jammer, maar je krijgt het voordeel van de twijfel.

wat is er nou weer mis met de peppers....

Bram+
1 mei 2006, 21:16
wat is er nou weer mis met de peppers....
Ze hebben bij elkaar hooguit 2 albums aan fatsoenlijk materiaal uitgebracht (en wees maar niet bang, ik heb alles gehoord), en het is muzikaal verder niet echt een uitdaging (om te luisteren dan in ieder geval).

Maar dat vind ik.

hoofd
1 mei 2006, 21:41
Bram, niet zeiken, de Peppers luistert zeer lekker weg, zo'n beetje alles van ze.

The Darkness vind ik daarintegen wel erg slecht...slappe kutmuziek.

Anders Destium
1 mei 2006, 21:42
Welkom terug Dila! Kun je onderhand wel gitaar spelen?

Bram+
1 mei 2006, 22:09
Bram, niet zeiken, de Peppers luistert zeer lekker weg, zo'n beetje alles van ze.

The Darkness vind ik daarintegen wel erg slecht...slappe kutmuziek.
Dat is het misschien nou juist. Ik wil juist wél moeten luisteren. Als ik muzikaal behang wil, dan kies ik wel iets wat minder zeurderig overkomt, imo.

En dit zeg je ook alleen maar omdat je wil neuken.

hoofd
1 mei 2006, 22:16
En dit zeg je ook alleen maar omdat je wil neuken.
PARDON??? :o
Ik hang 'm nog liever in een gehaktmolen dan in een ex-gothic. Geef mij maar hippies.

Maar ik heb veel respect voor de Peppers, stuk voor stuk goede muzikanten en showmakers. En terwijl ze de albums makkelijk kunnen vullen met technische rompslomp kiezen ze voor lekkere goed in het gehoor liggende liedjes. En dat waardeer ik.

Bram+
1 mei 2006, 22:21
PARDON??? :o
Ik hang 'm nog liever in een gehaktmolen dan in een ex-gothic. Geef mij maar hippies.
Hehe mijn excuses.

Maar ik heb veel respect voor de Peppers, stuk voor stuk goede muzikanten en showmakers. En terwijl ze de albums makkelijk kunnen vullen met technische rompslomp kiezen ze voor lekkere goed in het gehoor liggende liedjes. En dat waardeer ik.
Als ik goed in het gehoor liggende liedjes (met nadruk op liedjes) zoek, luister ik wel naar Queens of the Stone Age of zo. Ik hoef ook geen supertechnische muziek altijd, maar de peppers zijn me toch iets te suikerzoet denk ik.

Joey Handsome
1 mei 2006, 22:49
Precies, fuck the Peppers! Met dat gezanik over Californië enzo... en wie het daar niet mee eens is: EAT A BAG O' DICKS COCKSMOKER!













:D

patricia
1 mei 2006, 23:07
hoi dila,

ik ken je niet maar ehhh....welcome back zou ik zeggen.
patricia.

Mufftin
2 mei 2006, 00:00
ik zeg goedendag en we zetten je op het lijstje forum sletjes

Bram+
2 mei 2006, 00:02
ik zeg goedendag en we zetten je op het lijstje forum sletjes
Niet dat ik iemand slet wil noemen, maar als ik het goed begrijp stond ze daar al bovenaan.

Dai
2 mei 2006, 00:06
ik zeg goedendag en we zetten je op het lijstje forum sletjes
damn right :cooler:

Anders Destium
2 mei 2006, 00:09
Ze is de oermoeder, baarmoeder, of iig iets in die geest van de forumsletjes.

Dai
2 mei 2006, 00:11
ik kan natuurlijk niet voor de rest spreken, maar ze is mijn grote voorbeeld in ieder geval :cooler:

Anders Destium
2 mei 2006, 00:12
Dila heeft een enorme impact gehad op de vrouwenbeweging op gitaarnet. Of dat positief of negatief is geweest laat ik maar in het midden...

Mufftin
2 mei 2006, 00:16
damn zijn alle vrouwen hier sletjes, fack man ik wou er nog wel geld voor dokken om met hun uit te gaan. Maar nu gaan ze gewoon vrijwillig mee voor een BrEZaRRR

Reel Big Fish
2 mei 2006, 00:51
Knap, hoe ik na minder dan een dag al een hekel kan hebben aan iemand:


Ik hou van aandacht, dus ik ga maar naar gitaarnet forum, omdat dat allemaal rukkers zitten, die vast om mijn msn gaan vragen en dan doe ik net alsof ik een breezersletje ben. Maar eigenlijk ben ik gewoon een vieze, dikke stink-gothic, die nooit verder zal komen dan het pijpen van lead-gitaristen
[/mijn mening]

Dila
2 mei 2006, 01:00
heel grappig van je hoor, maar ik ben niet dik en geen gothic... waarom zou ik godsnaam gothic zijn waar komt dat vandaan....

Reel Big Fish
2 mei 2006, 01:02
Toen nog in de gedaante van 14jarig Nirvana-geobsedeerd gothicmeisje

Eens een gothic, altijd een gothic.

Sorry hoor, maar sinds die ene gothic mijn zaad niet doorslikte, heb ik een hekel aan alle gothics!

Dila
2 mei 2006, 01:09
reel big fish zullen zich vast schamen dat jij je naar hun vernoemd

Dai
2 mei 2006, 01:10
maar goed Dila, vertel eens wat meer over jezelf :)

hoofd
2 mei 2006, 01:14
Knap, hoe ik na minder dan een dag al een hekel kan hebben aan iemand:

Ik vind dat jij best wel meer respect mag hebben voor onze Dila, kuthoer der kuthoeren.

Dila
2 mei 2006, 01:17
ehm nou ik heet dus eigenlijk geen dila maar babs, en ik woon vlak bij amsterdam. ik ben op dit moment postbode maar volgend jaar ga ik weer naar school. Mijn favoriete band is The Darkness, en verder hou ik van ijs eten en sex, drugs & rock 'n roll enzo
en wie ben jij, dai??

Dai
2 mei 2006, 01:20
leuk dila! wat voor school doe je? chocolade of aardbeienijs?

nou ik heet dus niet dai, maar dieuwertje en ik zit op school in de 6e en ik heb op dit moment vakantie. verder speel ik saxofoon, piano en gitaar en heb ik 2 katten en 2 broertjes.

Dila
2 mei 2006, 01:23
leuk :) katten zijn lief. ik ga een modeschool doen volgend jaar... was begonnen met de pabo maar dat vond ik maar stom. en chocolade en aardbeien ijs is allebei te goddelijk... het enige wat lekkerder zou kunnen zijn dan ijs is sex met Dan Hawkins

Das Schaap
2 mei 2006, 02:00
het enige wat lekkerder zou kunnen zijn dan ijs is sex met Dan Hawkins
:o


Wat een KUTHOER !!!



:hippie:

Luke-wannabe
2 mei 2006, 02:21
leuk :) katten zijn lief. ik ga een modeschool doen volgend jaar... was begonnen met de pabo maar dat vond ik maar stom. en chocolade en aardbeien ijs is allebei te goddelijk... het enige wat lekkerder zou kunnen zijn dan ijs is sex met Dan Hawkins
Hehe welcome ennehh.. Neem Justin, dan zie je tenminste al door zijn pakje heen wat ie van je vind...

En niet fucken met de Chili's! :sssh:

Bins
2 mei 2006, 03:17
reel big fish zullen zich vast schamen dat jij je naar hun vernoemd

Reel Big Fish moeten zich zowizo schamen voor die takkeherrie die ze de wereld in brengen!
Maar goed, welkom terug. Post vooral veel foto's van jezelf en cyber-flirt met ouwe mannnen, das een beetje het nieuwe ding hiero.

Stratman70
2 mei 2006, 10:58
en verder hou ik van sex,

Ik vroeg het je al eerder, maar nog steeds geen antwoord;

Do you take it in the ass?

Mithrandir
2 mei 2006, 11:00
Kom op stratman, van dat soort opmerkingen hoef jij het toch niet te hebben.

Kim Wilson
2 mei 2006, 11:06
He Dila, welkom terug!

Ik was er toen ook al, maar nog niet in off-topic. Nu des te meer. 8-)

Mufftin
2 mei 2006, 11:07
leuk dila! wat voor school doe je? chocolade of aardbeienijs?

nou ik heet dus niet dai, maar dieuwertje en ik zit op school in de 6e en ik heb op dit moment vakantie. verder speel ik saxofoon, piano en gitaar en heb ik 2 katten en 2 broertjes.

het is leuk dat je je broertjes na de katten noemt, broeder en zuster liefde wat lieffff

Dila
2 mei 2006, 11:55
:o


Wat een KUTHOER !!!



:hippie:


hahahahaha ik hoopte al op zo'n reactie :D:D

Mufftin
2 mei 2006, 12:45
oh mijn god het is iemand die het leuk vindt als je haar hoer noemt.

Martin_1983
2 mei 2006, 13:03
Ja..wat een slet :satisfie:


Daar zouden er meer van moeten zijn.. :rockon:

Reel Big Fish
2 mei 2006, 13:07
Reel Big Fish moeten zich zowizo schamen voor die takkeherrie die ze de wereld in brengen!

Dat zeggen alle gothics! Ga lekker Within Tempation (schrijf ik vast fout) luisteren ofzo :p

@ hoofd: misschien heb je wel gelijk

Edit: jongens dit is echt erg. Pas een dag een topic open en al meer posts dan in ieder "Stel je voor" topic. Dan mag het misschien wel de hoer der hoeren zijn, maar overdrijven kan ook!

Anders Destium
2 mei 2006, 13:22
http://lelombrik.free.fr/LoMBriK/STFU%20n00b%202.jpeg

We hebben Dila een tijd moeten missen.

Orpheo
2 mei 2006, 13:39
wat is er nou weer mis met de peppers....

wat niet? zeikerige zeurmuziek. je begon zo goed! led zep, doomfoxx, the darkness.... en dan de peppers...




old habits die hard




ofzo

Dila
2 mei 2006, 14:04
Dat zeggen alle gothics! Ga lekker Within Tempation (schrijf ik vast fout) luisteren ofzo :p

@ hoofd: misschien heb je wel gelijk

Edit: jongens dit is echt erg. Pas een dag een topic open en al meer posts dan in ieder "Stel je voor" topic. Dan mag het misschien wel de hoer der hoeren zijn, maar overdrijven kan ook!


ff lezen snoes, dat was niet mijn quote, ik vind reel big fish best goed. within temptation daarintegen vind ik vrij walgelijk.
valt me wel mee dat men hier the darkness nog waardeerd, daar wordt ik meestal om uitgelachen...

Harry
2 mei 2006, 14:14
wat niet? zeikerige zeurmuziek. je begon zo goed! led zep, doomfoxx, the darkness.... en dan de peppers...




old habits die hard




ofzo

tja, met alle respect voor Led Zeppelin, maar dat gejank kan ik ook niet altijd aanhoren. Dan toch liever de RHCP.......

Dila
2 mei 2006, 14:26
hmm ik vind led zeppelin wel beter dan de peppers. maar het is niet echt te vergelijken

Bram+
2 mei 2006, 14:31
hmm ik vind led zeppelin wel beter dan de peppers. maar het is niet echt te vergelijken
Hehe da's gewoon niet eens een discussie.

Dai
2 mei 2006, 14:35
leuk dila! wat voor school doe je? chocolade of aardbeienijs?

nou ik heet dus niet dai, maar dieuwertje en ik zit op school in de 6e en ik heb op dit moment vakantie. verder speel ik saxofoon, piano en gitaar en heb ik 2 katten en 2 broertjes.
oh mijn god... ik was gisteren zwaar naar de kloten.. :D

Dila
2 mei 2006, 14:40
oh mijn god... ik was gisteren zwaar naar de kloten.. :D

haha nou dat viel nog wel mee toch, je was de enige die iets normaals post eigenlijk ;)

Orpheo
2 mei 2006, 14:55
tja, met alle respect voor Led Zeppelin, maar dat gejank kan ik ook niet altijd aanhoren. Dan toch liever de RHCP.......

RHCP moet eens leren muziek maken, en moeten eens leren niet van die zeikzaagharkhark muziek te maken. tis ALTIJD hetzelfde. dat kan je van led zep in ieder geval niet zegen. als ik RHCP hoor, is t ALTIJD hetzelfde geemmer.

@ dila: ja herkenbaar. 'oh haha the darknessssssss loser/gay/fag' whatever. boeie. tis gewoon lekkere muziek.

Orpheo
2 mei 2006, 14:55
haha nou dat viel nog wel mee toch, je was de enige die iets normaals post eigenlijk ;)

daarom! TOEN was het normaal! kan je nagaan hoe het normaal is :D

no offence dai ;)

Dai
2 mei 2006, 14:59
IRL ben ik een enorme bitch... ik ontken het niet!

Dila
2 mei 2006, 15:03
@ dila: ja herkenbaar. 'oh haha the darknessssssss loser/gay/fag' whatever. boeie. tis gewoon lekkere muziek.

ja haha ik vind het juist leuk dat ze zo fout zijn, dat is het coole aan ze

Droffie
2 mei 2006, 15:30
Peppers waren goed, nu zijn ze bar slecht....Na Blood, Sugar, Sex, Magic geen plaat meer gemaakt die 't aanhoren waard was...

FUCKING SELL OUT'S!!!


Zo, moest ik effe kwijt...Welkom terug Dila... :hippie:

Orpheo
2 mei 2006, 17:28
ja haha ik vind het juist leuk dat ze zo fout zijn, dat is het coole aan ze

mij boeit dat niet. ik vind alleen hun sound grandioos. menig forummer zal wel weten dat mijn favo combi les paul+marshall is..... rara waar DAT nu toch vandaan komt ;)

Droffie
2 mei 2006, 17:31
mij boeit dat niet. ik vind alleen hun sound grandioos. menig forummer zal wel weten dat mijn favo combi les paul+marshall is..... rara waar DAT nu toch vandaan komt ;)

hoe bevalt je PRS Orph?

Dude
2 mei 2006, 17:41
September 2001: Dila meldt zich aan

Oktober 2001: Dila word voor het eerst kuthoer genoemd (+reden) omdat zo was

Eind 2001: Dila kreeg wat met kitaarhero

Geheel 2002: iedereen kotste het verliefde gezwijmel van kitaarhero en dila uit

Ergens 2003: Relatie ging over en Dila was pleite

Heden: Helaas is ze weer terug... des te minder aandacht je ze geeft des te eerder is ze weer pleite. En dat is het beste voor ons allemaal...

Droffie
2 mei 2006, 17:43
Ja, laten we gaan zeiken als op gitaarnet een vraag over een gitaar wordt gesteld. :roll:
Lazer jij lekker op naar de chat met je tijdslijn. Dit is en blijft een forum voor gitaristen, hoop ik...

't moet toch niet erger worden op dit schijtforum...

Orpheo
2 mei 2006, 17:52
hoe bevalt je PRS Orph?

goed, goed!! speelt heel lekker! zit qua sound tussen sg en les paul is. het felle van de sg en de ballen van de PRS! tis echt een heerlijke sologitaar.

@ jorien: niet zeiken!!!!

the joshua tree
2 mei 2006, 17:52
RHCP moet eens leren muziek maken, en moeten eens leren niet van die zeikzaagharkhark muziek te maken. tis ALTIJD hetzelfde. dat kan je van led zep in ieder geval niet zegen. als ik RHCP hoor, is t ALTIJD hetzelfde geemmer.

@ dila: ja herkenbaar. 'oh haha the darknessssssss loser/gay/fag' whatever. boeie. tis gewoon lekkere muziek.

Grappig, ik heb precies hetzelfde! Maar dan moet je wel even RHCP en The Darkness omdraaien.

Droffie
2 mei 2006, 18:00
goed, goed!! speelt heel lekker! zit qua sound tussen sg en les paul is. het felle van de sg en de ballen van de PRS! tis echt een heerlijke sologitaar.

@ jorien: niet zeiken!!!!

Top! Hep je foto's ergens gepost? Ben wel benieuwd naar 't beest... 8-)

Orpheo
2 mei 2006, 18:04
Top! Hep je foto's ergens gepost? Ben wel benieuwd naar 't beest... 8-)

staat in n heel eigen topic :D moet je ff de search gebruiken :)

zoeken op prc mccarty is een goeie denk ik ;)

Dude
2 mei 2006, 18:09
't moet toch niet erger worden op dit schijtforum...

droffie....

maak het jezelf EN ons dan niet zo lastig en zoek een leuker forum, of in ieder geval een forum dat beter bij je past ??

FNaRK
2 mei 2006, 18:11
dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila


jajajajaja gezellig......

nou nog klitaarhero en we zijn weer compleet























EN NOU GODDOMME OPZOUTE NAAR HET TINA FORUM

VIEZE AANDACHTVRAGENDE STINKHOER

the joshua tree
2 mei 2006, 18:14
Ik ben voor FNaRK!

Orpheo
2 mei 2006, 18:15
dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila


jajajajaja gezellig......

nou nog klitaarhero en we zijn weer compleet























EN NOU GODDOMME OPZOUTE NAAR HET TINA FORUM

VIEZE AANDACHTVRAGENDE STINKHOER

EN NOU OPZOUTEN NAAR JE GRAFKIST, AANDACHTEISENDE RETARD DIE ALLEEN MAAR KAN SCHELDEN IN CAPS LOCK EN GROTE LETTERS, EN NIET KAN MENGEN ONDER DE GROTE MENSEN, ONDANKS DAT IE ZOU OUD IS DAT JE HAAST EEN MUMMIE BENT, EN DUS MAAR WEER GAAT ZITTEN EIKELEN!

WAT


KAN


JE


WEL!!!!!



loser

Dila
2 mei 2006, 18:16
ik had eigenlijk wel verwacht dat kitaarhiero hier nog wel zou komen... of hebben jullie hem weggepest haha

hoofd
2 mei 2006, 18:18
Orpheo, niet zo'n grote bek tegen FNaRK ja. Wie denk je wel niet dat je bent...

Dila, zorg dat Kitaar hierheen komt en ik maak je af, persoonlijk. Dat is geen dreigement, das een feit.

Dila
2 mei 2006, 18:22
alsof ik hem ooit nog spreek.... ik ben maar al te blij dat dat gedrocht uit mijn leven verdwenen is

hoofd
2 mei 2006, 18:23
alsof ik hem ooit nog spreek.... ik ben maar al te blij dat dat gedrocht uit mijn leven verdwenen is

Ik snap sowieso niet dat je dat gedrocht in je leven hebt toegelaten, maar goed...dat ben ik.

FNaRK
2 mei 2006, 18:24
EN NOU OPZOUTEN NAAR JE GRAFKIST, AANDACHTEISENDE RETARD DIE ALLEEN MAAR KAN SCHELDEN IN CAPS LOCK EN GROTE LETTERS, EN NIET KAN MENGEN ONDER DE GROTE MENSEN, ONDANKS DAT IE ZOU OUD IS DAT JE HAAST EEN MUMMIE BENT, EN DUS MAAR WEER GAAT ZITTEN EIKELEN!

WAT


KAN


JE


WEL!!!!!



loser


wat
is
jouw
probleem ?



http://www.stellaartois.f9.co.uk/images/MIDDLEFINGER.jpg

Dila
2 mei 2006, 18:25
Ik snap sowieso niet dat je dat gedrocht in je leven hebt toegelaten, maar goed...dat ben ik.

dat snap ik zelf ook niet hoor... we all make mistakes

FNaRK
2 mei 2006, 18:25
alsof ik hem ooit nog spreek.... ik ben maar al te blij dat dat gedrocht uit mijn leven verdwenen is

maar kon je nou al gitaarspelen ?

Dila
2 mei 2006, 18:29
maar kon je nou al gitaarspelen ?

jij zal ongetwijfeld vinden van niet, maar ik moet zeggen dat jouw mening me bar weinig intereseerd

FNaRK
2 mei 2006, 18:31
jij zal ongetwijfeld vinden van niet, maar ik moet zeggen dat jouw mening me bar weinig intereseerd

HEY STINKHOER

het was een vraag uit interesse :angry:


krijg jij lekker de grafkanker en zak in de stront
(net 2 dagen weer actief op het forum en ik heb nou al een pleurishekel aan dat mens ...... deja vu all over again)

Dila
2 mei 2006, 18:32
HEY STINKHOER

het was een vraag uit interesse :angry:


krijg jij lekker de grafkanker en zak in de stront

een vraag uit interesse HAHAHA je denkt toch niet echt dat ik geloof dat jij geintereseerd bent in een ander organisme dan jezelf?

Bram+
2 mei 2006, 18:33
jij zal ongetwijfeld vinden van niet, maar ik moet zeggen dat jouw mening me bar weinig intereseerd
Maar kan je het nou wel of niet?

hoofd
2 mei 2006, 18:33
Wat hou ik toch van dit forum :)

the joshua tree
2 mei 2006, 18:33
Orpheo, jij krijgt nog een zwaar leven. Al die domme mensen om je heen, en jij ze allemaal maar uitleggen hoe het wel moet. Het valt vast niet mee om al zo volwassen en slim te zijn als jij bent...

En verder vind ik het een raar betoog. Misschien dat je geprobeerd hebt om het op het door jou ingeschatte niveau van FNaRK te schrijven, maar ik maak er maar weinig van. Een beknopte analyse:

" GRAFKIST,AANDACHTEISENDE RETARD DIE ALLEEN MAAR KAN SCHELDEN IN CAPS LOCK EN GROTE LETTERS, "

Tot zover niet mis, zelfs aardig scherp en spitsvondig! Vooral die grafkist is origineel. Zelf bedacht?

"EN NIET KAN MENGEN ONDER DE GROTE MENSEN, "

Knap dat je dat van hem weet, zonder dat je de persoon in kwestie ook daadwerkelijk kent.

"ONDANKS DAT IE ZOU OUD IS DAT JE HAAST EEN MUMMIE BENT"

Jaaa, deze klopt. Volgens mij is hij nog geen 50. Qua grammatica loopt ie ook niet helemaal lekker, nog eventjes naar kijken dus!

"EN DUS MAAR WEER GAAT ZITTEN EIKELEN! "

Deze is mooi. "Hij is zo oud dat hij al haast een mummie is, dus hij gaat zitten eikelen." Jep, das logisch.

En pssssst, laat je niet zo gek maken door een man achter een computer, misschien, heel misschien meent hij wel helemaal niet wat hij zegt!

FNaRK
2 mei 2006, 18:35
een vraag uit interesse HAHAHA je denkt toch niet echt dat ik geloof dat jij geintereseerd bent in een ander organisme dan jezelf?

nee dat klopt
ik ben inderdaad niet geinteresseerd in een slijmvormige organisme, zeker niet in de vorm van een aandachtvragend puberkutje !

Dila
2 mei 2006, 18:35
hahahaha dit is echt zo leuk

Dila
2 mei 2006, 18:36
nee dat klopt
ik ben inderdaad niet geinteresseerd in een slijmvormige organisme, zeker niet in de vorm van een aandachtvragend puberkutje !

nou dan, zeg dan niet dat het een vraag uit interesse is

FNaRK
2 mei 2006, 18:38
nou dan, zeg dan niet dat het een vraag uit interesse is

ik had heel even de hoop dat we normaal konden communiceren
vandaar een gemeend geintereseerde vraag....



maar weet je meid

laat maar ....

Bram+
2 mei 2006, 18:38
Zeg Dila, wat ik me afvroeg, speel je eigenlijk gitaar?

Dila
2 mei 2006, 18:39
Zeg Dila, wat ik me afvroeg, speel je eigenlijk gitaar?

ja, al vijf jaar. waarom zou ik hier anders in de eerste plaats gekomen zijn vroeger....

Dai
2 mei 2006, 18:40
Zeg Dila, wat ik me afvroeg, speel je eigenlijk gitaar?
ha! gelukkig ben ik niet de enige die je niet vertrouwt :)

Bram+
2 mei 2006, 18:44
ja, al vijf jaar. waarom zou ik hier anders in de eerste plaats gekomen zijn vroeger....
Aandacht?

Ik probeer me een beetje in te leven in Roadkills persoonlijkheid, dat snap je wel eh. Daarom vroeg ik het. En met gitaristen omgaan is natuurlijk het op een na coolste (op zelf gitarist zijn na dus).

Bram+
2 mei 2006, 18:45
ha! gelukkig ben ik niet de enige die je niet vertrouwt :)
Nouja, ik weet dat je saxofoon speelt en Benjamin Herman goed vindt, dus dan had het eigenlijk niet zoveel uitgemaakt. Dan krijg je toch al bonuspunten.

Das Schaap
2 mei 2006, 19:22
Zeg, geen geslijm in dit hoerentopic. :angry:
Stel een vraag en brand d´r daarna af, komop. :stop:

Bram+
2 mei 2006, 19:24
Zeg, geen geslijm in dit hoerentopic. :angry:
Stel een vraag en brand d´r daarna af, komop. :stop:
Dila is Dai niet

Droffie
2 mei 2006, 19:29
droffie....

maak het jezelf EN ons dan niet zo lastig en zoek een leuker forum, of in ieder geval een forum dat beter bij je past ??

Het zou al een stuk aangenamer zijn als jij er buiten houdt Mr. Mod...:roll:

Bram+
2 mei 2006, 19:35
Dit is buiten zijn werkgebied eh.

Dude
2 mei 2006, 19:35
oooooeiii komt weer wat oud zeer naar boven ?? :sssh:

FNaRK
2 mei 2006, 19:55
mag ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om een formele klacht in te dienen tegen forumlid Orpheo wegens onnodig, onterecht en buitengewoon grievend taalgebruik jegens ondergetekende !


















:seriousf:
woehaaaaa,
wat een sukkel ...

gitaarnet
2 mei 2006, 19:58
deze gezellige reunie is gesloten

Orpheo
2 mei 2006, 20:06
Orpheo, jij krijgt nog een zwaar leven. Al die domme mensen om je heen, en jij ze allemaal maar uitleggen hoe het wel moet. Het valt vast niet mee om al zo volwassen en slim te zijn als jij bent...

En verder vind ik het een raar betoog. Misschien dat je geprobeerd hebt om het op het door jou ingeschatte niveau van FNaRK te schrijven, maar ik maak er maar weinig van. Een beknopte analyse:

" GRAFKIST,AANDACHTEISENDE RETARD DIE ALLEEN MAAR KAN SCHELDEN IN CAPS LOCK EN GROTE LETTERS, "

Tot zover niet mis, zelfs aardig scherp en spitsvondig! Vooral die grafkist is origineel. Zelf bedacht?

"EN NIET KAN MENGEN ONDER DE GROTE MENSEN, "

Knap dat je dat van hem weet, zonder dat je de persoon in kwestie ook daadwerkelijk kent.

"ONDANKS DAT IE ZOU OUD IS DAT JE HAAST EEN MUMMIE BENT"

Jaaa, deze klopt. Volgens mij is hij nog geen 50. Qua grammatica loopt ie ook niet helemaal lekker, nog eventjes naar kijken dus!

"EN DUS MAAR WEER GAAT ZITTEN EIKELEN! "

Deze is mooi. "Hij is zo oud dat hij al haast een mummie is, dus hij gaat zitten eikelen." Jep, das logisch.

En pssssst, laat je niet zo gek maken door een man achter een computer, misschien, heel misschien meent hij wel helemaal niet wat hij zegt!

en waar jij mij van beticht, doe je nu opeens zelf ;)